חזרתייייייייייייייייייי

©Gc 4 eVeR©

New member
חזרתייייייייייייייייייי../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo95.gif

אחרי 12 ימים{בערך}שלא הייתי כען חזרתי....ישנתי אצל בת דודה שלי כי ההורים שלי טסו לאמסטרדם...ואתמול הם חזרו....ולמה זה מעניין אתכם את שואלים....אז ככה...זה לא ממש יעניין אותכם אבל אני רוצה שתקנאו... הם קנו לי: 1.דיוידי של ג"ש{הופעה חייה}.. 2.דה יאנג אנד דה הופלס...את הדיסק.. 3.שעון לחדר של דה יאנג אנד דה הופלס... 4.פוסטר ענק של ג"ש.. 5.חולצה של ג"ש...{אמממ סהר זוכרת שאמרתי לנדב שהוא זונה כי יש לו חולצה של ג"ש???אז...כזו חולצה!!}... 6.פאץ של ג"ש...{כאילו כזה שמגעצים על הגינס.. 7.כובע כוסעעעעע של ג"ש!!!! 8.דוקי של גרין דיי... 9.לק שחור{סוף סוף הם מרשים לי לשים!!!}.. 10.ולסיום סוכריה של בובספוג הכוסע!!!!!! תקנאו...חעחעחחעחע.... בעיי שחר..
 

33emily33

New member
*מקנאה* גמני רוצה!!!

כייף לך! תחדשי! גמני רוצה!!!!!!
איזה כיף לך! איזה כיף לך! איזה כיף לך!
 

GC Lego

New member
אהההההה

גם אני רוצהההה אוף את מעצבנת!! הלכתי לטאוור היום ולא היה להם :'( רעהההה
 

EleVaTioN

New member
וואה ואאה!!!!!!!../images/Emo129.gif

איזה מתנות שוות!!!!!!!1 ברוכה השווה לפורום
ותחדיש על הכל!!!
 
למעלה