חוק הספורט המוטורי

tygger

New member
באותה נשימה,

אלף תודות למי שנסע היום לשם בשביל לסייע להצלת החוק הנולד שמנסים לקשור לו משקולות בזמן לימודי שחיה.
 
"מעונן חלקית", אלק

תשמעו. זה לא עסק. החזאים, אני מתכוון. מתכונן לו הבנאדם להדרים (חיפה בואכה י-ם). מכיוון שבעונת החורף עסקינן, והחזאי הבטיח מזג אויר "מעניין" בהמשך השבוע, חשבתי שמן הראוי יהיה לבדוק אם מזג האויר. שמא, יטבו זוג הגלגלים האהובים מארבעת הגלגלים עליהם השלום (כמעט). (מה גם שדני רמז ברוב טובו שיכול להיות שיגיע עם דו"ג...) Yahoo טענו "מעונן חלקית". גם אחרים. מה אגיד? התשכנעתי. בוקר - ואני יוצא לדרך. השמיים אמנם אינם "מעוננים חלקית" אלא "מעוננים ממש", וטיפות מועטות יורדות באיזור חדרה, אבל (כך אני אומר לעצמי), הכל במסגרת סטיית בתקן ל"מעונן חלקית". מגיעים לירושלים. בגבעה, המוני משטרה, ועוד יותר - אחינו יוצאי אתיופיה. (אל תשאלו אותי למה, אבל המון אוטובוסים פלטו שם המון... יוצאי אתיופיה). לא חולפת לה שעה קלה, והנה, מעט-מעט, הולכות להם ארובות השמים ונתפחות, ואנכי, שעושה עכשיו פעמי צפונה, בואכה חיפה, מביט למרומים בחשש ובתפילה. דני (שמטעמי נוחות הגיע על 4), רומז "הבאת חליפה?" ואני, שאנן, אומר, "החזאי הבטיח מעונן חלקית". אז הבטיח. טרם היה סיפק בידי להגיע לגינות סחרוב, פרצו להם ארובות השמיים בשירה ובמזמור. הכביש, שגם בימים כתיקונם אינו מי-יודע-מה, הפך באחת שלולית חלקלקה, ואני, שממעט בסוג כזה של רכיבה, מכפיל את תפילותי (הלו, מישהו בבית?) כלום. יורד אט-אט בכיוון השפלה, שמא שם ישחק לי מזלי יותר (סליחה מכל אותם נהגים שנאלצו להשתרך אחרי אופנוע שעשה את שער הגיא בערך ב-50 שמ"ש...). נאדא. הגשם - בשלו. אני בכיוון כביש 6 - וכך גם הגשם. יוצא מכביש 6, לכיוון קיסריה - והגשם כנ"ל. רק אז, לאחר שהרבתי תפילה ותחנונים, היטיב עימי היושב במרומים, והורה לעננים לחדול קמעה. מוסר הסכל: "מעונן חלקית" == "גשם!!!!". ו-תודה-תודה-תודה ליושב (שם) שהביאני הלום בבטחה...
 

D the kid

New member
מצטער לקלקל לך..

הגשם, זה פשוט כי ירד גשם היום. זה לא בא מלמעלה (טוב, זה כן. אבל הבנת..), וזה לא משנה מה היו אומרים החזאים. פשוט מזג אויר שמשתנה ולפעמים יורד גשם. והיום ירד גשם. ואף אחד לא "יושב" שם, ולא הביא אותך לשום מקום. זה היצרן של האופנוע (כולל יצרני החלקים שמרכיבים אותו והיבואנים ו-.. ו-..), וחברות הדלק (על כל הסובב אותן), ואתה עם נהיגה זהירה ואחראית וקצת מזל שהביאו אותך לאן שהגעת. יותר פשוט להגיד "שם למעלה", אבל אם מסתכלים על כל המרכיבים, זה לא מי יודע מה מסובך.
 

xfwind

New member
ומי שלא הרגיש את שלמה "משתרך"

לא ידע צער זדאיקס מהו......
 
דווקא בדרך "הלוך" זדיק כן...

נשם אויר פסגות. רק שאח"כ... אח"כ... (בדרך חזרה) נאלצתי להמלט לפונדק בצד הדרך (6) . אולי גם כי עברו איזה 239 ק"מ מאז התדלוק האחרון... בכל אופן, מרק הבצל שהוגש אכן השיב את נפשי והפסיק - הגם שרק לזמן קצר - את הרעד בעצמותי .
 

Gillius

New member
http://www.forecast.co.il

לשים תחת הלינקס באספלורר, ולפני כל יום נסיעה להעיף מבט. זו תחזית מהשירות המטרולוגי שמתעדכנת כמה פעמים ביום. וחשוב לזכור, אם עלולים לא לדייק בטווח של כמה ימים, אבל לגבי השעות הקרובות/יום למחרת זה ברמה שאפשר מאוד לסמוך על זה.
 
ד"א...

1. הנוסח בקישור אינו נוסח הצעת החוק הממשלתית שתוגש (מ\146). 2. "ככל הנראה" (קריאה ראשונה), כך נמסר לי. 3. הצעת חוק זו שונה מהצעת החוק של ח"כ רצאבי, שהממשלה לא התנגדה לה ובכך אפשרה קבלתה בקריאה ראשונה - וזאת ע"ס ההבנה כי שתי הצעות החוק יאוחדו בועדה (אחרי הקריאה הראשונה).
 

Pumi

New member
../images/Emo45.gif כל הכבוד

לפחות, לפי מה שרשום בהערות לסעיף 6, אז אפשר יהיה להשתמש באופנוע גם ליום יום וגם לתחרות. אז אני מבין שכמעט כל מה שחששנו עליו טופל (או לפחות במצב הזה). גם הרשיון וגם האימונים שלא לתחרות עצמה (סעיף 9ב). אם זה ככה אז כל הכבוד לכל הפועלים.
 
אז זהו... שלא

אתה קורא את סעיף 6 של הצעת החוק של רצאבי - לא של הצעת החוק הממשלתית, שהיא-היא הצעת החוק הרלוונטית.
 

כRובי

New member
"לחגוג" עדיין קצת מוקדם...יש אור

בקצה המנהרה, נכון - אבל חגיגות? עוד מעט...אבל לא עכשיו. עוד על הסיבה מדוע צריך להמתין את הצהלות ברחובות, כאן
 
למעלה