חזרה של אורנג' מהצעה שהציעו לי ושלה הסכמתי

  • פותח הנושא hoft
  • פורסם בתאריך

hoft

New member
חזרה של אורנג' מהצעה שהציעו לי ושלה הסכמתי

ביוני האחרון קיבלתי גלקסי 1 במסגרת שימור לקוחות. לאחר חודש שהמכשיר עבד, התחילו בו תקלות שונות: התקלות כוללות, בין היתר, חוסר זמינות, ניתוק של שיחות, ועוד.
הייתי במוקד שירות, פירמטתי את המכשיר עם נציגי אורנג' בטלפון, עדכנתי גירסה והמכשיר בשלו. בירור שערכתי העלה שהדגם גלקסי 1 הוא דגם שמחזיקיו חוו בעיות שונות מהסוג שציינתי.
יצוין כי בין היתר, הנני עובדת כמורה פרטית וחוסר זמינות כלפי לקוחות קיימים, מתעניינים וחדשים, מביא לי לנזקים כלכליים שנמשכים זה מספר חודשים.
כשהגיעו מים עד נפש, פניתי לאורנג' שנית בנושא. לאחר שיחות רבות עם נציגים שונים , שיחתי הועברה לנציגה בשם יערה. לאחר בדיקות שערכה יערה, הציעה לי לקנות מכשיר חדש במחיר מוזל במסגרת מבצע שהםן עורכים, להישאר בתכנית הנוכחית שלי, ולהמשיך ולקבל החזרים עבור המכשיר שברשותי. ביררתי את המחיר עבור מכשיר מדגם אחר וקיבלתי את הצעתה של יערה לרכישה.
יערה ביקשה ממני להגיע למוקד שירות שלכם ביד אליהו על מנת לבצע העסקה, ולאחר שביקשתי לבצע את העסקה בשליחות בתשלום, העבירה אותי למוקד טלמרקטינג על מנת לבצע התשלום. במוקד הטלמרקטינג נאמר לי בדרך אגב כי אפסיד את ההחזרים על המכשיר הראשון. לבקשתי, הועברתי למוקד שירות הלקוחות. לאחר שיחות עם מספר נציגים, יצרה עמי קשר נציגה בשם אדווה שהציגה עצמה כמנהלת מוקד סמארטפונים.
פניות חוזרות ונשנות שלי לביצוע העסקה שהוצעה לי ושלה הסכמתי, עלו בתוהו.

האם בשיחה עם יערה לא נכרת כבר חוזה לאחר שהסכמתי (הצעה מסוימת + קיבול)? האם הם בכלל יכולים להציע לי הצעות אחרות טובות פחות אחרי שהסכמתי להצעה אחת? יצויין שאורנג' לא מתכחשים שיערה אכן הציעה את ההצעה רק אומרים שהיא טעתה. מה אני יכולה לעשות?

תודה רבה!

טל.
 

u 1000

New member
יש חשיבות לתוכן השיחה המדויק

ובכל מקרה זה מסוג החוזים של "לך תוכיח שאין לך אחות".

אפשר לדרוש את ההקלטה של השיחה שלך עם יערה (בהנחה שיש כזו).
 
למעלה