חוצנים -ההייתם או חלמתי חלום... (וניצלתי אותו

Markup

New member
חוצנים -ההייתם או חלמתי חלום... (וניצלתי אותו

קצת לעשיית רווחים)? חוצנים, שם כולל לגזעים של יצורים מכוכבים אחרים, לרוב מתייחס לאלו שבאים לבקר אותנו. מאחר ואין חיים בכוכבים קרובים אלינו, מסע לכדור הארץ עשוי לקחת מאות שנים לפחות, במהירות האור. עם טכנולוגיה מתקדמת שמיוחסת להם, מה הטעם לשלוח צוות למסע בן מאות שנים, על כל הסיכונים הטמונים בו, ולא לשלוח רובוטים עצמאיים. ונאמר שהגיעו, מה האינטרס שלהם להתחיל לפתוח מרפאות סמויות ולטפל בבעיות "לא פיזיות" דווקא. ואולי הכל פרי דמיונם של אנשים עם מאפייני אישיות ספציפיים שיחד עם מהלך חיים מסוים יוצרים אצלם את האמונה שמישהו או משהו שולח להם מסרים לגבי אנשים אחרים? חבר דימיוני אולי? ואולי מצב ביניים בין בריאות נפשית תקינה להפרעת ריבוי אישויות?
 

Zafod

New member
צודק

קשה לראות היתכנות טכנולוגית לעצם המסע שלהם לכאן. אם הם הצליחו לשבור את חוקי הפיסיקה ובכל זאת לפתוח אוטוסטרדה לכיוון כדור הארץ (דווקה אומרים שבמאדים יש נוף יותר יפה, אבל אומרים את זה בעיקר אוהדי הפועל...), לא סביר יותר שיעסקו במחקר? כלומר, אני יכול להבין את האנשים שטוענים שחוצנים בצבעים שונים עשו בהם ניסויים, גם אם אני הייתי תופס חייזר כזה הייתי רוצה לבדוק אם הא עובד על סוללות דורסל או GP.. אבל ריפוי? מה, הם כולם ווטרינרים? ואם כן, לא יעדיפו לטפל בחיות מחמד בכוכב הבית שלהם? אין שם חתולים?
 

Markup

New member
גם אם היתה היתכנות, מה העניין, מכל מה

שיש לחקור בכוכב שלנו, דווקא להתעסק עם משה שרוצה לדעת מתי הוא יתחתן או עם צילה שיש לה כאבי גב...
 

zlp

New member
השאלה היא "חוצנים מהם?"

אם הם ישויות פיסיות סביר מאוד להניח שסיפור הגעתם לכאן הוא מפוקפק ביותר. כמובן שיכול להיות שהטכנולוגיה שלהם מתקדמת מאוד והם מחזיקים ברשותם ידע נוסף על הידע הפיסיקלי שקיים אצלנו המאפשר להם להגיע לכאן בכל זאת, אבל זו רק ספקולציה. אם הם ישויות "רוחניות" זה כבר משהו אחר. איינשטיין הוכיח כי מהירותה המקסימלית של הפרעה המתקדמת במרחב היא מהירות האור. האם "ישויות רוחניות" מצייתות לחוקי הפיסיקה המוכרים לנו? לטעמי שתי השאלות מיותרות. בסופו של דבר מי שמחפש תשובה לשאלות יומיומיות בכוחות רוחניים הוא פחדן. הוא פחדן כי הוא מסיר מעצמו אחריות אישית. הוא פחדן כי הוא מפחד להתמודד עם תוצאות החלטותיו ולכן מטיל את האחריות על "כח עליון". וללא ספק הוא לא אדם רוחני. לו היה לי מורה רוחני עם ידע שלעומת הידע שלי הוא אינסופי, הייתי מבקש ממנו ללמד אותי את סודות הבריאה. הייתי מבקש הנחיות לעלות לדרגה רוחנית גבוהה יותר. הייתי מנסה להביא בעזרתו מזור לכל החולים באשר הם ולגלות לי את התרופה לכל מחלה איומה שקיימת. בטח לא הייתי מטריד אותו בשאלות בנות חלוף. ובטח שלא הייתי מספסר בו בעבור כסף. תחשבו על זה, החוצנים יוצאים די פראיירים. הם לא רואים שקל מהתקשורים שלהם.
אלא אם ענייני החומר לא מעניינים אותם, ואז לא כל כך מובן לי למה הם מייעצים לגבי מקום עבודה.
 

