חזרתי מחתונה הרגע געגעתי ....... בסוף לא לקחו לי את המחשב אולי שבוע הבא לתיקון אוהבתתתתתתתתתתתת
ש שמריתוש המקורית1 New member 30/12/04 #1 חזרתי מחתונה הרגע געגעתי ../images/Emo8.gif....... בסוף לא לקחו לי את המחשב אולי שבוע הבא לתיקון אוהבתתתתתתתתתתתת
חזרתי מחתונה הרגע געגעתי ../images/Emo8.gif....... בסוף לא לקחו לי את המחשב אולי שבוע הבא לתיקון אוהבתתתתתתתתתתתת
פ פולייייי כאן בשבילכם New member 30/12/04 #2 אמא, מי התחתן? ../images/Emo9.gif געגעתי אלייך חיים שליייייייייייייייייי