חוצנים -ההייתם או חלמתי חלום... (וניצלתי אותו

the breezer

New member
יש לך שאלות מצויינות.

אני חושב שרק דרך חוויה אישית ומפגש פנים אל פנים ניתן לענות על השאלות הללו ברמת העומק שאתה מחפש. אל דאגה - אני לא מחפש לגייס אותך כלקוח חדש. בנוסף - את השאלות שלך אני שואל יום יום שעה שעה, בכך אני מצליח להוכיח לעצמי חזור ושוב שאכן יש אמת בדבר. ספק הוא כלי בריא שעושים בו שימוש אפקטיבי. אני שמח שהגענו לנקודה בה הדיון נשאר פתוח ויכול ללכת לכיוון מעניין.
 
אין פה שום הטעיה וגניבת-דעת.

יש פה ניסיון להסביר את הדברים באופן ברור, במושגים שמוכרים לרוב האנשים. אם נשתמש רק במושגים תחושתיים, מעט מאוד אנשים יבינו במה מדובר. מעבר לזה, הרבדים הלא פיזיים של המציאות אינם מנותקים וודאי שאינם סותרים את הרובד הפיזי. הידע הרוחני משלים את הידע שהתגלה באופן מדעי, הוא אף פעם לא סותר אותו (אתה מוזמן לבדוק את זה, בכל תחום שעולה על דעתך -- יש המון מידע באינטרנט). אם אתה באמת רוצה הוכחות, תוכל לקבל אותן רק בהתנסות אישית שלך (אם תצליח לשמור על מידה של פתיחות במהלך הטיפול, ולא תהיה עסוק בלנסות להסביר כל דבר בכלים המדעיים שעומדים לרשותך כיום). אלו יהיו הוכחות לא אמפיריות, אנחנו בד"כ קוראים לזה הכרה או ידיעה. זכותך לשלול, אבל אין לך שום זכות להאשים בגניבת-דעת (לא בלי ראיות מוצקות), כיוון שזו תהיה עלילת-שווא ולשון-הרע.
 

Markup

New member
נשאיר את זה באמת לעורכי הדין, ואני

שוב שואל, פלוני מגיע לטיפול, הטיפול הוא לא פסיכולוגי, שיחות נפש וכאלה, אלא טיפול בגופו, ככה לפחות אני קורא אצל גלי או מתקשרים אחרים. איך פלוני יודע שהם שם? איך אני יכול לדעת שהתקשור הוא מציאות ולא דימיון, שלא נפל לידי שרלטן?
 
יש הרבה מטפלים...

... ויש הרבה שיטות טיפול. לא כל הטיפולים קשורים לבעיות גופניות-רפואיות, יש גם כאלה שמתמקדים בבעיות רגשיות או קארמתיות. בכל מקרה, הדברים (פיזי ולא פיזי) תמיד משולבים זה בזה. מרבית הטיפולים, לפחות אלה שאני מכירה, כוללים שיחה מקדימה ושיחה מסכמת. במקרים שבהם המטופל נכנס למדיטציה, הוא יכול להרגיש נוכחות של ישויות שאינן בגוף פיזי, כמו מדריכים רוחניים, מלאכים וגם תושבי פלנטות אחרות שמגיעים בגופים אנרגטיים. השאלה, איך להימנע מלהיות מרומה ע"י שרלטן, היא מאוד חשובה. אני יכולה לפרט כאן כמה קווים מנחים, שיעזרו להבדיל בין מטפל ראוי לשרלטן:
מטפל ראוי לעולם לא ינסה לכפות עליך דבר, שאתה לא רוצה (כולל תחושות, דעות, מחשבות וכו'). הוא יכבד תמיד את זכות הבחירה שלך, גם אם יחלוק על דעתך.
מטפל ראוי לא יתחמק משאלות ויהיה מוכן לספק הסברים כלליים על הטיפול, גם בשיחת טלפון לא מחייבת.
מטפל ראוי לא יבטיח לך נסים ונפלאות, אלא יאמר לך בכנות, אם הוא חושב שיוכל לעזור לך או לא.
מטפל ראוי יזכיר לך, שגם לך יש אחריות להצלחת הטיפול (האחריות היא הצד השני של מטבע זכות הבחירה).
מטפל ראוי לא ידרוש ממך לשלם הון עבור הטיפול. לרוב, המחירים הם קבועים ונאמרים מראש.
כדאי שתלמד לפתח את האינטואיציה שלך ולהקשיב לה, כיוון שזה המדד הכי מדוייק, כמעט תמיד. אם מטפל כלשהו לא נראה לך מתאים, מכל סיבה שהיא, גם אם הסיבה לא מובנת לך, אתה רשאי לבחור מטפל אחר. זה לא בהכרח מפני שאותו מטפל לא ראוי, יתכן שהוא פשוט לא מתאים לך (כמו בכל קשר בינאישי, גם בקשר מטפל-מטופל דרושה התאמה).
 