Markup

New member
"פחדן" זו אפשרות קיצונית קצת,

ומתאימה אולי למי שיש לו את הכישורים להתמודד עם החיים ומפחד להשתמש בהם. הניסיון להטיל את האחריות לאירועים בחיים על כוחות שלא בשליטתנו קשור גם לאנשים מיואשים, אנשים שמיצו את ההגיון ואת הפעולות שהם יכולים לבצע בעצמם, אנשים תמימים שלא יודעים לשאול, ואוכלוסיות חלשות מנטלית וקלות השפעה.
 
למיטב ידיעתי

גלי היא שתשקשרה כאן בעינינים אישיים ולא החוצנים. היא פנתה ישירות לעצמי הגבוה של השואל. לחוצנים אכן יש קשר לריפוי אבל רק דרך המרפאות שהם מקימים - ביו היתר בבתים של מתקשרים כמו גלי. על הסיבות והמניעים שלהם כדאי לקרוא בספריםש של אדריאן דביר. אז קודם תקראו אחרי זה תחוו דעה.טוב? לבוא הנה ולהטיח דברים מהסוג הזה -גם אם הם מסתתרים מאחורי טיעונים רציונאליים כביכול זו לדעתי פחדנות לשמה. למה לא עשיתם זאתכשגלי עוד היתה כאן???
 

Markup

New member
../images/Emo6.gif עשינו, אבל במקום להביא איזה בדל ראיה

גלי מחקה את כל ההודעות, עד שבאו מהנהלת הפורומים ומחקו אותה. למרות שגלי "ידעה" את העתיד, היא לא הצליחה לחזות את נפילתה שלה. אני לא טוען שחוצנים לא קיימים או לא הקימו מרפאות, אבל כשאנשים נדרשים לקבל משהו בלי לשאול שאלות, זה חשוד. עד כה, לא ראינו שום ראיה, רק מחיקות וחסימות.
 
איפה גלי?

האם חסמו אותה? למה היא לא כותבת כאן? ניק שחור מפריע ליכולות התקשור שלה? החוצנים לא מדברים עם גולשים רגילים בתפוז, רק עם ניקים מוכחלים??
 

the breezer

New member
אענה לך על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון

1. הנחת היסוד שלך ש-'אין חיים בכוכבים קרובים אלינו' אינה מבוססת אלא בחזקת השערה לוגית בלבד (שאינה אמורפית כלל) שבאותה המידה שבה הנחת כך ניתן לשמוט אותה 2. הנחת היסוד השניה שלך ש-'מסע לכדור הארץ עשוי לקחת מאות שנים לפחות' -היא שוב, הנחת יסוד מוטעית, כבר הוכח ע"י איינשטיין שבהשערת קבוע המהירות כלפי מצבור מאסה אין סופית, ניתן ליצור חורי תולעת שתיאורטית, חורים אלה מחברים בין נקודות A-B במרחב תלת מימדי, כאשר בדו -מימד הינתן שהמרחק בינהם הוא אין סופי. וזו רק השערה אחת... 3. השאלה שלך של -מה האינטרס שלהם לפתוח מרפאות היא שאלה אנושית יפה ומוצלחת שיש לתת עליה את הדעת בצורה מורחבת אך משום שהכתיבה שלך מגמתית ושוללת אפשרות הימצאות חיים שכאלה מחוץ לטווח החושים שלנו, מביאה אותי למסקנה שדיון פורה כנראה ולא יהיה כאן אלא אם נשמור על ראש פתוח ומדעי. אגב, אני בהחלט מסכים שישנה אפשרות שחלק מה-'קוראים בקפה' \ 'חוזים' \ 'מתקשרים' אפשרי שאינם בריאים בנפשם אך יחד עם זאת אני מכיר לא מעט אנשים העוסקים בתחום שהינם אנשים יציבים ושפויים, ריאליים עם רגליים בקרקע (לא אעיד על עצמי) ובעלי חיי משפחה ועבודה תקינים לחלוטין.
 

