חזון המסילה השישית באיילון

מצב
הנושא נעול.

גילביון

New member
יש לי הצעה לא פופולרית: לגנוב נתיב מאיילון. פקקים יש ממילא

חזון המסילה השישית באיילון
אצל הרוכב לאוטובוסים
יש לי הצעה לא פופולרית: לגנוב נתיב מאיילון. פקקים יש ממילא
הצעה לא פופולרית אבל אני חושב שנכונה.
אם ברור שמכוניות לא מתמודדות עם עומס אלא רק רכבת, אז נגנוב נתיב מאיילון ויש לנו שירות רכבות איכותי.
פקקים יש ממילא.
 
כבר מתכננים להפוך נתיב באיילון לכל כיוון לנתיב מהיר באגרה

יש לי הצעה לא פופולרית: לגנוב נתיב מאיילון. פקקים יש ממילא
הצעה לא פופולרית אבל אני חושב שנכונה.
אם ברור שמכוניות לא מתמודדות עם עומס אלא רק רכבת, אז נגנוב נתיב מאיילון ויש לנו שירות רכבות איכותי.
פקקים יש ממילא.
כבר מתכננים להפוך נתיב באיילון לכל כיוון לנתיב מהיר באגרה
אי אפשר יהיה לקחת עוד נתיב ולאור ההצלחה של הנתיב המהיר בכביש 1, משרד התחבורה והשר העומד בראשו לא יוותרו על פרויקט הנתיבים המהירים.
[URL]http://www.ayalonhw.co.il/pages/50.aspx[/URL]
 
מעולה, והייתי גונב עוד נתיב בכיוון השני לאופניים\חשמליים

יש לי הצעה לא פופולרית: לגנוב נתיב מאיילון. פקקים יש ממילא
הצעה לא פופולרית אבל אני חושב שנכונה.
אם ברור שמכוניות לא מתמודדות עם עומס אלא רק רכבת, אז נגנוב נתיב מאיילון ויש לנו שירות רכבות איכותי.
פקקים יש ממילא.
מעולה, והייתי גונב עוד נתיב בכיוון השני לאופניים\חשמליים
כאשר לנתיב האופניים יהיו יציאות משלו למחלפים באיילון.
 

oshlick1

New member
|
זה גם מה שאני חשבתי.

יש לי הצעה לא פופולרית: לגנוב נתיב מאיילון. פקקים יש ממילא
הצעה לא פופולרית אבל אני חושב שנכונה.
אם ברור שמכוניות לא מתמודדות עם עומס אלא רק רכבת, אז נגנוב נתיב מאיילון ויש לנו שירות רכבות איכותי.
פקקים יש ממילא.
|
זה גם מה שאני חשבתי.
וזה יאפשר גם אולי להרחיב קצת את תעלת האיילון שמאיימת בהצפות בחורף על הנתיבים והמסילה
 

olli3

New member
מנהל
וזה יייצר פקקים יותר משמעותיים ביום שבת, אני בעד.

יש לי הצעה לא פופולרית: לגנוב נתיב מאיילון. פקקים יש ממילא
הצעה לא פופולרית אבל אני חושב שנכונה.
אם ברור שמכוניות לא מתמודדות עם עומס אלא רק רכבת, אז נגנוב נתיב מאיילון ויש לנו שירות רכבות איכותי.
פקקים יש ממילא.
וזה יייצר פקקים יותר משמעותיים ביום שבת, אני בעד.
גם ככה התנועה באיילון בימי שבת פחות זורמת מבעבר וגם ככה בחגים קשה לעם ישראל להתנייד במדינת הפקקים.
&nbsp
אז לקחת עוד נתיב עבור אגרה או עבור רכבת זה נפלא.
 
האם באמת בונים עכשיו את רציף 7-8 ברכבת מרכז

וזה יייצר פקקים יותר משמעותיים ביום שבת, אני בעד.
גם ככה התנועה באיילון בימי שבת פחות זורמת מבעבר וגם ככה בחגים קשה לעם ישראל להתנייד במדינת הפקקים.
&nbsp
אז לקחת עוד נתיב עבור אגרה או עבור רכבת זה נפלא.
האם באמת בונים עכשיו את רציף 7-8 ברכבת מרכז
כתבתי את זה בהיסח דעת ואני חושש שטעיתי
 
אין כל כך היכן לבנות אותם. האם אתה מכיר תוכנית מעשית להוסיף

האם באמת בונים עכשיו את רציף 7-8 ברכבת מרכז
כתבתי את זה בהיסח דעת ואני חושש שטעיתי
אין כל כך היכן לבנות אותם. האם אתה מכיר תוכנית מעשית להוסיף
לתחנת סבידור מרכז עוד שני רציפים?
מה שבונים כעת בסבידור מרכז זה את מבנה היציאה / כניסה מכיוון גשר מודעי, לא רציפים נוספים.
 

