ייתכן שאלו ההחלטות האחרונות של מירי רגב?
החלטה של הפעלת הקו הכי לא ריווחי בימי שישי, בזמן שהקווים הקריטים מושבתים לחלוטין
הזוי לחלוטין........ייתכן שאלו ההחלטות האחרונות של מירי רגב?
החלטה של הפעלת הקו הכי לא ריווחי בימי שישי, בזמן שהקווים הקריטים מושבתים לחלוטין
יש לי תחושה שהמטרה להביך את שרת התחבורה הנכנסת (באם תושבע) כשבאופן בלתי נמנע היא תיאלץ לבטל את השירות הזה.ייתכן שאלו ההחלטות האחרונות של מירי רגב?
החלטה של הפעלת הקו הכי לא ריווחי בימי שישי, בזמן שהקווים הקריטים מושבתים לחלוטין
היא גם החליטה לטנף קצת בנסיעת המבחן בקו האדום של גוש דן,ייתכן שאלו ההחלטות האחרונות של מירי רגב?
החלטה של הפעלת הקו הכי לא ריווחי בימי שישי, בזמן שהקווים הקריטים מושבתים לחלוטין
באותה נשימה אציין שהשירות לבאר שבע הולך להפגע באופן כפול, ראשית, שליש מהרכבות מתחנת באר שבע מרכז ייצאו מהאוניברסיטה.הזוי לחלוטין........
יש סיבה/הגיון שחלק מהרכבות תצאנה מתחנת האוניברסיטה?באותה נשימה אציין שהשירות לבאר שבע הולך להפגע באופן כפול, ראשית, שליש מהרכבות מתחנת באר שבע מרכז ייצאו מהאוניברסיטה.
שבוע הבא, ביום שישי השירות מבאר שבע לצפון יסתיים בלוד. חלופת המסילה המזרחית לא רלוונטית ככל הנראה בגלל עבודות החשמל על לולאת השרון. חלופת מסילת האיילון דרך בת ים אף היא לא רלוונטית עקב עבודות חשמול שאמורות כביכול להסתיים בספטמבר.
אם לשרת התחבורה היה חשוב הפריפריה, היא הייתה דואגת שהעבודות בין לוד לתל אביב לא יתרחשו עד שהמסילה דרך בת-ים תפתח ותתן שירות ל"פריפריה" אשקלון, באר שבע, אופקים ושדרות. והיא הייתה טורחת לדחות את העבודות לאחרי ספטמבר.
לפעמים אני מצטער שאני לא חבר מרכז ליכוד, אחרת אולי הייתה לי השפעה עליה בנושא
לפי אתר הרכבת, השינוי הזמני הזה הוא בגלל שעובדים על הוספת רציף נוסף לתחנת באר שבע מרכז. בסיום העבודות יהיה ניתן להגדיל את תדירות הרכבות שמגיעות לשם בזכות הרציף החדש.יש סיבה/הגיון שחלק מהרכבות תצאנה מתחנת האוניברסיטה?
לא ידעתי על הרעיון ה"גאוני" הזה.
וזה חשוב לי משום שאני חושבת להתחיל שוב להשתמש בתחבורה ציבורית....
ודרך אגב- כשאנחנו נוסעים לתל אביב , רואים שהחשמול בקו אשקלון צפונה מתקדם.
רעיה
עובדים על הרציף הנוסף כבר די הרבה זמן......לפי אתר הרכבת, השינוי הזמני הזה הוא בגלל שעובדים על הוספת רציף נוסף לתחנת באר שבע מרכז. בסיום העבודות יהיה ניתן להגדיל את תדירות הרכבות שמגיעות לשם בזכות הרציף החדש.
גם אני נאלצת להידבק לפקק באוטו כי ברכבת =יותר זמן מהפקק הזוועתי ביותר במדינה. הכוונה נטו. מזמן שהרכבת יוצאת מתחנת המוצא ועד שעוצרת ביעד.יש סיבה/הגיון שחלק מהרכבות תצאנה מתחנת האוניברסיטה?
לא ידעתי על הרעיון ה"גאוני" הזה.
וזה חשוב לי משום שאני חושבת להתחיל שוב להשתמש בתחבורה ציבורית....
ודרך אגב- כשאנחנו נוסעים לתל אביב , רואים שהחשמול בקו אשקלון צפונה מתקדם.