Markup

New member
יש לי עוד הנחה שניתן לשמוט והיא

שאין בסיסים סודיים של חוצנים כאן בכדור הארץ. עד היום, כל הניסיונות לאתר כוכבים שבהם תנאים דומים לאלו של כדור הארץ נכשלו. אז ברור שתיאורטית יש אולי חיים שמתבססים על גופרית וברזל ועל אמוניה נוזלית במקום מים וכבידה פי 20 מכאן, אבל יצורים אלו לא יוכלו לתפקד כאן. אתה מדבר על חורים שחורים ועוד, כאשר כולם תיאוריות בעוד המתקשרים מצידים את הקשר שלהם כמציאות חד משמעית, וזה לא עומד במבחן המציאות. לגבי שפיות, לעיתים היא דבר תרבותי ולעיתים רפואי. אדם יכול לנהל חיים תקינים לחלוטין ולפתח במשך הזמן הזיות שמיעה ומחשבות שווא, וזה יכול לנבוע מאלף סיבות הרבה יותר מציאותיות מאשר חוצנים שפותחים אצלך קליניקה.
 

the breezer

New member
סלט...

לקחת דיסיפלינות שונות ועשית מהם מיקס עיסתי אחד גדול עם כמובן פאנצ' ליין מנותק ומשולל כל יסוד. אם אתה רוצה לדון לעניין, בהנחה ששנינו מיצגים שני צדדים של מתרס אחד - אז יש לנו בסיס טוב לדיון.
 

Markup

New member
../images/Emo8.gif אתה התחלת....

בעיקרון אני לא שולל את האפשרות שהתקשור אמיתי. עם זאת, הציפיה של מתקשרים ואחרים שיקבלו את זה כעובדה, לא מקובלת על ועל אחרים. עד כה, כל ניסיון להוציא מגלי איזשהו בדל ראיה נכשל בגלל כל מיני "חוזים" והגבלות שיש לה עם ה"חוצנים". זה מאוד נוח, נוח עד כדי חשד לאחיזת עיניים. היה מקרה עם ה"מתקן" שהיא וה"צוות" שלה הוציאו מגופו של מטופל. כמובן שהיא סירבה להעלות צילום שלו. מעניין לדעת, אם בית משפט היה מורה לה להציג אותו בפניו, מה היא היתה אומרת? מה בעצם מונע ממני להיות מתקשר? נראה שכל מה שצריך זה להיות מקשיב טוב ובעל יכולת להפיק חשבוניות... צריך קורס? נעשה אצל גלי...
 

the breezer

New member
אתה הורג אותי עם הנחות היסוד שלך...

אין הפרט מעיד על הכלל - מכיר את הביטוי?. תנסה להסתכל באספקט רחב יותר על נושא התקשור, אני סבור שתמצא המון פסיכולוגיה, אינטואיציה ובעיקר חיבור למימדים נוספים של הקיום שלנו, שאגב - משותף גם לך ולי.
 

Markup

New member
צ'מע, בא בן אדם ואומר שהוא מקבל מידע

מחוצנים ויכול לרפא בעזרת צוות של חוצנים. הטיעון הזה הוא מאוד פשוט, פיזי ופרקטי. האיש לא ביקש ממני התבוננות פנימית, לא ביקש שאחשוב על מעשי ולא ביקש שאערוך אי אילו טקסים כגון יוגה, מדיטציה וכדומה. אם נתחכם רגע, נוכל לומר שאין כלום בתקשור למעט הרצון של המטופל לקבל מעט תקווה ותשומת לב ואולי תשובות למצב של חוסר וודאות, ושל המטפל לקבל מעט שקלים. אז למה לערב בזה "חוצנים"?
 

