חזרתי מסורוקה. אז ככה...
הלכתי לרופא משפחה שנתן לי הפניה לסורוקה. במיון הגיע רופא כירורג שפתח לי 3 CC מתוך ה-7.5 שהייתי סגור. לאחר מכן שתיתי בקבוק קטן שלם של מים קרים!! שנתיים, אבל שנתיים ממש, לא נהנהתי ממים כמו שעכשיו! זה עבר בקלות. מאז 2 הסגירות האחרונות שלי ועד היום לא יכולתי לשתות אפילו מים ולאכול נורמלי תקופה ארוכה! מרק הייתי מקיא. הצלחתי להכניס אוכל רק עם שתיה של דייט קולה. כנראה שהגזים לחצו על הטבעת וככה האוכל עבר. אני חושש שהמוגז בליווי ההקאות היום יומיות הזיקו לי וגרמו לכאבים הנוראים ואולי לתזוזה. בכל אופן, אני מרגיש הרבה יותר טוב לאחר הפתיחה הזאת. הכירורג נתן לי בדיקות אולטראסאונד וגסטרוסקופיה שאני אעשה אותם אחרי החג ואחזור לד"ר אבינוח עם תוצאות הבדיקות. אני מרגיש כעת הרבה יותר טוב. תודה לכל הדואגים והמחזקים, מני.
הלכתי לרופא משפחה שנתן לי הפניה לסורוקה. במיון הגיע רופא כירורג שפתח לי 3 CC מתוך ה-7.5 שהייתי סגור. לאחר מכן שתיתי בקבוק קטן שלם של מים קרים!! שנתיים, אבל שנתיים ממש, לא נהנהתי ממים כמו שעכשיו! זה עבר בקלות. מאז 2 הסגירות האחרונות שלי ועד היום לא יכולתי לשתות אפילו מים ולאכול נורמלי תקופה ארוכה! מרק הייתי מקיא. הצלחתי להכניס אוכל רק עם שתיה של דייט קולה. כנראה שהגזים לחצו על הטבעת וככה האוכל עבר. אני חושש שהמוגז בליווי ההקאות היום יומיות הזיקו לי וגרמו לכאבים הנוראים ואולי לתזוזה. בכל אופן, אני מרגיש הרבה יותר טוב לאחר הפתיחה הזאת. הכירורג נתן לי בדיקות אולטראסאונד וגסטרוסקופיה שאני אעשה אותם אחרי החג ואחזור לד"ר אבינוח עם תוצאות הבדיקות. אני מרגיש כעת הרבה יותר טוב. תודה לכל הדואגים והמחזקים, מני.