חותם אחרון? רכבות ביום שישי מדימונה לבאר שבע

קו 415

Active member
ייתכן שאלו ההחלטות האחרונות של מירי רגב?
החלטה של הפעלת הקו הכי לא ריווחי בימי שישי, בזמן שהקווים הקריטים מושבתים לחלוטין
 

Ccyclist

Well-known member
ייתכן שאלו ההחלטות האחרונות של מירי רגב?
החלטה של הפעלת הקו הכי לא ריווחי בימי שישי, בזמן שהקווים הקריטים מושבתים לחלוטין

עכשיו נזכרה, ביום שישי האחרון שלה בתפקיד ?
 
ייתכן שאלו ההחלטות האחרונות של מירי רגב?
החלטה של הפעלת הקו הכי לא ריווחי בימי שישי, בזמן שהקווים הקריטים מושבתים לחלוטין
יש לי תחושה שהמטרה להביך את שרת התחבורה הנכנסת (באם תושבע) כשבאופן בלתי נמנע היא תיאלץ לבטל את השירות הזה.
כאילו להעביר את המסר "אף אחד לא דואג לפריפריה כמו רגב".
 

קו 415

Active member
הזוי לחלוטין........
באותה נשימה אציין שהשירות לבאר שבע הולך להפגע באופן כפול, ראשית, שליש מהרכבות מתחנת באר שבע מרכז ייצאו מהאוניברסיטה.
שבוע הבא, ביום שישי השירות מבאר שבע לצפון יסתיים בלוד. חלופת המסילה המזרחית לא רלוונטית ככל הנראה בגלל עבודות החשמל על לולאת השרון. חלופת מסילת האיילון דרך בת ים אף היא לא רלוונטית עקב עבודות חשמול שאמורות כביכול להסתיים בספטמבר.
אם לשרת התחבורה היה חשוב הפריפריה, היא הייתה דואגת שהעבודות בין לוד לתל אביב לא יתרחשו עד שהמסילה דרך בת-ים תפתח ותתן שירות ל"פריפריה" אשקלון, באר שבע, אופקים ושדרות. והיא הייתה טורחת לדחות את העבודות לאחרי ספטמבר.
לפעמים אני מצטער שאני לא חבר מרכז ליכוד, אחרת אולי הייתה לי השפעה עליה בנושא
 

raya

Well-known member
באותה נשימה אציין שהשירות לבאר שבע הולך להפגע באופן כפול, ראשית, שליש מהרכבות מתחנת באר שבע מרכז ייצאו מהאוניברסיטה.
שבוע הבא, ביום שישי השירות מבאר שבע לצפון יסתיים בלוד. חלופת המסילה המזרחית לא רלוונטית ככל הנראה בגלל עבודות החשמל על לולאת השרון. חלופת מסילת האיילון דרך בת ים אף היא לא רלוונטית עקב עבודות חשמול שאמורות כביכול להסתיים בספטמבר.
אם לשרת התחבורה היה חשוב הפריפריה, היא הייתה דואגת שהעבודות בין לוד לתל אביב לא יתרחשו עד שהמסילה דרך בת-ים תפתח ותתן שירות ל"פריפריה" אשקלון, באר שבע, אופקים ושדרות. והיא הייתה טורחת לדחות את העבודות לאחרי ספטמבר.
לפעמים אני מצטער שאני לא חבר מרכז ליכוד, אחרת אולי הייתה לי השפעה עליה בנושא
יש סיבה/הגיון שחלק מהרכבות תצאנה מתחנת האוניברסיטה?
לא ידעתי על הרעיון ה"גאוני" הזה.
וזה חשוב לי משום שאני חושבת להתחיל שוב להשתמש בתחבורה ציבורית....
ודרך אגב- כשאנחנו נוסעים לתל אביב , רואים שהחשמול בקו אשקלון צפונה מתקדם.
רעיה
 