Markup

New member
אם הייתי מקשיב לאינטואיציה שלי

הייתי היום רווק בן 35 חסר השכלה (אקדמית), גר אצל ההורים ועובד בשכר מינמום. גם לא הייתי כותב כאן כי אינטואיטיבית היתה לי נטייה לא להתקרב למחשבים. עד כאן אינטואיציה. שרלטנים שלא עושים את כל מה שכתבת יש בכל מיני תחומים, ולעיתים הם פועלים במשך שנים עד שמישהו מגלה שאין להם ההסמכה הנדרשת. כשאין דרישה להסמכה רשמית זה הרבה יותר קל להיות שרלטן. "יש הרבה מטפלים" זו בעיה בפני עצמה. האם כל אחד יכול לכנות עצמו "מטפל" ולקחת על עצמו לכוון חייהם של אנשים?
 
בכל תחום יש טכנולוגיות.

הטעות הבסיסית שלך היא, שאתה מנסה למדוד תחום ידע לא אמפירי בכלים מדעיים. כפי שכבר כתבתי, זה דומה לניסיון לאכול מרק בעזרת מזלג, וזה פשוט לא עובד. היגיון הוא כלי נהדר, אבל גם הוא מוגבל. גם בתחום של התפתחות רוחנית, שציינתי שהוא מאוד רחב, יש טכנולוגיות שמסייעות לנו להתקדם ומשמשות גם כלי-מחקר. ברור, שקידמה רוחנית תתבטא בבחירות ובמעשים בעולם הגשמי. העניין הוא, לחבר את הגשמי עם רבדים של המציאות שאינם פיזיים, ולצורך כך יש טכניקות שונות ומגוונות. אגב, גם חלימה עוזרת לבצע את החיבור הזה, וכמובן שגם התבוננות פנימית וחיצונית טבעית ואינטואיטיבית, ואפילו לא מודעת. חשוב לזכור, שאף אחד לא מנסה לכפות עליך כלום. אתה רשאי לקבל את זה, להניח לזה או להתנגד לזה -- הבחירה היא שלך. ההאשמות שהעלית, כאילו אני (או מטפלים אחרים) מטעים את הציבור ומביאים אנשים לידי קבלת החלטות שגויות, הן קישקוש שגובל בלשון-הרע, שלא מכבד אף אחד מהצדדים, בעיקר לא אותך. אנשים שפונים אלינו עושים זאת מיוזמתם, ובכל שלב של התהליך הטיפולי יש להם את זכות הבחירה. מה גם, שמרבית הטיפולים מהסוג הזה מיועדים לאנשים בוגרים בעלי בוחן-מציאות תקין, כלומר אנשים שמסוגלים לשיקול דעת עצמאי ובוגר ולקבלת החלטות בהתאם.
 

הימאי1

New member
MARKUP מאז סילוקה של גלי מניהול הפורם אתה

חוגג אני לא מבין למה אתה טורח ליכתוב בפורם הזה הרי אינך מאמין בחוצונים. אז תעשה לכולם (לאלו שמאמינים בקיומם) טובה ותחפש לך פורם אחר ותניך לנו עם תאורית הקונספירציה שלך אני עוקב מזה זמן רב אחר התאוריות שלך אני מאמין שתפוז דאגו לפורם מתאים לאנשים כמותך.
 

Markup

New member
בוא נחלק את זה לשני דברים:

1. מאז סילוקה של גלי אפשר לכתוב. נקודה. 2. איפה כתבתי שאני לא מאמין בחוצנים? איפה יש לי תיאוריית קונספירציה?
 

franse

New member
הפורום היה של גלי. נקודה.

