חוקי הטיס בישראל מסובכים???

חוקי הטיס בישראל מסובכים???

לקוח מסויים שלי הזמין אצלנו עבודת תרגום. המקור הוא הוראה של ה-FAA אשר נתבקשנו לתרגם קטעים מסויימים מתוכה. מי שיצליח להבין ולתרגם את הקטע הבא, יזכה לתרגם את כל העבודה... (בערך 3600 ש"ח)
 

nadaveiron

New member
אני מקווה שאתה מתלוצץ

זה קטע ממש קל מה FAR. יש גרועים בהרבה...
 
אכן, בהומור קל..

אנחנו נתגבר על זה. רק להראות לחברה כאן בארץ שלא מכירים את הלשון הביורוקרטית האמריקאית,איך נראה מסמך של כסת"ח מכל הכיוונים. אבל .לצורך הקוריוז, אשמח אם תראה לי קטע "Eשה"
 

nadaveiron

New member
הנה אחד תמים למראה,

אבל שמצריך הרבה מאמץ כדי לרדת לשורשו (נגיד, אם אתה באמת רוצה לקבל מכתב כזה). סתם off the top of my head. יש עוד:
Sec. 91.193 Certificate of authorization for certain Category II operations. The Administrator may issue a certificate of authorization authorizing deviations from the requirements of Secs. 91.189, 91.191, and 91.205(f) for the operation of small aircraft identified as Category A aircraft in Sec. 97.3 of this chapter in Category II operations if the Administrator finds that the proposed operation can be safely conducted under the terms of the certificate. Such authorization does not permit operation of the aircraft carrying persons or property for compensation or hire.​
 
לא הבנתי מה מסובך

ברצינות, לא הבנתי את ההתרגשות. מדובר במטוסי ספורט החדשים. הקטע אומר שאלו שמתאימים לכל הדרישות פרט לאחת מסוימת, יכולים לקבל אישור של מטוס ספורט "ניסיוני", אם יעמדו בדרישה אחרת ואם המדינה שממנה מיבאים חתומה על חוזה הדדיות מסוג מסוים. 3600 לכמה עמודים? ...
 
מה זה חשוב

זה לא דורש תרגום, אלו חלק מההגדרות, אני בטוח, בראש החוק Bilateral Aviation Safety Agreement (BASA BROAD AGENCY ANNOUNCEMENT (BAA) Implementation Procedures - Airworthiness (IPA), לקח לי 3 דקות בגוגל
 
אה, זה ממש פשוט

הנה התרגום: Bilateral Aviation Safety Agreement – Implementation Procedures for Airworthiness (BASA-IPA)
 
הי... בסך הכל רציתי לפתוח שרשור...

תאמינו לי שאני מסתדר. אני גם מתפרנס מזה.. יש לי גישה לכל האתרים שהזכרתם, ועוד.. סתם רציתי להציג את הד הזה של האמריקאים שלרובנו כאן כלל אינו מוכר. אבל מי שרוצה לעבוד אצלי - מוזמן לפנות..
 
אבל זה לא מה שיצא

בחרת קטע "אלק" קשה, אבל בסופו של דבר אף אחד כאן לא התרגש. ובצדק. אתה לוקח קטע בלבד, ממשהו אזוטרי, מלא בראשי תיבות, ... אז מה? אני מוכן מחר בבוקר שישראל תמחוק את חוק הטייס ותשתמש במקור כמות שהוא, גם ללא תרגום.
 
תנסה פעם אתה לפתוח שרשור

תגובות כמו שלך. היו מוציאות לי בעבר את החשק לכתוב כאן. לשמחתי, הצלחתי להתגבר על זה. לא מכל דבר צריך לעשות קרבות אגו ושמיניה קובנית. יש גם קצת הומור בחיים. אבל לענות לך ברצינות- אתה באמת חושב שאפשר במדינה שלנו לקחת את החוק האמריקאי במקור? אם בעברית יש 4 פרושים לכל משפט, מה יקרה עם נסיון להבין את האנגלית? לא יהיו מספיק שופטים (חוץ מאלה שלא הצלחת לרצוח) כדי לטפל בזה
 

xb70

New member
מאחד האתרים שמחזיק את FAR -

PROPOSED FEDERAL AVIATION REGULATION ACT 1000.A No pilot or pilots, or person or persons acting on the direction or suggestion or supervision of the pilot or pilots may try, or attempt to try or make or make attempt to try to comprehend or understand any or all, in whole or in part of the herein mentioned Federal Aviation Regulations, except as authorized by the Administrator or an agent appointed by, or inspected by the Administrator. 1000.B If the pilot, or group of associated pilots becomes aware of, or realizes, or detects, or discovers or finds that he, or she, or they, are or have been beginning to understand the Federal Aviation Regulations, they must immediately, within three (3) days notify, in writing, the Administrator. 1000.C Upon receipt of the above mentioned notice of impending comprehension, the Administrator will immediately rewrite the Federal Aviation Regulations in such a manner as to eliminate any further comprehension hazards. 1000.D The Administrator may, at his or her option, require the offending pilot, or pilots, to attend remedial instruction in Federal Aviation Regulations until such time that the pilot is too confused to be capable of understanding anything.​
מזדהה איתך קשות
. o o /_\
 
חוקי הטייס בדרום אמריקה

חוקי הטייס בדרום אמריקה: סעיף 1: בדוק אם המסקינג טייפ המחזיק את המנוע מחוזק מספיק אם לא , לפף עוד סיבוב של מסקינג טייפ סעיף 2: קח איתך נשק לטיסה סעיף 3: במידה ונחתת בשטח כי נגמר לך הדלק לא תשרוד כנראה ליום הבא , אז אין שום צורך בהודעה על תקרית סוף ספר חוקי הטייס בדרום אמריקה
 
למעלה