חורשת הלר לנצח

חורשת הלר לנצח../images/Emo187.gif

כמה פעמים שמעתם את הביטוי "רחוק מהעיין רחוק מהלב" ונכון שחורשת הלר היפיפיה מצוייה ביפו ד' , ואולי חלק מהאוכלוסיה לא גרה שם אבל...אל תשכחו שדברים כגון זה הם תקדימיים ואם הגן הזה יהרס בגלל כביש ותהיה לגיטימציה אז..אל תתפלאו שמחר על מנת למתוח עוד כביש יהרסו לכם את הגינה ליד הבית. אני קורא לכולם (גם בהעברת מסר לחברים) להצטרף למאבק על חורשת הלר ויחד אני משוכנע שננצח
 

frentzel

New member
כל הכבוד../images/Emo127.gif

איזה יופי ! אני יעביר מסר לכל החברים שלי ויש לי כמה ביפו
 
חורשת הלר ../images/Emo187.gif

זה פשוט מזעזע ,אם מסתכלים על התמונה הכוללת, שגם היום במצב הנוכחי הנתונים מראים שרמת זיהום האויר באיזור זה אינה כה מעודדת (נא בידקו את הנתונים המדאיגים). אז כמעט בלתי אפשרי לדמיין לאיזה מצב נגיע בלי הגינה החורשה הזו.
 
למעלה