חופש התנועה של חבר כנסת טיבי תוגבל

nirdagan

New member
מה זה קשור לסטאלין?

תראה לי מדינה אחת שבה חבר בבית המחוקקים מבקר במדינות אויב, מוסר מידע מודיעיני לאויב ומעורב בהברחת נשק ומחבלים?
 

notafish

New member
רוע הכרחי עדיין רע../images/Emo19.gif

אני תוהה מה הנזק הגדול יותר שח"כ טיבי הביא עלינו בניצולו הציני של חסינותו הפרלמנטרית: הנזק הישיר בסיוע לאויבים המוצהרים של המדינה, או הנזק העקיף של יצירת תקדים מסוכן של הגבלת החופש של ח"כ.
 

סילבן

New member
נכון

אני תוהה מה הנזק הגדול יותר כשהכניסו לכלא לראשונה אדם בישראל: הנזק הישיר בביצועו פשע בישראל או הנזק העקיף של יצירת תקדים מסוכן של הגבלת חופש הפרט. דבריך מגוכחים בהתאם.
 

Anne4

New member
דמוקרטיה? תלוי איך משתמשים בה

הדמוקרטיה אינה מטרה בפני עצמה. הדמוקרטיה היא אמצעי למען איכות חיים טובה יותר. אם הדמוקרטיה מעודדת הסתה, מורידה מאיכות החיים (בזכותה, מחבלים מתאבדים מתפוצצים והורגים בנו), ונותנת פתח לח"כ ערבי להמרות את החוק ולנסוע למקום עליו נאסרה עליו הכניסה - אזי יש לבטלה (כלפי אותו ח"כ ערבי). דמוקרטיה היא כמו מכונית - תלוי איך נוהגים בה. אם הנהג נוהג באחריות, אינו עובר על החוק ואינו מחפש לדרוס אחרים - הוא יורשה לנהוג ברכב. אם הוא יזלזל בחוק, ישתכר לפני הנהיגה וידרוס אחרים - יש לשלול ממנו את רשיון הנהיגה ולקחת לו את הרכב. לכן - הדמוקרטיה היא רק למען אלו אשר אכן יודעים לקיימה ולכבדה! ועוד משהו - אינני חושבת כי לאויבים שלי (הערבים) יש לאפשר דמוקרטיה, כאשר הם מתנהגים כפי שהם מתנהגים. ואם מישהו יקרא לי "דמוקרטית סלקטיבית" - אין לי שום בעיה עם זה. העיקר שלא יתפוצץ לי שוב מול הפנים עוד מחבל מתאבד בשוק, או בקו 32 (היכן שידיד שלי שכל לפני כעשרה ימים את אשתו האהובה).
 

DrorArie

New member
חחחח גדול

"אינני חושבת כי לאויבים שלי (הערבים) יש לאפשר דמוקרטיה, כאשר הם מתנהגים כפי שהם מתנהגים. ואם מישהו יקרא לי "דמוקרטית סלקטיבית" - אין לי שום בעיה עם זה. העיקר שלא יתפוצץ לי שוב מול הפנים עוד מחבל מתאבד בשוק, או בקו 32 (היכן שידיד שלי שכל לפני כעשרה ימים את אשתו האהובה). " בין המשפטים החכמים ביותר ששמעתי בחיים שלי.
 
למעלה