"חוק-וסדר-מדור-מיוחד"-6X4+

"חוק-וסדר-מדור-מיוחד"-6X4+../images/Emo58.gif

פרק מאוד מוזר.
זוג רץ בפארק, הגבר מתעייף והאישה מעודדת אותו להמשיך, כשהוא מוצא עגלת תינוק נטוש כשפתק דבוק לבגד של התינוק, חטפו את האמא של התינוק ויש חשש שהאם אולי מתה או נאנסה. האמא באה איתו כי כנראה איים ברצח התינוק שלה, אין כל דיווח על נעדרים, הבלשים גילו שען שאולי ראה אותה. הוא מכחיש, בזמן שהם שם מגיע פקס, והם מוצאים גבר שחור מסטול מסם שלח את זה, אבל עם מסר חדש. זה מוביל אותם לגופה נוספת, והכל נקשר לרצח בעבר. ג'ולי ליבירט נמצאה מתה. גלוריה דרנהם נמצאה בצריף בחצר של גינה ציבורית. וגילו סימנים נוספים על הגופות. ג'נט הנלי היא היחידה ששרדה את האונס+ניסיון רצח המקורי, סיפרה שכתב מצא אותה, מחקירה נוספת התברר שזה תחקירן(עובד ארכיון) בשם המפרי בקר, בנתיים נמצא רמז נוסף במרכז לינקון, בדירתו מוצאים הבלשים קיר עם דחיות ממולי"ם של סיפורים שעסקו בשובו של הרוצח-אנס משנות ה-70'. הכתב שסיקר את הסיפור במקור אמר שהמפרי תמיד שאל אותו על זה, וגם קיבלו אותו כחבר במועדון(מועדון העישון-בו חבר הכתב). יש להמפרי ארונית, לאחר קבלת צו, פותחים אותה ומוצאים מלא יומנים, שמתארים פעולות הזהות לאלו שעשה הרוצח+האנס בשנות ה-70'. עוצרים אותו, ומצילים את הקורבן המיועד הבא שלו(מספר 3). ג'נט נעלמה, המפרי קבר אותה, הוא רוצה שיחת גברים, והם רוצים מידע. עשה את זה כי זה אתגר, וכדי לא להשתעמם. כתב יומנים, לפחות 27, בלי קשר לכסף, יורידו את עונש המוות אם יספר איפה קבר אותה. מביאים את אמא שלו. היא לא מאמינה שהוא יכול לעשות כזה דבר, הם נפגשים, הוא מביך אותה והיא מביכה אותו עד שהוא מתפרץ, סוגרים אותו בארון, ואז הוא מגלה איפה ג'נט. היא נמצאה במזבלה בתוך מקרר עם מעט חמצן(שסיפק לה בלון).
 

chaiel

New member
משהו לא מובן לי!

יכולים להחזיק אנשים במעצר כי חושבים שהם לא מספרים אמת (כמו במקרה של השחור ההומלס) ועוד במקרה שהנאשם פה לא ביצע שום עבירה, אבל כדי לפרוץ לארונית של חשוד שהם בטוחים כמעט שהוא רוצח צריך להביא צו שופט. רק לי משהו פה דפוק?!
 

chaiel

New member
+

לא שחושבים שהוא לא דובר אמת אלא כי מה שהוא אומר לא מובן להם (ועוד במקרה הזה ספציפית הוא אמר אמת ואפילו לא התבלבל)
 
לפי החוק האמריקני

אפשר להחזיק אנשים במעצר 72 שעות לפני שהם מובאים לפני שופט. אם הוא לא ביצע מעשה פלילי משחררים אותו.
 

chaiel

New member
מה???

שוטר יכול לבוא פשוט ולעצור אותי ל-X שעות בלי כלום?! ד"א למה הבלש השחור כבר לא משחק בסדרה? ועוד דבר, כתבת בעמוד 2 (ואני לא מצליח להקפיץ אז אני כותב פה) שהשיטות של ארה"ב..תסתכל שניה במה שכתבתי שם, תודה! :)
 
הבדלים

בארץ פועלים לפי השיטה שהשאירו אחריהם הבריטים, זו ירושה מהימים המנדטורים. באמריקה יש חוקה כבר 200 שנה, וזה ההבדל. אד(הבלש השחור) נורה לפני כמה פרקים, עדיין מאושפז.
 
למעלה