חזרות יום שלישי - חצי ראשון של מדינות החצי הגמר השני - חזרה ראשונה

סן מרינו -
וואו! פשוט וואו! ההופעה הזאת הולכת להיות קיינו 2019 של 2021. הופעה שתעוף בקהל לדעתי, אולי אפילו מקום ראשון, אבל השופטים יחרבו אותה. סניט נראית כאילו יצאו זה עתה מהוותיקן, עם במה צבעונית במיוחד ופלו ריידה אחד שמופיע בזמן הנכון ומקפיץ את ההופעה. הכי טוב של היומיים האחרונים עד כה!
 
אסטוניה -
מישהו פה לקח את הסטייג'ינג של דאנקן לורנס, ערבב אותו עם אסטוניה 2019 ויצר הופעה קצת משעממת לשיר שהסיכויים שלו לעלות לגמר גבוליים. אוקו סטטי על הבמה, משחק יפה עם רקעים של מים ותאורה (היי דאנקן), אבל הרבה יותר מדי חשוך.
 
יוון -
עוד במה יפה עם שימוש יפה במסך. סטפניה רוקדת במה שנראה כאילו זה אוויר, עם רקע צבעוני והרבה אורות. ההופעה שלה קצת חסרת ביטחון ועם מעט מדי כריזמה, אבל אולי אחרי קצת שפשוף זה יתחבר להופעה שיכולה להתברג גבוה.
 
אוסטריה -

ממש כמו סזאר סמפסון, גם וינסנט בואנו עם קול מדהים וביצוע מרטיט, אבל במה חשוכה להפליא, חסרת מעוף ושחורה עם כמה ספוטים - שיר שיזכה לאהדת השופטים ויגיע נמוך בטלווט.
 
פולין -
וואו, זה היה נוראי מבחינה ווקאלית. ראן ועוד ראן ועוד ראן - והסולן פשוט לא טוב. מאוד צורמני. הבמה בדיוק כמו השיר - שנות השמונימים, עם מעין גרפיטי ונאונים ברקע. יש בהתחלה שוט נחמד שנראה כמו צילום ממצלמת סלפי, אבל זה הדבר החיובי היחיד שאפשר להגיד על ההופעה הזאת.
 
איסלנד -
טוב, יש לי תחושה לא מבוססת שהשיר הזה הולך לטפס בהימורים ממש בקרוב. ההופעה מאוד תואמת שיר. במה צבעונית, בלי יותר מדי אפקטים וזוויות צילום מצועצעות ומצוירות. אבל משהו בהופעה הזאת פשוט כובש.
 
סרביה -
איזו באסה! הופעה די מחרידה. שלוש בנות רוקדות על במה כמעט שחורה עם לונגשוטים לא ברורים. מעדיף לזכור את סאניה וויצ'יץ של הגלגול הקודם באירוויזיון מאשר את הדבר הזה.
 
למעלה