חושבים קדימה - מתכננים קדימה

מצב
הנושא נעול.
חושבים קדימה - מתכננים קדימה

חושבים קדימה - מתכננים קדימה
שרטוט מעניין של קווי הרכבת לאחר פתיחת כל התחנות שבבניה.

 
אם הרכבת היא המקור, אז יש לי שאלה לגבי הקו הלולאתי:

הרכבת
עופר פטרסבורג העלה לפייסבוק, הוא כותב שם שזה הגיע מרכבת ישראל.
אם הרכבת היא המקור, אז יש לי שאלה לגבי הקו הלולאתי:
מה צפויה להיות התדירות בשעות שיא בכל אחד מכיווני הלולאה?
 

dalalY

New member
בולשיט - מי המטומטם שייתן לאנשים לרדת באמצע הדרך באשקלון

אם הרכבת היא המקור, אז יש לי שאלה לגבי הקו הלולאתי:
מה צפויה להיות התדירות בשעות שיא בכל אחד מכיווני הלולאה?
בולשיט - מי המטומטם שייתן לאנשים לרדת באמצע הדרך באשקלון
המנימום זה רכבת ראשון לציון משה דיין- ב"ש .

זה נראה כמו התחכמות של כתב ולא אמת .

גם יהיה קו לעיר הבדהים שיתחלו לבנות.
 

amit1270

New member
עוד שתי אבחנות:

חושבים קדימה - מתכננים קדימה
שרטוט מעניין של קווי הרכבת לאחר פתיחת כל התחנות שבבניה.
עוד שתי אבחנות:
1. משום מה תחנת זכרון יעקב נעדרת מהמפה. האם התכנית לפתיחתה מחדש בוטלה?
2. שתי רכבות בשעה בין בית שמש לתל אביב. פששש...
 
עוד 2 אבחנות משלי:

עוד שתי אבחנות:
1. משום מה תחנת זכרון יעקב נעדרת מהמפה. האם התכנית לפתיחתה מחדש בוטלה?
2. שתי רכבות בשעה בין בית שמש לתל אביב. פששש...
עוד 2 אבחנות משלי:
1. אין תכנון לקו ב"ש אשקלון ת"א
2. מירושלים האומה לתל אביב יש שתי אפשרויות, עם ובלי עצירה בנתב"ג. מעניין באיזו מהם משך הנסיעה יעמוד על 28 דקות...
 

Juvy

New member
ועוד הבחנה...

עוד 2 אבחנות משלי:
1. אין תכנון לקו ב"ש אשקלון ת"א
2. מירושלים האומה לתל אביב יש שתי אפשרויות, עם ובלי עצירה בנתב"ג. מעניין באיזו מהם משך הנסיעה יעמוד על 28 דקות...
ועוד הבחנה...
הקו שמתחיל בכרמיאל מסתיים בתחנת האומה.
או שאני היחיד שלא ידע שכך מתוכנן.
 
בשלב ראשון יבוצע חישמול עד הרצליה

ועוד הבחנה...
הקו שמתחיל בכרמיאל מסתיים בתחנת האומה.
או שאני היחיד שלא ידע שכך מתוכנן.
בשלב ראשון יבוצע חישמול עד הרצליה
הקו לכרמיאל נבנה גם הוא עם הכנה לחישמול ולכן השלב הבא הוא קו ירושלים - כרמיאל
 

amit1270

New member
1. זה אומר שהנוסעים משדרות ונתיבות לת"א יאלצו להחליף באשקלון

עוד 2 אבחנות משלי:
1. אין תכנון לקו ב"ש אשקלון ת"א
2. מירושלים האומה לתל אביב יש שתי אפשרויות, עם ובלי עצירה בנתב"ג. מעניין באיזו מהם משך הנסיעה יעמוד על 28 דקות...
1. זה אומר שהנוסעים משדרות ונתיבות לת"א יאלצו להחליף באשקלון
מעניין מה יאמרו על זה ראשי הערים...
&nbsp
2. זה התכנון המקורי, אבל ממה שאני זוכר דיברו על שתי רכבות ישירות לת"א ואחת עם עצירה בנתב"ג ובתרשים זה הפוך. זמן הנסיעה מירושלים לתחנת הגנה כולל עצירה בנתב"ג, אם זכרוני אינו מטעני, צפוי להיות 35 דקות.
 


1. זה אומר שהנוסעים משדרות ונתיבות לת"א יאלצו להחליף באשקלון
מעניין מה יאמרו על זה ראשי הערים...
&nbsp
2. זה התכנון המקורי, אבל ממה שאני זוכר דיברו על שתי רכבות ישירות לת"א ואחת עם עצירה בנתב"ג ובתרשים זה הפוך. זמן הנסיעה מירושלים לתחנת הגנה כולל עצירה בנתב"ג, אם זכרוני אינו מטעני, צפוי להיות 35 דקות.
 

easylivin

New member
סביר להניח שהפיצול באשקלון הוא פועל יוצא של החשמול.

