חזרנו ... והנסיעה הייתה ממש בסדר
יצאנו מטורונטו בלילה שבין חמישי לשישי, בסביבות 3 וחצי. יובל חשב שזה עדיין לילה אז המשיך לישון באוטו
. כשהחליט שהתחיל היום, עצרנו על 3-4 שעות בערך לאוכל והתמתחות. החזרה, הייתה עדיפה מבחינתו. יצאנו לדרך בצהריים (סביבות 1) וכבר ב- 6 הוא אכל את ארוחת הערב והמשיך לישון עד הבית. מסקנות: - זה לא היה כזה נורא למרות שהוא בטח לא ממש אהב את זה. - לקחנו לאוטו את משטח ההחתלה - מה שהיה הדבר הטוב ביותר. יכולנו לתת לו להמתח והחלפות החיתול היו נורמליות. אני ממש שונאת את המשטחים בשרותים ציבוריים למינהם. - דיסקים, צעצועים וכו' - ברור. - אוטו גדול זו המצאה מצויינת - אפשר להכניס את כל הבית, ועוד נשאר מקום לשבת
יצאנו מטורונטו בלילה שבין חמישי לשישי, בסביבות 3 וחצי. יובל חשב שזה עדיין לילה אז המשיך לישון באוטו