חוצפה של נהגי אוטובוס - מקרה אישי

מצב
הנושא נעול.

omerabin

New member
חוצפה של נהגי אוטובוס - מקרה אישי

חוצפה של נהגי אוטובוס - מקרה אישי
אני תלמיד בתיכון בת"א וגר בכפר אברהם, שזה אזור במשרח פ"ת, קרוב לצומת ראש העין. יום אחד עליתי על קו אגד ברמת גן (ביה"ס שלי על גבול גבעתיים-ר"ג-תל אביב), וביקשתי כרטיס לכפר אברהם, שבד"כ עולה 5 (קוד 2). הנהג החביב, הדפיס לי לא פחות ולא יותר קוד מחיר של 18 ש"ח שהוא קוד המחיר המקסימלי בקו הזה (921). אני מאוד התעצבנתי וביקשתי, כמובן, שיחליף לי את הכרטיס אבל הוא צעק "לא, מה פתאום! אני קו מהיר לחיפה ולא צריך לאסוף טרמפיסטים כמוך שנוסעים רק 8 תחנות. אני התרעמתי ואמרתי לו שלא סתם קבעו לו תחנת עצירה בכפר אברהם ושהוא אחד משני הקווים היחידים שמגיע לאזור (הוא וקו 641 המאסף לנתניה שמגיע אחת ל30 דקות). הוא התחיל לצרוח כמו מטורף, וצעק עלי לרדת מהאוטובוס, עד שהתחלתי לרשום בטלפון הסלולרי שלי את מספר האוטובוס והנהג והוא נכנע, ונתן לי כרטיס בקוד הנכון. מה דעתכם?
 

איליה.

New member
איזו חוצפה!

חוצפה של נהגי אוטובוס - מקרה אישי
אני תלמיד בתיכון בת"א וגר בכפר אברהם, שזה אזור במשרח פ"ת, קרוב לצומת ראש העין. יום אחד עליתי על קו אגד ברמת גן (ביה"ס שלי על גבול גבעתיים-ר"ג-תל אביב), וביקשתי כרטיס לכפר אברהם, שבד"כ עולה 5 (קוד 2). הנהג החביב, הדפיס לי לא פחות ולא יותר קוד מחיר של 18 ש"ח שהוא קוד המחיר המקסימלי בקו הזה (921). אני מאוד התעצבנתי וביקשתי, כמובן, שיחליף לי את הכרטיס אבל הוא צעק "לא, מה פתאום! אני קו מהיר לחיפה ולא צריך לאסוף טרמפיסטים כמוך שנוסעים רק 8 תחנות. אני התרעמתי ואמרתי לו שלא סתם קבעו לו תחנת עצירה בכפר אברהם ושהוא אחד משני הקווים היחידים שמגיע לאזור (הוא וקו 641 המאסף לנתניה שמגיע אחת ל30 דקות). הוא התחיל לצרוח כמו מטורף, וצעק עלי לרדת מהאוטובוס, עד שהתחלתי לרשום בטלפון הסלולרי שלי את מספר האוטובוס והנהג והוא נכנע, ונתן לי כרטיס בקוד הנכון. מה דעתכם?
איזו חוצפה!
אני חושב שאתה צריך לכתוב מכתב לאגד בקשר למקרה עם המספר של האוטובוס ושעת הנסיעה, כדי להיות בטוח שאותו נהג לא יחזור על התרגיל הזה עם נוסעים נוספים. זה רק מראה כמה לנהגים של אגד לא אכפת מהדימוי של אגד. סינדרום המונופול.
 

oh-da

New member
זה מזכיר לי מקרה שקרה לי ביסודי...

איזו חוצפה!
אני חושב שאתה צריך לכתוב מכתב לאגד בקשר למקרה עם המספר של האוטובוס ושעת הנסיעה, כדי להיות בטוח שאותו נהג לא יחזור על התרגיל הזה עם נוסעים נוספים. זה רק מראה כמה לנהגים של אגד לא אכפת מהדימוי של אגד. סינדרום המונופול.
זה מזכיר לי מקרה שקרה לי ביסודי...
עליתי לאוטובוס, הצגתי לנהג את הכרטיסיה לניקוב, הכרטיסיה הייתה עטופה בנייר דבק שקוף (סלוטייפ
) כדי שהיא לא תקרע לגמרי (היא התחילה להקרע מעט) והנהג אמר לי בחוצפה רבה ש "זו פעם אחרונה שאני מקבל כרטיסייה שכזו", לאחר שבתחילה סירב לקבל אותה אך "התעשת" מעט וקיבל אותה... אני ניגשתי עם אימי לתחנה המרכזית בעיר, לברר על כך... מנהל התחנה אמר שאין סיבה שלא יקבל את הכרטיסייה, וביקש ממני להזכר איך הנהג נראה, כמובן שלבסוף התיאור לא היה מספיק, והנהג לא נמצא, אך זה מקרה שמקומם אותי! בכל מקרה קיבלתי את התנצלות המנהל, רק מאוכזב שלא קיבלתי כרטיסייה נוספת כפיצויי
 
