חזרתי לספר ש...

שלישה6

New member
מחזקת את מה שידענו את -


כמו שאת כבר יודעת, משקל זה לא הכל אצל ילודים, מה שחשוב זה שהריאות מפותחות והם נושמים עצמאית. כל הכבוד לכולכם ושיהיה שחרור מהיר לקטנים. לגבי ההנקה- פורום הנקת תאומים יוכל לעזור לך רבות, יודעת שתמצאי שם
חם.
 

שירישי

New member
מזל טוב יקירה


מדהים שתוך שעתיים מהציר הראשון כבר ילדת
ובסך הכל הספקת להיות 10 דקות בחדר הלידה לפני שהתינוק הראשון יצא - לא יאומן
ומסתבר שוב שבאמת אפשר ללדת תאומים גם בלי אפידורל
כל הכבוד לך על כל יום נוסף שסחבת ואיפשרת להם להבשיל בפנים
כל הכבוד על ההנקה
מאחלת שבקרוב סיפור הפגיה יהיהמאחוריכם
ומקווה מאד שעוד תבקרי אותנו כאן בפורום
 
קראתי את ההמשך... את פשוט אלופה!

מהמם! שמחה בשבילך שהכל הלך טוב, ושהספקת להגיע בזמן לחדר לידה
ואכן- צריך להזהר מחלומות... כי לפני שנכנסתי להריון תאומים שלנו, איזה כמה חודשים לפני אמרתי לבעלי שעכשיו מתאים תאומות (כי שלושת הגדולים שלנו הם בנים) והנה- תוך כמה חודשים נכנסתי להריון תאומים- ונולדו אכן שתי בנות!!! לכן אני מזדהה לגמרי עם הקביעה הזו!
 
גם אצלי זה הגשמת חלום חיים. אז אחרי סיפור כזה

אני מפחדת לחלום. כל החלומות על הלידה הם זריזים, מהירים ובחלקם ילדתי בדרך..... איזה פחד!!!
 
תודה


אני מרגישה מצוין
כמעט לא הרגשתי את ההתאוששות ומהר מאוד חזרתי לעצמי. וכמובן שזה עושה את ההבדל כשצריך להתרוצץ כל יום בין הבית לפגיה ולשאיבות... אבל באמת שאין תלונות!
 
מזל טוב ענק!

היה כל כך כיף לקרוא את הסיפור שלך! הלוואי על כולנו לידות טבעיות ומהירות (אך לא עד כדי כך!!!) אשמח לדעת גם איפה ילדת. גם אני רוצה בלי אפידורל... שיהיה בהצלחה רבה ושחרור מהיר הביתה!
 
כפי שעניתי למעלה:

ילדתי בליס, ופירטתי למעלה גם את ההתרשמות המעולה שלי מהם
אם את מהאזור אני מאוד ממליצה.
 

רק 1

New member
וואו מזל טוב - באמת לידה מדהימה

רק שאני נבהלתי קצת מהמשקלים שיצאו לך בשבוע 37.... יש לי קיסרי מוזמן ליום ראשון שבוע 37+2 ואני בסרטים שהם יצאו מתחת ל-2 קילו ושאולי הם לא גדלו כי לא עשו לי הערכת משקל כבר 3 שבועות ובהערכת משקל אחרונה היא היתה 2.1 והוא 1.9 (מה שהיה קצת הזוי כי שבועיים קודם יא היתה 1.5 והוא 1.6
 
לגבי המשקלים

תראי, זה נכון שאלו משקלים מאוד שטנים והנושא עדיין בבדיקה. אבל האמת היא שג הגדול לא נולד בדיוק "ענק" אלא 2700 בשבוע 38, וירד בביה"ח ל2430. וגם אני ובעלי די קטנים. אני בקושי 50 ק"ג ביום טוב (לרוב יותר בסביבות 48ק"ג) ובעלי בסביבות 56-57 (על 175 ס"מ)... ותוסיפי לזה שהם תאומם כך שיש פחות מקום לגדול, אז אני נוטה להאמין שפשוט גנטיקה זו הסיבה. מצד שני, אני כן שמחה שהם יצאו כי אין ספק שהם צריכים לגדול וכנראה שהם יעשו את זה יותר טוב בחוץ... הערכות משקל תכופות עושים רק כשיש בעיה, כמו שראו אצלי. אחרת אין באמת סיבה. מצד שני, אם את לחוצה פשוט תגשי לרופא/ה ותבקשי הפניה להערכת משקל. לא נראה לי שיעשו לך בעיות עם זה זו בדיקת א"ס פשוטה. בהצלחה!
 
לגבי המשקלים

תראי, אין ספק שאלו משקלים מאוד קטנים, אבל מצד שני גם הגדול לא בדיוק נולד ענק אלא 2700 בשבוע 38, וירד אחרי הלידה ל2430. גם אני ובעלי די קטנים. אני ביום טוב מגיעה ל50 ק"ג, לרוב יותר קרוב ל48. בעלי שוקל 56-57 על 176 ס"מ, וגם את החמישה ק"ג האלה הוסיף רק בשנים מאז שהתחתנו... תוסיפי לזה את זה שהם תאומים ויותר צפוף בבטן ואין המון מקום לגדול. אז אנחנו נוטים להאמין שהגנטיקה עשתה פה את שלה. לגבי הערכות משקל, אם הכל תקין אין סיבה לעשות לעיתים תכופות. אצלנו פשוט היתה בעיה ולכן עקבו כל הזמן. מצד שני, אם את לחוצה אני לא רואה סיבה למה לא לגשת לרופא לקבל הפניה זו בדיקת א"ס פשוטה. בהצלחה!
 

ליcות

New member
ואו, קראתי בנשימה עצורה!!

המון מזל טוב ותגדיל אותם בנחת!!
 

ffrr2

New member
מזל טוב

וואו איזה סיפור מדהים המון המון מזל טוב בשעה טובה ומוצלחת תגדלו אותם בנחת אהבה ושלווה
 
תודה לכולן! ממש מחמם את ה
לקרוא

את הברכות שלכן! לידה קל לכולן ובעיקר פוסט קל וכיפי!
 

znavi

New member
מדהים!!! איזו לידה מעצימה!

הרבה מזל טוב סיפור מדהים יופי של התחלה, מעצימה ונותנת הרבה כח - שאת צריכה... תגדלו אותם בנחת בבריאות והרבה אושר
 
למעלה