Bus Nerd

Active member
יש שטח פנוי מצפון לרציפים הקיימים

אין כל כך היכן לבנות אותם. האם אתה מכיר תוכנית מעשית להוסיף
לתחנת סבידור מרכז עוד שני רציפים?
מה שבונים כעת בסבידור מרכז זה את מבנה היציאה / כניסה מכיוון גשר מודעי, לא רציפים נוספים.
יש שטח פנוי מצפון לרציפים הקיימים
אם ממש היו רוצים לבנות עוד רציפים, היה אפשר לבנות שם. אבל המרחק הרב מהכניסה הרגילה של התחנה והצורך לבנות איזשהו גשר הולכי רגל כדי שאנשים יוכלו ת'כלס להגיע לשם הופך את זה למאוד לא כדאי.
&nbsp
אני מניח שהשטח הזה היה מתאים לרציפי דיור יותר מלרציפי נוסעים, אם היו רוצים להשתמש בו. אבל לא נראה לי שיעשו את זה.
&nbsp
נצל"ש, למה הרציפים בסבידור כל כך ארוכים בהשוואה לתחנות אחרות בארץ? הרי רכבת לא תהיה ארוכה יותר מאורך הרציף הכי קצר בקו, אחרת יהיה קשה לנוסעים לרדת.
 
זה לא נכון שרכבת לא תהיה ארוכה יותר מאורך הרציף הכי קצר בקו

יש שטח פנוי מצפון לרציפים הקיימים
אם ממש היו רוצים לבנות עוד רציפים, היה אפשר לבנות שם. אבל המרחק הרב מהכניסה הרגילה של התחנה והצורך לבנות איזשהו גשר הולכי רגל כדי שאנשים יוכלו ת'כלס להגיע לשם הופך את זה למאוד לא כדאי.
&nbsp
אני מניח שהשטח הזה היה מתאים לרציפי דיור יותר מלרציפי נוסעים, אם היו רוצים להשתמש בו. אבל לא נראה לי שיעשו את זה.
&nbsp
נצל"ש, למה הרציפים בסבידור כל כך ארוכים בהשוואה לתחנות אחרות בארץ? הרי רכבת לא תהיה ארוכה יותר מאורך הרציף הכי קצר בקו, אחרת יהיה קשה לנוסעים לרדת.
זה לא נכון שרכבת לא תהיה ארוכה יותר מאורך הרציף הכי קצר בקו
יש מקרים בהם כדי לצאת מהרכבת צריך לעבור מהקרונות האחוריים קדימה.
אורך הרציפים בסבידור זה מה שמאפשר לבנות כעת את מבנה היציאה/כניסה בגשר מודעי.
 

Bus Nerd

Active member
אני יודע שאורך הרציפים בסבידור מאפשר את זה

זה לא נכון שרכבת לא תהיה ארוכה יותר מאורך הרציף הכי קצר בקו
יש מקרים בהם כדי לצאת מהרכבת צריך לעבור מהקרונות האחוריים קדימה.
אורך הרציפים בסבידור זה מה שמאפשר לבנות כעת את מבנה היציאה/כניסה בגשר מודעי.
אני יודע שאורך הרציפים בסבידור מאפשר את זה
אבל זו לא השאלה שלי. השאלה שלי היא למה מראש עשו את הרציפים שם כל כך ארוכים.
&nbsp
עוד לא יצא לי לנסוע ברכבת בארץ שבה הייתי צריך לעבור לקרון אחר כדי לרדת. זה באמת קורה? לי כמובן אין בעיה אישית עם מעבר בין קרונות, אבל זה בעייתי לאנשים מבוגרים, או מוגבלים בתנועה, או אנשים עם מזוודות/עגלות ילדים.
 