תבדוק את זה עם ´אגד´

חוצפה של נהגי אוטובוס - מקרה אישי
אני תלמיד בתיכון בת"א וגר בכפר אברהם, שזה אזור במשרח פ"ת, קרוב לצומת ראש העין. יום אחד עליתי על קו אגד ברמת גן (ביה"ס שלי על גבול גבעתיים-ר"ג-תל אביב), וביקשתי כרטיס לכפר אברהם, שבד"כ עולה 5 (קוד 2). הנהג החביב, הדפיס לי לא פחות ולא יותר קוד מחיר של 18 ש"ח שהוא קוד המחיר המקסימלי בקו הזה (921). אני מאוד התעצבנתי וביקשתי, כמובן, שיחליף לי את הכרטיס אבל הוא צעק "לא, מה פתאום! אני קו מהיר לחיפה ולא צריך לאסוף טרמפיסטים כמוך שנוסעים רק 8 תחנות. אני התרעמתי ואמרתי לו שלא סתם קבעו לו תחנת עצירה בכפר אברהם ושהוא אחד משני הקווים היחידים שמגיע לאזור (הוא וקו 641 המאסף לנתניה שמגיע אחת ל30 דקות). הוא התחיל לצרוח כמו מטורף, וצעק עלי לרדת מהאוטובוס, עד שהתחלתי לרשום בטלפון הסלולרי שלי את מספר האוטובוס והנהג והוא נכנע, ונתן לי כרטיס בקוד הנכון. מה דעתכם?
תבדוק את זה עם ´אגד´
ידוע לי שתחנת ההורדה הראשונה של קו 921 מכיוון ת"א היא או כפר-אברהם או צומת סגולה. מה שבטוח-אין עדיין הורדה בתחנה המרכזית של פ"ת. תברר זאת ב´אגד´, אבל גם אם הנהג צדק, אין הצדקה להתנהגותו הברברית.
 
יש הורדה בתחנה המרכזית של

תבדוק את זה עם ´אגד´
ידוע לי שתחנת ההורדה הראשונה של קו 921 מכיוון ת"א היא או כפר-אברהם או צומת סגולה. מה שבטוח-אין עדיין הורדה בתחנה המרכזית של פ"ת. תברר זאת ב´אגד´, אבל גם אם הנהג צדק, אין הצדקה להתנהגותו הברברית.
יש הורדה בתחנה המרכזית של
פ"ת(על הרחוב הראשי)
 

oren*

New member
באמת קטע לא נעים, מה לגבי רכישת

חוצפה של נהגי אוטובוס - מקרה אישי
אני תלמיד בתיכון בת"א וגר בכפר אברהם, שזה אזור במשרח פ"ת, קרוב לצומת ראש העין. יום אחד עליתי על קו אגד ברמת גן (ביה"ס שלי על גבול גבעתיים-ר"ג-תל אביב), וביקשתי כרטיס לכפר אברהם, שבד"כ עולה 5 (קוד 2). הנהג החביב, הדפיס לי לא פחות ולא יותר קוד מחיר של 18 ש"ח שהוא קוד המחיר המקסימלי בקו הזה (921). אני מאוד התעצבנתי וביקשתי, כמובן, שיחליף לי את הכרטיס אבל הוא צעק "לא, מה פתאום! אני קו מהיר לחיפה ולא צריך לאסוף טרמפיסטים כמוך שנוסעים רק 8 תחנות. אני התרעמתי ואמרתי לו שלא סתם קבעו לו תחנת עצירה בכפר אברהם ושהוא אחד משני הקווים היחידים שמגיע לאזור (הוא וקו 641 המאסף לנתניה שמגיע אחת ל30 דקות). הוא התחיל לצרוח כמו מטורף, וצעק עלי לרדת מהאוטובוס, עד שהתחלתי לרשום בטלפון הסלולרי שלי את מספר האוטובוס והנהג והוא נכנע, ונתן לי כרטיס בקוד הנכון. מה דעתכם?
באמת קטע לא נעים, מה לגבי רכישת
כרטיסיות נוער? כך אתה עולה לאוטובוס, מנקב ולא מדבר עם הנהג בכלל על מחירים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה