naamamushki
New member
חוקי מרפי לא מרפים! ../images/Emo12.gif
הלכנו היום לעשות מוניטור בקופ"ח בהוראת חדר לידה... כבר שלושה ימים צירים כואבים... כאבי גב ובטן תחתונה ולחץ נוראי על כל האינסטרומנט... בלילה מתעוררת מכאבים. והנה - מגיעים למוניטור - מתחברים ופתאום - דממת אלחוט!!! שוב אני יוצאת עם המילים אין פעילות רחמית! איזו קריזה - בסוף יחשבו שאני לא נורמאלית!!! איך שאנחנו יוצאים - שוב צירים שמקפלים לשניים... ככה היה לי באישפוז פעם יש צירים ופעם אין צירים על המכשיר אבל לי - כל הזמן אותם צירים בלי הפסקה... אני פשוט משתגעת מזה!!! מישהי יודעת לתת לתופעה הסבר??? היום אני הולכת לרופאה שלי נראה מה יש לה להגיד...
הלכנו היום לעשות מוניטור בקופ"ח בהוראת חדר לידה... כבר שלושה ימים צירים כואבים... כאבי גב ובטן תחתונה ולחץ נוראי על כל האינסטרומנט... בלילה מתעוררת מכאבים. והנה - מגיעים למוניטור - מתחברים ופתאום - דממת אלחוט!!! שוב אני יוצאת עם המילים אין פעילות רחמית! איזו קריזה - בסוף יחשבו שאני לא נורמאלית!!! איך שאנחנו יוצאים - שוב צירים שמקפלים לשניים... ככה היה לי באישפוז פעם יש צירים ופעם אין צירים על המכשיר אבל לי - כל הזמן אותם צירים בלי הפסקה... אני פשוט משתגעת מזה!!! מישהי יודעת לתת לתופעה הסבר??? היום אני הולכת לרופאה שלי נראה מה יש לה להגיד...