חורף במילאנו - המלצות
אשמח לעזרתכן... אני נוסעת למילאנו לכמה חודשים, בדיוק לחורף (טסה שבוע הבא עד סוף ינואר) הבנתי שהאירופאיות מאוד מטופחות, ביחס לישראלית הממוצעת (איפור זה ממש חובה??) בקיצור, התחלתי להיות מוטרדת ממבחר הבגדים שלי
(ההנחה הבסיסית היא שיהיה יקר מאוד לקנות שם) המליצו לי כבר על שיטת השכבות...שהאמת שגם בארץ אני מרגישה נפוחה בארץ בגלל השכבות, אז לא ברור לי איך זה יסתדר. השאלות שעוד יש לי, למי שהייתה תקופה ארוכה באירופה: ** רב הבגדים היפים שלי (שמלות, חולצות יפות ליציאה) הם עם שרוול קצר, יש טעם לקחת אותם? כלומר שיהיו מתחת למעיל.... אני ארגיש בנח לצאת איתם לבילוי או שכולם יהיו עם שמלות ארוכות / חולצות ארוכות וזה יראה מוזר? ** מה לגבי לבוש יומ-יומי לעבודה - גינ'ס + טריקו + נעלי התעמלות באים בחשבון??? (אני צריכה משהו נוח מאוד, עומדת הרבה שעות) המון תודה! ושנה טובה
אשמח לעזרתכן... אני נוסעת למילאנו לכמה חודשים, בדיוק לחורף (טסה שבוע הבא עד סוף ינואר) הבנתי שהאירופאיות מאוד מטופחות, ביחס לישראלית הממוצעת (איפור זה ממש חובה??) בקיצור, התחלתי להיות מוטרדת ממבחר הבגדים שלי