the breezer

New member
בוא ואגיב לך בצורה הכי ישירה

אני מתקשר ומרפא כעשר שנים ON AND OFF. בשנתיים האחרונות נתתי לעצמי את הדרור להתעמק בסוגיה הזו מכל היבט אפשרי, לאחרונה התחלתי להעמיד את הנושא 'במבחני לחץ' אובייקטיביים, קרי - ביצוע טיפול, לקיחת רשמים אישיים שלי מתוך החוויה, ולאחר מכן הצלבתם באופן בלתי תלוי עם חווית המטופל. אני יכול לומר בצורה סובייקטיבית אומנם שאחוזי ההתאמה עוברים את ה-85%-95%, וכשאני אומר התאמה אני מדבר על תהליך, WorkFlow של חוויה לפרטי פרטים. כמובן ש-'מבחני הלחץ' לא כללו הנחיה בשאלות שלי או 'הובלה' של המטופל לתשובות ש-'רציתי לשמוע' כאשר הבחינה נעשתה בצורה הזו: ביקשתי מהמטופל\ת לשמור לעצמו את החוויות לאורך כל הטיפול, כאשר כל צד לקח לעצמו רשמים אישיים. בסוף הטיפול ביקשתי מהמטופל\ת לספר באופן חד-חד ערכי (דהיינו - אישי וסובייקטיבי) את חווית הטיפול לפרטי פרטים. דגשים: א. לא היה שום מגע פיזי ב. לא היתה הנחיה קולית ג. לא בוצעה שום היפר סוגסטיה או היפנוזה תוצאות: התאמה ברמת הפרט והתהליך, ברמת המראות והתחושות. זו החוויה האובייקטיבית-אישית שלי מתהליך התקשור והריפוי, ההתאמה גרמה לספקות האישיים שלי כאדם ראציונאלי פשוט להתמוסס. גם כיום, יש בי ספק רב בנוגע לאמיתות הדברים אך ברגע שנכנסת חוויה כה מכוננת, אני חושב שהמסקנות הינן ברורות.
 

Markup

New member
ברוך השם תשובות ישירות זה הכי טוב

ככה לא צריך להסתתר. היה ברור לי שאתה מתקשר, למרות שניסית להציג עצמך באור אחר. הניסיון שעשית הוא ניסיון נחמד אבל חובבני. אם אתה רוצה לעשות בדיקה אמיתית אם שיטתך עובדת, עליך להגדיר קודם כל מה סט הבעיות של המטופל בהן אתה מטפל, באיזו שיטה ומה היסטוריית הטיפול שהיתה לפניך. סביבה מבוקרת זה דבר חשוב. אם בא אליך אדם שקשה לו בחיים האישיים למשל, דיברת איתו ועכשיו הוא מרגיש טוב יותר, זה יופי, אבל את זה אנו עושים יום יום, אפילו עם עצמנו. מטפלי החוצנים מעידים על עצמם שהם מטפלים בבעיות בריאותיות פיזיות, ולא בבעיות רגשיות. אני בטוח שיש בפורום אנשים שישמחו להדריך אותך בנבכי המחקר הקליני...
 

ענבל164

New member
מדוע שלא תיגש פשוט למרפאת חוצנים

תבקש שיטפלו בך ותראה מה אתה מרגיש?
 

Markup

New member
זה בר ביצוע בפעם הבאה שאגדיר בעיה פיזית

בינתיים הכל תקין... כבר 21 שנים שהכל תקין... אם הייתי מקבל רשימה של בעיות שחוצנים יכולים לטפל בהן היה יותר פשוט. כבר ביקשתי פעם, כמובן שלא קיבלתי רשימה אלא כל מיני הסברים לא ברורים...
 

ענבל164

New member
איזה כיף לך שהכול בסדר ../images/Emo13.gif

אבל אולי תלך בכל זאת, רק כדי לראות מה מרגישים, ותחזור לספר. מקסימום, ינקו לך את ההילה
 
למעלה