חזרתי היום מגיבוש צנחנים
זה היה הסיוט הכי גדול שעברתי בחיים שלי. ביום השני הייתי אומנם על סף בכי אבל זה אפילו לא משתווה ל5 שעות שבהם עזרנו וניקינו את המטבח זה היה פי 5 אם לא 6 יותר קשה מנטלית ואם היו נותנים לי הייתי חותם ויתור כבר אז זה ממש לא שווה את הסבל הזה. נ.ב מי שהולך שבוע הבא לגיבוש תזהרו מיהודה הוא הבן אדם הכי מניאק שנוצר על פני כדור הארץ פשוט תברחו ממנו.
זה היה הסיוט הכי גדול שעברתי בחיים שלי. ביום השני הייתי אומנם על סף בכי אבל זה אפילו לא משתווה ל5 שעות שבהם עזרנו וניקינו את המטבח זה היה פי 5 אם לא 6 יותר קשה מנטלית ואם היו נותנים לי הייתי חותם ויתור כבר אז זה ממש לא שווה את הסבל הזה. נ.ב מי שהולך שבוע הבא לגיבוש תזהרו מיהודה הוא הבן אדם הכי מניאק שנוצר על פני כדור הארץ פשוט תברחו ממנו.