חופשת סקי (סנובורד)

Ultra-Skater

New member
חופשת סקי (סנובורד)

ב 27 אני טס לשבוע לבולגריה לעשות סנובורד... יש למישהו איזה טיפים משהו ? איך ? למה ? מה לקחת ? מישהו היה ?
 

matan_fla

New member
yo

אתה מתכון לקחת מדריך? אם אתה נוטה לשבור דברים אז אני ממליץ על כפפות עם מגנים לפרק היד בגדים חמים מן הסתם כמה שיותר אטום כי אתה תהיה הרבה על הרצפה בשבוע שתעשה סנובורד עוד משהו?
 

Ultra-Skater

New member
מממ

איפה אני משיג כפפות עם מגינים ? הם בטח עולים מיליארדים אני מרושש, אני נופל, לא הרבה אבל אני לא מפחד ליפול אז אני מסתכן הרבה ואז כואב כשנופלים אבל יש לי עצמות חזקות או סתם פוקסים לא שברתי כלום בחיים ונפלתי דברים שג´אקס לא היו מעיזים :) ועוד משהו, בקשר לבגדים יש לי מכנסיים אחלה כאלה טובים ואטומים והכל בלי מגן לתחת אבל שטויות... ואין לי מעיל סקי שעולה הכי מעט 600 שח ואין לי!! אז האלטרנתיבה היא מעיל נילון אטום כזה ומלא בגדים למטה מה אתם אומרים ? או אפשרות ב גיבוי במקרא ויהיה על הפנים עם המעיל הזה יש חרמונית לגיבוי אבל אני יותר בונה על מכנס ומעיל.
 

Ultra-Skater

New member
מדריך נאאאאא

אני לא אוהב מדריכים שמשלמים להם, הם מלמדים לאט ולוקחים כסף מהר מקסימום אני אקח כמה טיפים מכאלה שאני אראה שם , או יקשיב מהצד לאיזה מדריך, עקרונית לא נירא לי בעייתי מידי, ונסיון זה הדרך הטובה ביותר ללמוד אז תוך יום יומיים אני אסתדר... אף אחד לא לוקח מדריך בכסף לסקייט אז למה שאני אקח לסנובורדד (בעיקר כשאני מרושש).
 

turkasaf

New member
הייתי בחופשת סנובורד

הייתי לפני שנה בחופשת סנובורד בצרפת (שבוע). אז כך אני ממליץ מאד שתיקח מדריך, לפחות עד שתלמד סיבובים ותשלוט בהם - זה לא כמו סקייטבורד זו שיטה שונה לגמרי וזה די קשה ללמוד. חוץ מזה המדריך כל הזמן לוקח אותך למקומות חדשים וטובים כי מן הסתם הוא מכיר את האתר - האתרים שם ענקיים לא כמו בחרמון. דבר נוסף שכדי לך לקחת אלה משקפי סקי למה יש שם בדרך כלל שלג וכאשר אתה גולש אז זה כואב בלי משקפיים וגם תתקשה לראות.
 

Ultra-Skater

New member
אז מה משקפיים ומדריך אה

בקשר למשקפיים זה באמת אחד הדברים שאין לנו, ואם אתה אומר שזה חשוב לא רק נגד הסנוור מהשמש אז באמת כדי להשיג משקפיים... תכננו לקנות שם כנראה זה מה נעשה... (בולגריה זה זול, ובאתר סקי זה בדרך כלל הרבה יותר יקר מבעיר, אז זה יעלה בערך כמו בחנויות של המטייל וכל אלה בארץ, ואין זמן לחפש שם בעיר כי חבל על יום סקי) במטייל היום ראיתי משקפיים הכי זולות שם 100 שח אבל הם לא משהו קטנות כאלה מדריך ?! מממ כמה אתה חושב יעלה (כאמור אני מרושש) אני אראה כבר אולי אם אני הצתרף לאיזה קבוצה אז זה יהיה זול למרות שבטח הקבוצה ילמדו לנסוע רק אחרי שבוע ואני מאלה שקולטים מהר... אבא שלי שוקל בשיטת הוודקה וויסקי להתחממות :) אולי אם יהיה קר אני גם אאמץ לי את השיטה 8)
 
למעלה