חוק ההזנה אושר סופית בכנסת

roniway1

New member
חוק ההזנה אושר סופית בכנסת

הנה לפחות משהו טוב שהממשלה עשתה לשם שינוי . חוק ההזנה אושר היום סופית בכנסת ,בקריאה שניה ושלישית. במוסדות שבהם לומדים יום לימודים ארוך יקבלו התלמידים ארוחה חמה. ועדה שתמנה שרת החינוך תקבע את אוכלוסית התלמידים שיתאימו לחוק. יש לקוות שמפעל ההזנה יורחב ויופעל בכל מוסדות החינוך , ללא צורך בשום ועדה כלשהי.
 

jak44

New member
חוק ההזנה מיצטרף לשורה

של חוקים בעניין זה שמשרד האוצר מונע את ביצועם בתואנה של חוסר תקציב
 

roniway1

New member
לצערי -אתה צודק

לחוק כזה חשוב אין תקציב ,וזו בושה וחרפה! כמובן שאם יחוקקו חוק להעלאת שכרם של חברי הכנסת , יימצאו באורח פלא תקציבים רבים!
 

jewjew1

New member
איזה צבועים

תגידו מי יזם את החוק, יולי תמיר. אתם רואים שלעבודה כרגיל יותר איכפת מהשכבות החלשות מאשר הליכוד.
 
למעלה