©Gc 4 eVeR©
New member
חזרתייייייייייייייייייי../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo95.gif
אחרי 12 ימים{בערך}שלא הייתי כען חזרתי....ישנתי אצל בת דודה שלי כי ההורים שלי טסו לאמסטרדם...ואתמול הם חזרו....ולמה זה מעניין אתכם את שואלים....אז ככה...זה לא ממש יעניין אותכם אבל אני רוצה שתקנאו... הם קנו לי: 1.דיוידי של ג"ש{הופעה חייה}.. 2.דה יאנג אנד דה הופלס...את הדיסק.. 3.שעון לחדר של דה יאנג אנד דה הופלס... 4.פוסטר ענק של ג"ש.. 5.חולצה של ג"ש...{אמממ סהר זוכרת שאמרתי לנדב שהוא זונה כי יש לו חולצה של ג"ש???אז...כזו חולצה!!}... 6.פאץ של ג"ש...{כאילו כזה שמגעצים על הגינס.. 7.כובע כוסעעעעע של ג"ש!!!! 8.דוקי של גרין דיי... 9.לק שחור{סוף סוף הם מרשים לי לשים!!!}.. 10.ולסיום סוכריה של בובספוג הכוסע!!!!!! תקנאו...חעחעחחעחע.... בעיי שחר..
אחרי 12 ימים{בערך}שלא הייתי כען חזרתי....ישנתי אצל בת דודה שלי כי ההורים שלי טסו לאמסטרדם...ואתמול הם חזרו....ולמה זה מעניין אתכם את שואלים....אז ככה...זה לא ממש יעניין אותכם אבל אני רוצה שתקנאו... הם קנו לי: 1.דיוידי של ג"ש{הופעה חייה}.. 2.דה יאנג אנד דה הופלס...את הדיסק.. 3.שעון לחדר של דה יאנג אנד דה הופלס... 4.פוסטר ענק של ג"ש.. 5.חולצה של ג"ש...{אמממ סהר זוכרת שאמרתי לנדב שהוא זונה כי יש לו חולצה של ג"ש???אז...כזו חולצה!!}... 6.פאץ של ג"ש...{כאילו כזה שמגעצים על הגינס.. 7.כובע כוסעעעעע של ג"ש!!!! 8.דוקי של גרין דיי... 9.לק שחור{סוף סוף הם מרשים לי לשים!!!}.. 10.ולסיום סוכריה של בובספוג הכוסע!!!!!! תקנאו...חעחעחחעחע.... בעיי שחר..