חוקיות הזנות

nizanm

New member
הפוליטיקאים שלנו אחראים

למצב הביש המביש והמסוכן ששורר במדינת ישראל. מי אסר בחוק את הזנות בישראל? רוב אזרחי המדינה? ש"ס? "אגו"י? אני? נטל? לא. הרשות המחוקקת,קרי 120 חברי הכנסת. מי מורה לרשות המבצעת(המשטרה)לאכף את האיסור באופן דואלי?חרדים?חילונים? לא.הרשות המבצעת עצמה.קרי חברי ממשלת ישראל. האם הם יודעים שטוב לעם ישראל להתיר זנות בישראל? בודאי ! אז למה 120 המחוקקים לא מתירים את זה? הם צריכים עכשיו לעשות את זה. כי כמו שעד עכשיו הממשלות בחרו להיות "כנועות" לחרדיות, עכשיו הממשלה בחרה להיות צמודה ל"שינוי". עכשיו זה מונח על כתפי ח"כינו מ"שינוי. רוב אזרחי המדינה צרפו את "שינוי" לממשלה. אני ונטלי צרפנו את "שינוי" לממשלה. הממשלה צריכה להכין תיקון לחוק ולפקוד (כרגיל)על יתר הח"כים להצביע נכון.
 
חוקיות הזנות

מי שצפה בתוכנית שומר מסך עם אמנון לוי היה צריך לשפשף את העיניים כדי להאמין. התוכנית כולה הוקדשה לסרסור שמגייס פרוצות לעבוד בשירותו. כאילו שאין יותר נוכלים. הסרסורים הם הסכנה הלאומית החדשה, ולא סתם סרסורים אלא אחד שאיננו אלים איננו עברין ואף נעים הליכות. לעצם הענין, הזנות צריכה להיות חוקית. בתוכנית שואלת התחקירנית המתחסדת אם לסרסור לא אכפת שהוא מקלקל את המדינה. הפוליטיקה לא מקלקלת את המדינה? סיגריות? אלכוהול? הימורים? במה הזנות יותר גרועה? הזנות קיימת כבר אלפי שנים ובמקום להלחם בה מוטב למסד אותה. אילו הזנות היתה ממוסדת ניתן היה להוציא ממנה את העולם התחתון וקרוב לוודאי שגם הסחר בנשים היה נעלם. האלימות בסקטור הזה היתה פוחתת ואנשים היו לומדים לקבל את השונה. אני מציע לבטל את הסעיפים בחוק העונשין שמגבילים את הזנות ולהפוך אותה למקצוע תחת פיקוח רפואי.
 

lior29rg

New member
עו"ד פנדריך....רק אם אתה יכול לציין

את הסעיף המדוייק בחוק העונשין בו הזנות נאסרה...אני מאוד אודה לך...
 

nirdagan

New member
המציאות הפוכה מניחושיך

מחקרים שנערכו בנושא, במדינות בהם מוסדה הזנות, מראים שמיסוד הזנות מגביר את הסחר בנשים, ולא מרחיק את העולם התחתון מהתחום. יש בקהילת פמיניזם ומעמד האישה מאמרים בנושא.
 

מ כוערת

New member
מיסוד הזנות

מיסוד הזנות זו שאלה חברתית, אולי מוסרית. מה זה קשור לפורום חוק ומשפט. חוץ מזה, אי אפשר להלחם בכל החזיתות, קודם תפעל לביטול ברית המילה,(כפי שהצעת בשבוע שעבר) ואחרי שתחזיר עטרה ליושנה, יהיו לך הכלים המתאימים לטיפול במצוקת הזונות.
 

igalgolan

New member
חוק חברה מוסר ושאלות.

כל חוק בבסיסו עומדת שאלה חברתית ובדרך כלל גם מוסרית. הפורום עוסק בחוק ומשפט, ובכלל זה בחוקים הקיימים ובאלו שחסרים. ישנם מספר רב של חוקים שנחקקו בארץ בזמן המנדט ועדיין נמצאים אתנו כאן ועכשיו למרות שבמקור מחצבתם אבד עליהם הכלח. דוגמא אופינית היא החוק המקים את "בית המשפט הגבוה לצדק". חוק זה מקורו בהחלטת השלטונות המנדטוריים להגביל אפשרות של שופט בבית משפט נמוך (קרי שופט מיושבי הארץ) להעביר ביקורת על השלטון הממנדטורי. באנגליה אז והיום כל שופט זוטר רשאי לתת צו לרשות אצלנו בזמן המנדט (ולצערי עד היום) התפקיד ניתן למי שהשלטון חפץ ביקרו (כמעט כל שופטי בית המשפט הגבוה לצדק בזמן שלטון המנדט היו שופטים בריטיים). גם את היחס לזנות (ולהומוסקסואליות) ירשנו מהבריטים. השאלה אם לא הגיע הזמן לשינוי היא בהחלט שאלה לגיטימית בפורום זה. יגאל גולן
 
כוונתך מן הסתם

היחס לסרסרות. כי ביחס לזנות אני לא חושבת שיש סעיף כלשהו. וכך גם למיטב זכרוני ביחס להומוסקסואליות.
 

igalgolan

New member
על המוזרות של החוק

1. את ההומוסקסואליות הבאתי רק כדוגמא. החוק הוצא מספר החוקים ועוד קודם לכן בהנחית היועץ המשפטי לא נאכף. 2. הזנות מותרת כעיסוק (ומס הכנסה - ללא כוונה להתבדח- כבר בדרך). 3. עדיין אסור לחיות על רווחי זונה (החוק נגד הסרסרות) ועדיין אסור להפעיל בית בושת (מקום בו "עובדת" יותר מזונה אחת. יגאל גולן
 

lior29rg

New member
טוב, לשאלתכם...שולה אלוני, בתיקון

לחוק העונשין בשנת 92, דאגה שזנות והומסקוסואליות יוצאו מחוק העונשין. עד אז נאסר להאשים בהומוסקסואליות בהנחיית היועץ המשפטי לממשלה, המלומד פרופ' חיים כהן.
 
למעלה