Bus Nerd

Active member
יש סיבה/הגיון שחלק מהרכבות תצאנה מתחנת האוניברסיטה?
לא ידעתי על הרעיון ה"גאוני" הזה.
וזה חשוב לי משום שאני חושבת להתחיל שוב להשתמש בתחבורה ציבורית....
ודרך אגב- כשאנחנו נוסעים לתל אביב , רואים שהחשמול בקו אשקלון צפונה מתקדם.
רעיה
לפי אתר הרכבת, השינוי הזמני הזה הוא בגלל שעובדים על הוספת רציף נוסף לתחנת באר שבע מרכז. בסיום העבודות יהיה ניתן להגדיל את תדירות הרכבות שמגיעות לשם בזכות הרציף החדש.
 

raya

Well-known member
לפי אתר הרכבת, השינוי הזמני הזה הוא בגלל שעובדים על הוספת רציף נוסף לתחנת באר שבע מרכז. בסיום העבודות יהיה ניתן להגדיל את תדירות הרכבות שמגיעות לשם בזכות הרציף החדש.
עובדים על הרציף הנוסף כבר די הרבה זמן......
תודה על התשובה.
 
יש סיבה/הגיון שחלק מהרכבות תצאנה מתחנת האוניברסיטה?
לא ידעתי על הרעיון ה"גאוני" הזה.
וזה חשוב לי משום שאני חושבת להתחיל שוב להשתמש בתחבורה ציבורית....
ודרך אגב- כשאנחנו נוסעים לתל אביב , רואים שהחשמול בקו אשקלון צפונה מתקדם.
רעיה
גם אני נאלצת להידבק לפקק באוטו כי ברכבת =יותר זמן מהפקק הזוועתי ביותר במדינה. הכוונה נטו. מזמן שהרכבת יוצאת מתחנת המוצא ועד שעוצרת ביעד.
 

raya

Well-known member
באותה נשימה אציין שהשירות לבאר שבע הולך להפגע באופן כפול, ראשית, שליש מהרכבות מתחנת באר שבע מרכז ייצאו מהאוניברסיטה.
שבוע הבא, ביום שישי השירות מבאר שבע לצפון יסתיים בלוד. חלופת המסילה המזרחית לא רלוונטית ככל הנראה בגלל עבודות החשמל על לולאת השרון. חלופת מסילת האיילון דרך בת ים אף היא לא רלוונטית עקב עבודות חשמול שאמורות כביכול להסתיים בספטמבר.
אם לשרת התחבורה היה חשוב הפריפריה, היא הייתה דואגת שהעבודות בין לוד לתל אביב לא יתרחשו עד שהמסילה דרך בת-ים תפתח ותתן שירות ל"פריפריה" אשקלון, באר שבע, אופקים ושדרות. והיא הייתה טורחת לדחות את העבודות לאחרי ספטמבר.
לפעמים אני מצטער שאני לא חבר מרכז ליכוד, אחרת אולי הייתה לי השפעה עליה בנושא
אני מתכננת נסיעה מחר לתל אביב ברכבת. יש רכבת "ישירה" אחת בשעה (דרך קרית גת-וכל תחנות הביניים) ו-2 רכבות בשעה דרך אשקלון/אשדוד.
זה פשוט בלתי יאומן.
 
אני מתכננת נסיעה מחר לתל אביב ברכבת. יש רכבת "ישירה" אחת בשעה (דרך קרית גת-וכל תחנות הביניים) ו-2 רכבות בשעה דרך אשקלון/אשדוד.
זה פשוט בלתי יאומן.
יש בשעות השיא עוד רכבת ישירה דרך קרית גת שעוצרת רק בקרית גת ולוד
 

raya

Well-known member
יש בשעות השיא עוד רכבת ישירה דרך קרית גת שעוצרת רק בקרית גת ולוד
נכון, אבל זה ממש לא לעניין. רכבת או 2 בבוקר שלא עוצרות בכל התחנות. יצאתי היום ברכבת של 09:53 הגענו לתחנת לוד אחרי שעה ולתחנת סבידור אחרי שעה וחצי בערך, ועד לתחנת ההגנה כשעה ו-20 דקות.
זה לא הגיוני. חזרתי באוטובוס קו 370, מתחנה מרכזית לתחנת אורן הנסיעה ארכה כשעה ו-10 דקות.
אז אוטובוס יש קבוע כל חצי שעה, ורכבת -אחת בשעה.
ישראל כץ הבטיח כאשר חנכו את המסילה הכפולה נסיעה מבאר שבע לתל אביב ב-50 דקות (כאשר הכוונה היתה מתחנת האוניברסיטה צפוןעד לתחנת ההגנה). גם ברכבות ה"מהירות" זה לא קורה.
ודרך אגב, הרכבת יצאה היום מרציף מספר 5 (החדש ככל הנראה).
 