לי יצא ויותר מפעם אחת

אני יודע שאורך הרציפים בסבידור מאפשר את זה
אבל זו לא השאלה שלי. השאלה שלי היא למה מראש עשו את הרציפים שם כל כך ארוכים.
&nbsp
עוד לא יצא לי לנסוע ברכבת בארץ שבה הייתי צריך לעבור לקרון אחר כדי לרדת. זה באמת קורה? לי כמובן אין בעיה אישית עם מעבר בין קרונות, אבל זה בעייתי לאנשים מבוגרים, או מוגבלים בתנועה, או אנשים עם מזוודות/עגלות ילדים.
לי יצא ויותר מפעם אחת
 
במקרה כזה בדרך כלל מודיעים מספיק זמן מראש

מעניין
אז מה קורה עם אנשים שלא יכולים לעבור בין הקרונות בגלל הסיבות שהזכרתי קודם? הם פשוט נשארים על הרכבת עד התחנה הבאה?
במקרה כזה בדרך כלל מודיעים מספיק זמן מראש
 

scooby5

Member
יש לא מעט תחנות בארץ, שחמישה מערכי ic3

אני יודע שאורך הרציפים בסבידור מאפשר את זה
אבל זו לא השאלה שלי. השאלה שלי היא למה מראש עשו את הרציפים שם כל כך ארוכים.
&nbsp
עוד לא יצא לי לנסוע ברכבת בארץ שבה הייתי צריך לעבור לקרון אחר כדי לרדת. זה באמת קורה? לי כמובן אין בעיה אישית עם מעבר בין קרונות, אבל זה בעייתי לאנשים מבוגרים, או מוגבלים בתנועה, או אנשים עם מזוודות/עגלות ילדים.
יש לא מעט תחנות בארץ, שחמישה מערכי ic3
חורגים מאורך הרציף בשני הקצוות.
 

Rubim88

New member
רק 5 ו6 הם ארוכים יחסית להרבה תחנות אחרות

יש שטח פנוי מצפון לרציפים הקיימים
אם ממש היו רוצים לבנות עוד רציפים, היה אפשר לבנות שם. אבל המרחק הרב מהכניסה הרגילה של התחנה והצורך לבנות איזשהו גשר הולכי רגל כדי שאנשים יוכלו ת'כלס להגיע לשם הופך את זה למאוד לא כדאי.
&nbsp
אני מניח שהשטח הזה היה מתאים לרציפי דיור יותר מלרציפי נוסעים, אם היו רוצים להשתמש בו. אבל לא נראה לי שיעשו את זה.
&nbsp
נצל"ש, למה הרציפים בסבידור כל כך ארוכים בהשוואה לתחנות אחרות בארץ? הרי רכבת לא תהיה ארוכה יותר מאורך הרציף הכי קצר בקו, אחרת יהיה קשה לנוסעים לרדת.
רק 5 ו6 הם ארוכים יחסית להרבה תחנות אחרות
בערך 300~ מטר, שזה גם האורך התקני שנקבע על ידי הרכבת לתחנות חדשות. הרכבת יצאה בפרוייקט להארכת רציפים בתחנות שונות, אני לא יודע אם הוא הסתיים או שהוא עדיין רץ.
 

Rubim88

New member
לא בדיוק תוכנית מפורטת, וגם לא חלק מהתוכנית שבה היא קיימת

אין כל כך היכן לבנות אותם. האם אתה מכיר תוכנית מעשית להוסיף
לתחנת סבידור מרכז עוד שני רציפים?
מה שבונים כעת בסבידור מרכז זה את מבנה היציאה / כניסה מכיוון גשר מודעי, לא רציפים נוספים.
לא בדיוק תוכנית מפורטת, וגם לא חלק מהתוכנית שבה היא קיימת
מתוך מסמכי תת"ל 33
 
סרקאזם?

וזה יייצר פקקים יותר משמעותיים ביום שבת, אני בעד.
גם ככה התנועה באיילון בימי שבת פחות זורמת מבעבר וגם ככה בחגים קשה לעם ישראל להתנייד במדינת הפקקים.
&nbsp
אז לקחת עוד נתיב עבור אגרה או עבור רכבת זה נפלא.
סרקאזם?
או מהפכנות? אתה באמת רוצה פקקים בשבת?
שלא תבין לא נכון, זה לא שאני מתרגש מהעברת נתיבים מרכב פרטי לרב קיבולת באיילון (כאילו שמעניין מישהו מה אנחנו חושבים בנדון) אבל אם אתה חושב שזה מה שיביא לתח"צ בשבת, אתה מאד אופטימי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה