איציק נחום11
New member
חורשת הלר לנצח../images/Emo187.gif
כמה פעמים שמעתם את הביטוי "רחוק מהעיין רחוק מהלב" ונכון שחורשת הלר היפיפיה מצוייה ביפו ד' , ואולי חלק מהאוכלוסיה לא גרה שם אבל...אל תשכחו שדברים כגון זה הם תקדימיים ואם הגן הזה יהרס בגלל כביש ותהיה לגיטימציה אז..אל תתפלאו שמחר על מנת למתוח עוד כביש יהרסו לכם את הגינה ליד הבית. אני קורא לכולם (גם בהעברת מסר לחברים) להצטרף למאבק על חורשת הלר ויחד אני משוכנע שננצח