עוד 2 אבחנות משלי:
1. אין תכנון לקו ב"ש אשקלון ת"א
2. מירושלים האומה לתל אביב יש שתי אפשרויות, עם ובלי עצירה בנתב"ג. מעניין באיזו מהם משך הנסיעה יעמוד על 28 דקות...
סביר להניח שהפיצול באשקלון הוא פועל יוצא של החשמול.
כידוע, השלב הראשון של תוכנית החשמול כולל את קו החוף הדרומי עד אשקלון בלבד. בעידן הדיזל אין טעם בפיצול כזה, והוא אכן לא מתקיים היום (אני מניח שעם פתיחת קטע נתיבות-ב"ש עדיין יהיה קו ישיר בין ערי מערב הנגב לת"א).
 

Rubim88

New member


סביר להניח שהפיצול באשקלון הוא פועל יוצא של החשמול.
כידוע, השלב הראשון של תוכנית החשמול כולל את קו החוף הדרומי עד אשקלון בלבד. בעידן הדיזל אין טעם בפיצול כזה, והוא אכן לא מתקיים היום (אני מניח שעם פתיחת קטע נתיבות-ב"ש עדיין יהיה קו ישיר בין ערי מערב הנגב לת"א).
 

GLSRA

Active member
ברור שזמן הנסיעה המדווח יהיה הישיר בלי עצירה בנתב"ג

עוד 2 אבחנות משלי:
1. אין תכנון לקו ב"ש אשקלון ת"א
2. מירושלים האומה לתל אביב יש שתי אפשרויות, עם ובלי עצירה בנתב"ג. מעניין באיזו מהם משך הנסיעה יעמוד על 28 דקות...
ברור שזמן הנסיעה המדווח יהיה הישיר בלי עצירה בנתב"ג
וממילא, מדובר יהיה בנסיעה רק עד ההגנה. מי שייסע למשל לתל-אביב מרכז, ייקח בחשבון עוד כמה דקות
 

Rubim88

New member
נראה שאתה צודק

ברור שזמן הנסיעה המדווח יהיה הישיר בלי עצירה בנתב"ג
וממילא, מדובר יהיה בנסיעה רק עד ההגנה. מי שייסע למשל לתל-אביב מרכז, ייקח בחשבון עוד כמה דקות
נראה שאתה צודק
וזה לפי פרופיל הגבלות המהירות של המסילות לירושלים, שאותו פרסמה הרכבת במכרז הקטרים החשמליים. - תמונה מצורפת
גם אם נניח שהרכבת מאיצה ומאיטה תוך חלקיק שנייה, נקבל זמן נסיעה מינימלי של בערך 24 דקות ללא עצירה בין ההגנה לתחנת האומה. אך במציאות האטה והאצה לוקחים זמן, וגם יש רזרבה.

 

amit1270

New member
יכול להיות שתיסלל אבל לא תשמש לתנועת נוסעים


אז המסילה המזרחית לא תיבנה עד 2020.
יכול להיות שתיסלל אבל לא תשמש לתנועת נוסעים

בכל אופן (אאל"ט), לדברי אבי אלמליח בעת ביקורנו האחרון במשוא"ה, המסילה המזרחית מתוכננת להיסלל רק בעשור הבא (והמסילה הרביעית באיילון בעוד למעלה מ-20 שנה).
 

nitro11

New member
אבל עד 2018 יסיימו את כל מסילות הרכבת שבונים היום.

יכול להיות שתיסלל אבל לא תשמש לתנועת נוסעים

בכל אופן (אאל"ט), לדברי אבי אלמליח בעת ביקורנו האחרון במשוא"ה, המסילה המזרחית מתוכננת להיסלל רק בעשור הבא (והמסילה הרביעית באיילון בעוד למעלה מ-20 שנה).
אבל עד 2018 יסיימו את כל מסילות הרכבת שבונים היום.
אתה אומר שתהיה תקופת המתנה של כמה שנים שבה לא יבנו מסילות?
&nbsp
יש למישהו מושג אילו מסילות הן הבאות להיבנות לאחר הפרוייקטים הנוכחיים?
 

amit1270

New member
קריית שמונה, אילת....

אבל עד 2018 יסיימו את כל מסילות הרכבת שבונים היום.
אתה אומר שתהיה תקופת המתנה של כמה שנים שבה לא יבנו מסילות?
&nbsp
יש למישהו מושג אילו מסילות הן הבאות להיבנות לאחר הפרוייקטים הנוכחיים?
קריית שמונה, אילת....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה