חזרתי, התעדכנתי, התפקדתי ומשתפכת...

מיכל ק-ש

New member
נילהלה,

מצחיקים הדרום אפריקאים האלה.. נילוש, רציתי לספר לך מה אני עושה עם האבן שנתת לנו במפגש. ב"הוראות התפעול" שהיו מצורפות אליה, הומלץ להצמיד אותה לגוף, מה שלא ממש מתאפשר לי ביום יום. כמוכן הומלץ לשים אותה מתחת לכרית לפני השינה, אלא אם מדובר באדם ששנתו נודדת והוא קצת עצבני - ואני כזו, אז ויתרתי גם על זה. אבל ההוראה שדיברה אלי היתה להעזר באינטואיציה לגבי אופן השימוש באבן. אז בחרתי בפתרון הבא: אני מניחה אותה על האריזה של החומצה הפולית. כך היא מקושרת אצלי לנושא של הריון וגם "נכנסת" לגוף שלי כל יום. מה דעתך? מיכל.
 

רינתילה

New member
חו"ל אחרון בלי ילדים! ../images/Emo24.gif

היי מיכלי! גם אני חזרתי מחו"ל, אם כי ארוך יותר... ולפני שנסענו היה לי איחור שהייתי בטוחה שאני בהריון - וכמובן שלא... התחושה הזו מאוד מוכרת... אני מקווה שהחו"ל גם הצליח לתרום (בכל זאת) לחידוש הכוחות לקראת השלב הבא.ובכל מקרה - אנחנו אמרנו לעצמנו, ואני מאחלת עכשיו גם לך - שיהיה זה החו"ל האחרון ללא ילדים! אולי עוד תצאו לבד לכמה ימים, אבל תמיד יהיה לך על מי לחשוב בבית (או לחלופין - במי להתחשב בבניית הטיול). שיקרה מהר מהר ועם כמה שפחות יסורים! רינת.
 

ligo

New member
למיכל

אני רואה את התמונה מול העיניים, לא משנה אם זה בארץ או בחו"ל- הסצינה היא אותה סצינה, עוד חודש עבר ואנחנו עדיין לא בהריון... כשאנחנו נסענו לחו"ל לפני חודשיים לא רציתי לקחת איתי טמפונים כדי לא להביא מזל רע...זה לא עזר. אח"כ נסענו לאילת- ואותו הסיפור. (מישהו מנסה להרוס לנו גם את החופשות?!)אבל אחרי הדמעות ממשיכים הלאה, כי חייבים. מאחלת לך שבחופשה הבאה כבר תהיי עם בטן גדולה (לא מאוכל!)
 
מיכלי.... ../images/Emo7.gif

כל כך רציתי שתהי צודקת. ושהאינטואיציה שלך תהיה הכי נכונה בעולם. אומנם לא כך פני הדברים. אבל לפעמים האינטואיציה הקדימה בכמה חודשים. אז את תעשי כמה בדיקות. שלא ממש בא לך עליהן. אבל אין ברירה כרגע לפחות. ואחר כך תהיה ההצלחה. והיא מאוד קרובה. כמו שאמר לי הרופא שלי אתמול :זמן, זה החלק הכי קשה בטיפולים. אני חושבת עליך המון, מאז ישבת לידי במפגש.
יהיה טוב. פשוט חייב. שלך תמיד. סאני.
 

מיכל ק-ש

New member
סאניק

כתבתי לך עוד לפני המפגש שאת מהבנות ש"נתפסתי" עליהן ואני תמיד קוראת את ההודעות ואת התגובות שלהן. אחרי המפגש זה רק התגבר ואחרי שקראתי את ההודעה שלך מהשבוע שעבר חשבתי עליך המון. נורא כואב לי שעברת כל כך הרבה דברים קשים בחיים. והכי נגע לליבי שכתבת שלמרות כל מה שעברת, הדבר שהכי קשה לך הוא הסיום הטרגי של ההריון הקודם. לדעתי כבר מיצית לחלוטין את מכסת הצרות והבעיות וכל כך מגיע לך כבר שכל מה שתרצי יתגשם. מכל ליבי אני מקווה שתהיי בהריון בקרוב מאוד ושההריון הזה ימשך 9 חודשים מלאים וקלים ובסופם יוולד לך תינוק בריא, יפהפה כמוך
ועם
ענק כמו שלך. בואי נקבע להפגש שוב בקרוב במפגש של פורום הריון אחרי טיפולים... אוהבת תמיד, מיכל
 
מיכלי. איזה כייף היה לי לקרוא

את התשובה שלך. גם את מאוד מצאת חן בעיני במפגש
אומנם עצוב מאוד. ורע לי הרבה הרבה פעמים, אבל אני משתדלת שזה יעבור לי. אני חייבת להכין את הגוף להריון חדש, לא?
לגבי הפגישה שלנו
התקבל. קבענו להיפגש בפורום של הריון אחרי. הלוואי שבחודש הבא. אמן.
חמה חמה ממני מתוקה. סאני.
 
מיכלי, לפחות אנחנו ביחד

גם אנחנו מתחילים הזרעות החודש. אין, אין כמו הבאסה של המכשפה, בייחוד שזה היה חודש של כ"כ הרבה ציפיות (אני הבטחתי לעצמי את אוגוסט בדיוק באותה מידה כמוך, וכ"כ נזהרתי לא להגיד לך את זה, קיויתי שאצלך זה יעבוד...). אז קדימה, יקירתי, ממשיכים הלאה, עד שנגיע למטרה הנכספת...
 
למעלה