רעיה
אני מתכננת נסיעה מחר לתל אביב ברכבת. יש רכבת "ישירה" אחת בשעה (דרך קרית גת-וכל תחנות הביניים) ו-2 רכבות בשעה דרך אשקלון/אשדוד.באותה נשימה אציין שהשירות לבאר שבע הולך להפגע באופן כפול, ראשית, שליש מהרכבות מתחנת באר שבע מרכז ייצאו מהאוניברסיטה.
שבוע הבא, ביום שישי השירות מבאר שבע לצפון יסתיים בלוד. חלופת המסילה המזרחית לא רלוונטית ככל הנראה בגלל עבודות החשמל על לולאת השרון. חלופת מסילת האיילון דרך בת ים אף היא לא רלוונטית עקב עבודות חשמול שאמורות כביכול להסתיים בספטמבר.
אם לשרת התחבורה היה חשוב הפריפריה, היא הייתה דואגת שהעבודות בין לוד לתל אביב לא יתרחשו עד שהמסילה דרך בת-ים תפתח ותתן שירות ל"פריפריה" אשקלון, באר שבע, אופקים ושדרות. והיא הייתה טורחת לדחות את העבודות לאחרי ספטמבר.
לפעמים אני מצטער שאני לא חבר מרכז ליכוד, אחרת אולי הייתה לי השפעה עליה בנושא
יש בשעות השיא עוד רכבת ישירה דרך קרית גת שעוצרת רק בקרית גת ולודאני מתכננת נסיעה מחר לתל אביב ברכבת. יש רכבת "ישירה" אחת בשעה (דרך קרית גת-וכל תחנות הביניים) ו-2 רכבות בשעה דרך אשקלון/אשדוד.
זה פשוט בלתי יאומן.
נכון, אבל זה ממש לא לעניין. רכבת או 2 בבוקר שלא עוצרות בכל התחנות. יצאתי היום ברכבת של 09:53 הגענו לתחנת לוד אחרי שעה ולתחנת סבידור אחרי שעה וחצי בערך, ועד לתחנת ההגנה כשעה ו-20 דקות.יש בשעות השיא עוד רכבת ישירה דרך קרית גת שעוצרת רק בקרית גת ולוד
רק שאצלי למרבה הצער לא דלת לדלת לוקח יותר זמן ברכבת. הנסיעה עצמה בתוך הקרון יותר ארוכה מהפקק ב 10-15 דקות. עם הליכה אל/מהרכבת והמתנה בתחנה זה יותר מ-40 דקות תוספת לכל כיוון. שלא לדבר על עיכובים.אני נוסע ברכבת כל יום לעבודה. גם אצלי, דלת לדלת, הרכבת לוקחת יותר זמן מאשר הנסיעה ברכב - בערך רבע שעה תוספת.
אבל, וזה אבל גדול, יש יתרונות גדולים מאוד בנסיעה ברכבת לעומת הרכב הפרטי שמגמדים את הרבע שעה הנוספת:
ברכבת אפשר לנוח, לקרוא, לעבוד או סתם להסתכל מהחלון. לא צריך להיות דרוך ובסטרס כל הזמן כמו בפקק.
העלות של כרטיסי הרכבת נמוכה משמעותית מעלות הדלק, הבלאי והטיפולים הנוספים - או במקרה של ליסינג, נמוך משמעותית מעלות הליסינג והמס.
וכמובן התרומה לסביבה...
עשיתי 10 שנים את הדרך באוטו עד שעברתי לרכבת לפני 5 שנים ומאז לא נסעתי לעבודה ברכב פעם אחת - פשוט לא מוכן לחזור לזה.
הרכב נמצא בחנייה לטובת הסעות לילדים, פנאי וסופ"שים.
כאשר נסעתי (לפני הקורונה) לתל אביב מבאר שבע, העדפתי בדרך כלל לנסוע באוטובוס ולא ברכבת.רק שאצלי למרבה הצער לא דלת לדלת לוקח יותר זמן ברכבת. הנסיעה עצמה בתוך הקרון יותר ארוכה מהפקק ב 10-15 דקות. עם הליכה אל/מהרכבת והמתנה בתחנה זה יותר מ-40 דקות תוספת לכל כיוון. שלא לדבר על עיכובים.
הנסיעה בקו ארכה פחות בעבר, והיו יותר רכבות. אני עם אצבע על הדופק להחזרת הלו"ז הקודם.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.