חזרתייייי ../images/Emo24.gif התגעגעתי!
היי אנשושים מה קורה איתכם? חזרתי אחרי יומיים כל כך כייפים! יצאנו לטייל על הסוסים ושיחקנו כדורגל במגרש רכיבה... היה עם החבר'ה פשוט מצוין! אז מי שיצא לו פעם לצאת לרכב שיצא...חוויה אדירה. לא הלכתי לבי"ס כי אני לא מרגישה הכי טוב שבעולם וגם יש את יום הזיכרון ואני נוסעת להזכרה של סבא שלי
יהי זכרם ברוך של כל נופלי מערכות ישראל
היי אנשושים מה קורה איתכם? חזרתי אחרי יומיים כל כך כייפים! יצאנו לטייל על הסוסים ושיחקנו כדורגל במגרש רכיבה... היה עם החבר'ה פשוט מצוין! אז מי שיצא לו פעם לצאת לרכב שיצא...חוויה אדירה. לא הלכתי לבי"ס כי אני לא מרגישה הכי טוב שבעולם וגם יש את יום הזיכרון ואני נוסעת להזכרה של סבא שלי