חוק ההקלטות של ביטן נועד למנוע חשיפת שחיתות והתעללות

סטילהוק

New member
חוק ההקלטות של ביטן נועד למנוע חשיפת שחיתות והתעללות

חוק ההקלטות: מי יחשוף התעללויות בחסרי ישע?
http://www.mako.co.il/news-military/politics-q4_2017/Article-d3a39335c020061004.htm

בקרוב אמור יו"ר הקואליציה להניח על שולחן הכנסת את חוק ההקלטות. לא מדובר בסוגיה של ימין ושמאל, אלא במהלך שימנע מאיתנו לחשוף לא מעט עוולות: מתיעוד התעללות של מטפלות - ועד עוקץ נדל"ן.

לא מפליא כלל שדווקא ביטן הוא זה שהעלה את את החוק הזה, ולא קשה לנחש למה ודווקא בעיתוי הזה. בדיוק כמו חוק ההמלצות, שימנע מהמשטרה להגיש המלצות ליועמ"ש שהוא מינוי פוליטי של נתניהו, כך חוק ההקלטות נועד למנוע הקלטות של מושחתים שעושים שימוש לרעה בכוחם או בתפקידם הציבורי ולהביאם לדין צדק.

אין זה סוד שבמדינת ישראל תחת שלטון נתניהו ואנשיו, כמו ביטן, אמסלם ודומיהם, השחיתות הפכה לנורמה, וככל שעובר הזמן ונתניהו ממשיך להיות בשלטון המצב רק הולך ומחמיר, ואילו המלחמה והאמצעים נגד השחיתות רק הולכים ומוגבלים ונשחקים, עד שלא יישאר שום מגן לאזרחי ישראל מהשחיתות והמושחתים.

שלטון הטרור של נתניהו מזכיר את שלטון הטרור של ראסל הנץ בהישרדות, ואיך הוא קודם משסע את השורדים האחרים אלה באלה, בזמן שהוא טוען בטסטות שלו שהם כאלה חבורה של מטומטמים שאם הם רק היו טורחים לדבר אחד עם השני היו עולים עליו ומדיחים אותו ומסיימים את שלטון הטרור שלו.

ההבדל בין ראסל הנץ לנתניהו זה שהוא אף פעם לא מנצח וזוכה במיליון, בגלל שכל הרוע שלו חוזר לרדוף אותו בגמר, והוא יוצא ממנו תמיד עם אפס קולות. נתניהו לעומת זאת גם אם יכרות ראשים לבוחריו המטומטמים האלה ימשיכו להצביע לו. ועוד הבדל הרבה יותר חשוב, ראסל הנץ עושה את זה רק במשחק הישרדות, בעוד שנתניהו עושה את זה במציאות.
 

סטילהוק

New member
מעניין שאין לאף אחד מה להגיד על חוק ההקלטות

מעניין שאין לאף אחד מה להגיד על חוק ההקלטות, בגלל זה המדינה שלנו נראית בהתאם. ועוד מתפלאים פה על הח"כים שלא הצביעו נגד חוק ההמלצות המושחת. הרי הח"כים משקפים את אתכם אזרחי המדינה, הם הנבחרים שלכם, ואם לכם לא איכפת למה שלנבחרים שלכם יהיה איכפת? הכל מתחיל באזרחי המדינה שישנים בעמידה, עד שיתעוררו ויימצאו את עצמם במדינת מאפיה כמו סיציליה שהעולם התחתון שולט בה ובכל רשויות החוק שלה.
 
גם שעון מקולקל מראה את השעה הנכונה פעמיים ביום

במקרה הזה לדעתי אתה צודק, ולמרות שיש לנקוט באמצעים כדי לעצור את הפוטש המכוער נגד נתניהו , נראה לי שהפעם ביטן הלך רחוק מדי.
 
למעלה