מיקלוש77

Well-known member
אני נוסע ברכבת כל יום לעבודה. גם אצלי, דלת לדלת, הרכבת לוקחת יותר זמן מאשר הנסיעה ברכב - בערך רבע שעה תוספת.
אבל, וזה אבל גדול, יש יתרונות גדולים מאוד בנסיעה ברכבת לעומת הרכב הפרטי שמגמדים את הרבע שעה הנוספת:
ברכבת אפשר לנוח, לקרוא, לעבוד או סתם להסתכל מהחלון. לא צריך להיות דרוך ובסטרס כל הזמן כמו בפקק.
העלות של כרטיסי הרכבת נמוכה משמעותית מעלות הדלק, הבלאי והטיפולים הנוספים - או במקרה של ליסינג, נמוך משמעותית מעלות הליסינג והמס.
וכמובן התרומה לסביבה...

עשיתי 10 שנים את הדרך באוטו עד שעברתי לרכבת לפני 5 שנים ומאז לא נסעתי לעבודה ברכב פעם אחת - פשוט לא מוכן לחזור לזה.

הרכב נמצא בחנייה לטובת הסעות לילדים, פנאי וסופ"שים.
 
אני נוסע ברכבת כל יום לעבודה. גם אצלי, דלת לדלת, הרכבת לוקחת יותר זמן מאשר הנסיעה ברכב - בערך רבע שעה תוספת.
אבל, וזה אבל גדול, יש יתרונות גדולים מאוד בנסיעה ברכבת לעומת הרכב הפרטי שמגמדים את הרבע שעה הנוספת:
ברכבת אפשר לנוח, לקרוא, לעבוד או סתם להסתכל מהחלון. לא צריך להיות דרוך ובסטרס כל הזמן כמו בפקק.
העלות של כרטיסי הרכבת נמוכה משמעותית מעלות הדלק, הבלאי והטיפולים הנוספים - או במקרה של ליסינג, נמוך משמעותית מעלות הליסינג והמס.
וכמובן התרומה לסביבה...

עשיתי 10 שנים את הדרך באוטו עד שעברתי לרכבת לפני 5 שנים ומאז לא נסעתי לעבודה ברכב פעם אחת - פשוט לא מוכן לחזור לזה.

הרכב נמצא בחנייה לטובת הסעות לילדים, פנאי וסופ"שים.
רק שאצלי למרבה הצער לא דלת לדלת לוקח יותר זמן ברכבת. הנסיעה עצמה בתוך הקרון יותר ארוכה מהפקק ב 10-15 דקות. עם הליכה אל/מהרכבת והמתנה בתחנה זה יותר מ-40 דקות תוספת לכל כיוון. שלא לדבר על עיכובים.
הנסיעה בקו ארכה פחות בעבר, והיו יותר רכבות. אני עם אצבע על הדופק להחזרת הלו"ז הקודם.
 

raya

Well-known member
רק שאצלי למרבה הצער לא דלת לדלת לוקח יותר זמן ברכבת. הנסיעה עצמה בתוך הקרון יותר ארוכה מהפקק ב 10-15 דקות. עם הליכה אל/מהרכבת והמתנה בתחנה זה יותר מ-40 דקות תוספת לכל כיוון. שלא לדבר על עיכובים.
הנסיעה בקו ארכה פחות בעבר, והיו יותר רכבות. אני עם אצבע על הדופק להחזרת הלו"ז הקודם.
כאשר נסעתי (לפני הקורונה) לתל אביב מבאר שבע, העדפתי בדרך כלל לנסוע באוטובוס ולא ברכבת.
זמן הנסיעה קצר בכמה דקות, ולוח הזמנים טוב יותר (מהבחינה של פעם בשעה רכבת דרך לוד ופעם או פעמיים בשעה רכבת דרך אשקלון-בת ים).
מאז הקורונה עוד לא נסעתי לתל אביב כך שאין לי מידע מה קורה כיום.
 
למעלה