ואתה תפקדת בו כטרול. נקודה. הפורום מעולם לא היה זירה לדיון על מהותה של תופעת התקשור, אלא מקומם של אלה שכבר עברו שלב זה ורואים בו כלי לגיטימי. אתה משול לקאובוי הפורץ לתוך מסבאה הומת אדם, יורה בכל הנוכחים ואז מתיישב ליד שולחן וממלמל לעצמו: הממ..סוף סוף אפשר לאכול כאן...
 
זה בדיוק העניין מתוק

הפורום היה של תפוז, על שרת של תפוז ובכללים של תפוז, חלק מאותם כללים הינו חופש הביטוי, אם אתה רוצה להקים פורום למי שהתפתחו מעבר לשלב השרלטנות ומוכנים לקבל כל מי ששומע קולות כדובר אלוהים חיים, הצע פורום כזה לתפוז, אולי יסכימו..., בנתיים הפורום, כמו ששמו מרמז, עוסק בתופעת התיקשור עם חוצנים, זה לפחות מה שאומרים החוצנים שמתקשרים עם המחתרת...
 

franse

New member
זה בדיוק העניין חמוץ.

הפורום נוצר על ידי גלי, נוהל על ידי גלי, וניווט השיחות בפורום היה זכותה המלאה, על פי הכללים של "תפוז". הפורום נסגר כתוצאה מחילוקי דעות עסקיים בין גלי ל-"תפוז" ולא בגלל בעיה של חופש הביטוי. תפסיקו לבלבל את המוח. אתה וחברך אינכם אלא זבובים קטנים שנמשכו לעוגה, כל דבריכם היו OFF TOPIC ולכן נמחקו. ישנם פורומים רבים העוסקים בדיון על מהות התקשור, זה לא אחד מהם. פגשתי עשרות אנשים המערערים על תופעת התקשור. כולם עשו זאת בכשרון גדול ממך ובמקום המתאים לכך, לא כפולשים טרדניים במקום לא להם.
 

Markup

New member
מה שנכון נכון, למרות שהנהלת הפורומים

החזירו הודעות שהיא מחקה במסגרת סתימת הפיות, סילוקה היה ככל הנראה על בסיס תאוות בצע ופרסום. "אינכם אלא זבובים קטנים" לפעמים אני תוהה איזה סוג אנשים נמשכים לאמונה העיוורת בתקשור... איזה מין אנשים מחפשים מנהיג או דמות אם/אב להיתמך ולהיות מונהגים על ידה בכל מחיר. בסך הכל, תקשור אמיתי או לא, הפורום מציג סיפור עצוב של קבוצת אנשים חסרי אחיזה במציאות, אנשים שלא יודעים לשאול שאלות ולבסס את אשר רואות עיניהם, אנשים שלא יודעים לקבל אפשרויות שונות ממה שהכתיבו להם אנשים עם קורט כריזמה וכושר שיכנוע... התודעה שלכם שבויה אצל גלי. שיהיה לה לבריאות, אני אדם חופשי.
 
המחתרת אולי מעורערת (בנפשה) אבל לא

מערערת, בטח לא על תקשור, כל מה שהמחתרת כותבת, בא כתוצאה מתקשור, החוצנים שהמחתרת מתקשרת אתם טוענים בתוקף, שעליה להעביר לך תקשור, שהחוצנים אותם אתה מתקשר, הם חוצנים רעים שגורמים לך לערער על אמינות המחתרת, שהיא אחת המתקשרות הידועות והחשובות באלפה סנטורי, רמת גן והפרברים, לראייה, אותם חוצנים, תיקשרו גם עם הגב' גלי לוסי מנהלת מדיום, ואמרו לה למחוק את התקשורים המדויקים של המחתרת. כל זאת, עד שהחותנים של המחתרת, תקשרו עם הנהלת תפוז ומחקו את הגב' גלי לוסי מנהלת מדיום.
 

randy1982

New member
תודה פראנס.

את הדבר הפשוט גלי ואחרים (כולל אותי) ניסו להסביר לו פעמים רבות ובסבלנות רבה. אבל מארקאפ התעקש על שלו עד שלא יכולנו עוד לסבול את הטרור שלו והתחננתי לגלי שתחסום אותו...
 

Markup

New member
כבר למדתי מזמן שמי שחולק על

דעתכם המיסטיקנים הוא "טרול", ומי שתומך בדעתכם הוא "רוחני"... מעניין שרק בפורומי מיסטיקה אסור לערער על דעתו של המנהל, האמת מפחידה אתכם לפעמים?
 
למעלה