חזרתי מבליאנדייט

מ י כ ל 29

New member
חזרתי מבליאנדייט

עוד אחד לא מוצלח... בחור נחמד, נראה בסדר , היה מעניין אבל הרגשתי שזה לא זה. (בלי היכולת לשים את היד על הנקודה המדוייקת) מה יהיה?
 

י ד י ן

New member
היי מיכל

את השם אני אוהב ואנחנו באותו גיל,נכון שזה מעט אבל כך גם הפרטים:) אם את מעוניינת,אפשר לנסות:) ביי
 

פונטיוס

New member
אין חדש תחת השמש../images/Emo42.gif

ברוכה הבאה ל"טרגדיה" האנושית. אף פעם לא מאוחר להכנס. מחירים מפתיעים לבני 29+
 
מיכל

אני יודע שזה מאכזב, כן עוד ניסיון כושל. מיכל, עצה ממני, תחשבי רגע, תנסי להבין, שימי את היד בנקודה החלשה וכך תלמדי. מכול בליינדיט כושל אני לומד ומנסה לשפר תנסי גם את. בהצלחה.
 

שששלום

New member
סוף אדם למיתה וסוף חיה לשחיטה

בקיצור חזרה בתשובה מספקת גם חתן פוטנציאלי. אבל זה בטח לא הסגנון. איך אמרה (לבושתי לא זוכר השם) מחר תזרח ה
לפחות עד יום שלישי
 
מסכימה.

חשוב מאוד לנסות ללמוד מכל חוויה בחיים. חיובית או שלילית. שבי עם עצמך כמה רגעים והביטי פנימה...אולי בכל זאת תמצאי את התשובה מה לא ממש הלך? זה יכול רק להועיל. בהצלחה עם הדייט הבא!
 

מ י כ ל 29

New member
הבעיה שלא תמיד אפשר לדעת למה

בחור נאה. מעניין. לכאורה יש כימיה אבל אני יודעת, שאני לא רוצה להיפגש איתו שוב. לא יודעת להסביר מעין תחושה שלא הוא האחד המיועד..
 

byron

New member
../images/Emo163.gif

אז זו הבעיה שלי. כל הבחורות שיצאתי איתן השנה לב.ד. פשוט ידעו שאני לא ה"אחד". מדהים....ואני כבר נרשמתי לניתוח להשתלת כפתור שיעשה להן "קליק" למה הן לא הסבירו לי את זה קודם? עכשיו מה אני עושה עם כפתור בכתף? יש לי רק שאלה אחת. גם אני לא תמיד מרגיש בפגישה ראשונה שזו האחת, אז מה לא שווה לנסות שתי פגישות? איך אפשר לקבוע ע"ס פגישה אחת? אם הוא נחמד אז את לא תסבלי. אני רק פעם אחת ממש סרבתי לפגוש מישהי לפגישה שניה אבל הראשונה הייתה כל כך גרועה, ולפי שיחת הטלפון השניה הייתה בדיוק באותו כיוון. תנסי מה שלא מכאיב מחשל (נראה לי שבילבלתי את הביטוי. אולי מה שלא מחשל מכאיב? לעזאזל אסור לכתוב ביום ראשון מחר אני כבר אדע)
 

LBY

New member
לא נורא .. העיקר לא להתייאש |חיבוק

אני חושב שהאופטימיות תנצח
 

big sr

New member
כן,../images/Emo3.gif ויש עוד הרבה דגים בים../images/Emo6.gif

 

מ י כ ל 29

New member
דרך אגב, LBY

אם אתה עדין רוצה להצטרף אלי לגבי מה שדיברנו עליו בעבר (השריטה שלי) אתה מוזמן ליצור קשר. ואם לא, אז לא, וזה גם בסדר! הכדור אצלך..
 

LBY

New member
אני רוצה. רוצה אבל לא יוצא.

אני לא ויתרתי על הרעיון/שריטה. אני עוד אצור קשר... ראי הוזערת !
 

ליאן.

New member
נראה לי שאת פוסלת מהר מדי.

"הרגשתי שזה לא זה בלי היכולת לשים את היד על הנקודה המדוייקת" אני מכירה כמה סיפורים על דייט ראשון לא מוצלח ודייט שני מפתיע. כמו למשל.. זוג שיצא לפגישה שבה לא נרשמה התלהבות יתרה, באופן הדדי. במקרה נשכח הארנק אצל אחד מהם וכשהם נפגשו על מנת להחזיר את האבדה, היה איזה ניצוץ, שכנראה לא הבזיק בפגישה הראשונה, שגרם להם להמשיך לצאת במשך תקופה ולבסוף אפילו להנשא.. בהמשך אמרת שהבחור גם נאה, מעניין ושיש כימיה. לדעתי, זה בהחלט מזמין דייט נוסף.. ומי יודע..
 

מ י כ ל 29

New member
הוא התקשר... רוצה להיפגש שוב..

ואני אמרתי לא. שוב, בלי לדעת למה מין אינסטינקט כזה לא מוסבר. אני צריכה לצאת לפגישה, ומהרגע הראשון להרגיש: "אני רוצה אותו..." עד כה זה הוכיח את עצמו. כשזה לא היה נראה לי בפגישה הראשונה- זה גם לא הוביל בהמשך לכלום. (מצד שני, אני לבד, מה שאומר שגם כשזה כן היה נראה לי בפגישה הראשונה- גם אז זה בסופו של דבר לא הוביל לכלום)
את ההוא מאתמול אני לא רוצה. אבל אולי להבא אני אתן הזדמנות שניה במקרים של חוסר ודאות.
 
חבל

ליאן במקרה הזה דיי צודקת, חבל שפסלת כל כך מהר, אבל זה ההחלטה והיא שלך. הוא התקשר ורצה להפגש כמה נחמד מצידו זה יפה זה מרגש וזה אומר שהוא התרשם ממך ( דרך אגב היכן צולמה התמונה שלך ). לתת לו צ´אנס נוסף? כן או לא, זה החלטה שלך. אפרופו צאנס מיליתי היום טופס ונחשו בכמה זכיתי --- 2.5 שקלים. השקעתי בטופס 20 שקלים. המשך יום נעים
 
למעלה