חזרתייייי
התגעגעתי!

דיה דיה

New member
חזרתייייי ../images/Emo24.gif התגעגעתי!

היי אנשושים מה קורה איתכם? חזרתי אחרי יומיים כל כך כייפים! יצאנו לטייל על הסוסים ושיחקנו כדורגל במגרש רכיבה... היה עם החבר'ה פשוט מצוין! אז מי שיצא לו פעם לצאת לרכב שיצא...חוויה אדירה. לא הלכתי לבי"ס כי אני לא מרגישה הכי טוב שבעולם וגם יש את יום הזיכרון ואני נוסעת להזכרה של סבא שלי
יהי זכרם ברוך של כל נופלי מערכות ישראל
 

לימור1977

New member
ברוכה השבה דיושק'ה../images/Emo24.gif ו...

יהי זכרם של הנופלים ברוך. בן דוד של אמא שלי נהרג במלחמת יום הכיפורים.
 

דיה דיה

New member
אני נוסעת להזכרה וחוזרת עוד יומיים

אז שמרו על עצמכם ואז אני יחזור....מקווה שלא יצטרך לנסוע שוב כל כך הרבה... בלי להיות פה בפורום-באסה. לא נורא אני יחזור בכוחות מחודשים
 
למעלה