חורף, כובע, וסת, איזון ומה שבינהם

batfish

New member
סוגיית הסמיילים בפורום תפוז

אין שום בעייה בלזהות חוש הומור - אם יודעים איך לכתוב.... בעיניי לתקע סמיילים בכמויות מסחריות (תחביב סטוי בפני עצמו) זה כמו מי שצוחק מהבדיחות של עצמו או הבחורה שאומרת "אני רק צוחקת" אחרי שנינה צינית במיוחד. אטלנטיס - קלטתי אותך - אל חשש. לגבי הכובע: גם מחורר של חגורות אצל הסנדלר השכונתי - עובד ועובד טוב. אבל, אם אני לא טועה, הבחור אמר שהוא מחפש פיתרון אחר כי הכובע של המועדון (כניראה מחובר לחליפה).
 

atlantis

New member
פתרון - לא חייבים לקנות כובע

אפשר לקנות רק את החורים. להשתמש בהם לפני הצלילה ואח"כ להוריד ולשים לייבוש עד הפעם הבאה (בחרו את הסמיילי המתאים לכם
). ועכשיו ברצינות...כובע לא עולה כמו מאזן או חליפה, אם זה מה שיפריע לי בחורף ואני ממש סובל מזה אז הייתי מצרף את זה לציוד לפני ציוד רציני אחר ( לא לפני חלוק ) . מהיום בכל שרשור על סדר עדיפויות לרכישת ציוד כאן בפורום אני ירשום כובע בשורה הראשונה.
 

ניב ד

New member
אחת ההמצאות היותר טובות

הם חורים ניידים שאפשר להדביק אותם בכל מקום ואז נוצר חור זמני. ACME המציאו את זה כבר מזמן ומי שלא מאמין שיצפה בסרט התיעודי "מי הפליל את רוג'ר רביט?" (נדמה לי שזה היה הזהרון).
 

זהרון

New member
אחחח סופסוף קצת אקשן

אבל לצערי לא יכולתי להראות לארך אוזניים הזה מה רשויות החוק ואני באמת חושבים עליו. הייתי טרוד בביקורו של הגדול מכולם, אדי מרקס, בארץ. עכשיו, כמו טינאייג'ר, יש לי חתימה. יס! allez eddy, allez! ואגב, אני שמח שאתה משתמש במונח הפללה. זהרון (זה אני) הישן, היה פשוט מולק לא את האוזניים ושולח אותו לישון עם ה- fishes בנעלי בטון. אבל לא בשמורה.
 

ilanbt

New member
נהפוכו

בגלל שלא ניתן לשמוע את טון הדיבור ובגלל שכמות הדמויות ההזויות בפורום (כולל כותב ההודעה בכבודו ובעצמו) היא גדולה מהחיים יש להקפיד ולשים סמיילים כמקובל בעולם האינטרנטי כדי להבדיל בין הודעה רצינית למבודחת. אני פרט לטלדרל ולבץ3 שכל הודעה שלהם היא בדיחה אלה אם כן יש בה סמיילים ואז היא רצינית אמשיך להיתיחס להודעה נטולת סמיילים כאל הודעה רצינית ולהודעה עם סמיילים כהיתבדחות.
 

the diving vet

New member
היי, BATZ, אילן דרדר אותך ל 3 ואתה

שותק? (לא שם סמיילים לBATZ4 ול טלדרל, מפאת כבוד לחרם שהטילו ומפאת כבודם הרמוס.)
 

taldrel

New member
הוא לא שותק

פשוט הוא עדיין מנסה לקרוא את ההודעות יש הרבה וזה לוקח זמן סבלנות אל תאיץ בו. סמיילים לפח וחסל
 

taldrel

New member
בחייך אל תהיה רציני זה ממש לא מתאים

זה אפילו מעליב קצת יחי בדיחות הדעת. סמיילים הביתה
 
בטח שיש

התמחות כובע אני לדוגמא לאחר שאני מסיים את ההתמחות הנוכחית שלי (פוני) ניגש ישירות להתמחות כובע, כל זאת לפי עצתו והמלצתו של המדריך מס' 1 שלי. ואולי אם אני יסיים את ה-20 שלי לפני הקיץ, יש מצב לקורס מים פתוחים. לידיעתכם
 

niry26

New member
תודה רבה והבהרה

תודה רבה לכל המגיבים, גם לאלו שרק תרמו חיוך (התמחות פוני וכובע=ענק!) אני לא הזוי כפי שנרמז פה, אני אמיתי וכן שאלתי. לצערי אני משתייך לקבוצת הצוללים שאינם יכולים לקנות ציוד נכון לנקודת זמן זו. (אני מקווה שזה ישתנה בנקודת זמן די קרובה). כשאני משכיר ציוד במועדון אני מקבל לעיתים חלק עליון עם כובע (מחובר כמובן) גדול ממידותי. הדבר תורם תוספת פתחים לכניסת אויר ובמקרים קיצוניים עד ליטר אויר שבעומקים רדודים ומשתנים משגע אותי. ניסיתי להסיר את הכובע אך אז הוא אוגר אויר מאחורי הראש ופתרון זה לא עוזר כלל. בעיה זו לא תהיה מוכרת לבעלי הציוד בשל התאמת הכובע לראש. תודה בכל אופן ותשתדלו להנות מהשבוע, יש ים פלטה וראות שחבל"זץ
 

scobapro

New member
מחיר כובע כמחיר כובעון

במחיר שאתה משכיר ציוד כבר יכולת לקנות חליפה שלך ולהבשם בשתן שלך ולא של אחרים ומחיר של כובע כמחיר כובעון
 
למעלה