חופשי חודשי ומילואים.

  • פותח הנושא naps
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

naps

New member
חופשי חודשי ומילואים.

חופשי חודשי ומילואים.
שלום לכולם. שאלה לי אליכם. לקראת סוף יולי, כהרגלי, קניתי "חופשי חודשי" של אגד בעבור חודש אוגוסט (כפ"ס ת"א בעלות 311 שקלים), בו אני משתמש כדי להגיע למקום עבודתי. ב-30 לחודש גוייסתי למילואים. החל מאתמול אני בבית אבל בגלל שימי המילואים שלי "דופקים" עד יום חמישי אני חוזר לעבודה רק ביום ראשון הקרוב, 27 לאוגוסט. מה שקרה מהמצב הזה הוא שלא השתמשתי בחופשי חודשי הזה כלל החודש ונשארו לי עוד 5 ימים לנצל אותו. שאלתי- האם נראה לכם שיש סיכוי שאגד יתחשבו ויחליפו לי את החופשי חודשי לזה של ספטמבר? את של אוגוסט אני אחזיר ובשבוע הבא אסע עם כרטיסיות. במידה וכן, למי לפנות? עם מי לדבר? אני רק אציין- ברור לי שהם ממש לא מחוייבים לזה, אבל בהתחשב בנסיבות... תודה מראש לכל התגובות.
 

harhanegev

New member
גם אם לא תקבל התחשבות מיוחדת,

חופשי חודשי ומילואים.
שלום לכולם. שאלה לי אליכם. לקראת סוף יולי, כהרגלי, קניתי "חופשי חודשי" של אגד בעבור חודש אוגוסט (כפ"ס ת"א בעלות 311 שקלים), בו אני משתמש כדי להגיע למקום עבודתי. ב-30 לחודש גוייסתי למילואים. החל מאתמול אני בבית אבל בגלל שימי המילואים שלי "דופקים" עד יום חמישי אני חוזר לעבודה רק ביום ראשון הקרוב, 27 לאוגוסט. מה שקרה מהמצב הזה הוא שלא השתמשתי בחופשי חודשי הזה כלל החודש ונשארו לי עוד 5 ימים לנצל אותו. שאלתי- האם נראה לכם שיש סיכוי שאגד יתחשבו ויחליפו לי את החופשי חודשי לזה של ספטמבר? את של אוגוסט אני אחזיר ובשבוע הבא אסע עם כרטיסיות. במידה וכן, למי לפנות? עם מי לדבר? אני רק אציין- ברור לי שהם ממש לא מחוייבים לזה, אבל בהתחשב בנסיבות... תודה מראש לכל התגובות.
גם אם לא תקבל התחשבות מיוחדת,
אתה מקבל תגמול מילואים לפי המשכורת הרגילה שלך, שכוללת החזר על החופשי חודשי.
 

naps

New member
לא מדוייק.

גם אם לא תקבל התחשבות מיוחדת,
אתה מקבל תגמול מילואים לפי המשכורת הרגילה שלך, שכוללת החזר על החופשי חודשי.
לא מדוייק.
חזרתי לא מזמן מחצי שנה בדרום אמריקה ואני נמצא במקום העבודה הנוכחי פחות משלושה חודשים, מה שאומר שאין לי 3 תלושי משכורת, מה שאומר שאני מקבל את הכסף ישירות מביטוח לאומי ע"פ תעריף מינימום שהוא 111 שקלים ליום, פחות ממשכורת מינימום במשק. בכל מקרה, הייתי קודם באזור התחנה המרכזית בכפ"ס אז הלכתי לבדוק מה אפשר לעשות. הם אמרו שהם לא יכולים לעזור לי והביאו לי את הטלפון לפניות הציבור. מה שהציק לי זה שהתקשרתי ואין להם מענה טלפוני לפניות הציבור! ממש התפלאתי. כל מה שהם אומרים זה שאפשר לפנות בפקס, באינטרנט ובדואר. למה אין מענה של נציגי שירות? זה נראה לי מינימום של שירות. מה שאני מפחד, זה שבכתב יקח להם יותר מידי זמן לענות לבקשה ואני אאלץ לקנות כבר חופשי חודשי שך ספטמבר, גם אם הם יחליטו כן לבוא לקראתי...
 

harhanegev

New member
אל תצפה להרבה.

לא מדוייק.
חזרתי לא מזמן מחצי שנה בדרום אמריקה ואני נמצא במקום העבודה הנוכחי פחות משלושה חודשים, מה שאומר שאין לי 3 תלושי משכורת, מה שאומר שאני מקבל את הכסף ישירות מביטוח לאומי ע"פ תעריף מינימום שהוא 111 שקלים ליום, פחות ממשכורת מינימום במשק. בכל מקרה, הייתי קודם באזור התחנה המרכזית בכפ"ס אז הלכתי לבדוק מה אפשר לעשות. הם אמרו שהם לא יכולים לעזור לי והביאו לי את הטלפון לפניות הציבור. מה שהציק לי זה שהתקשרתי ואין להם מענה טלפוני לפניות הציבור! ממש התפלאתי. כל מה שהם אומרים זה שאפשר לפנות בפקס, באינטרנט ובדואר. למה אין מענה של נציגי שירות? זה נראה לי מינימום של שירות. מה שאני מפחד, זה שבכתב יקח להם יותר מידי זמן לענות לבקשה ואני אאלץ לקנות כבר חופשי חודשי שך ספטמבר, גם אם הם יחליטו כן לבוא לקראתי...
אל תצפה להרבה.
בפניות הציבור של אגד יש לעיתים קרובות יחס מחפיר לתלונות מוצדקות מאוד על מעשים פליליים של נהגים ועובדים של אגד, ובמקרה שלך מדובר בתחום אפור ולא כל כך ברור אז קשה לי להאמין שיעזרו לך במשהו מעבר לתשובה לאקונית (הם מומחים בתשובות לאקוניות) בסגנון: "איננו יכולים לעזור לך לפי הוראות משרד התחבורה" או משהו כזה. אתן לך דוגמא ליחס שלהם: לפני מספר שנים הוחלט כי הנסיעות הפוקעות עם עליית המחיר בכרטיסיות ממשיכות להיות תקפות גם לאחר עליית המחירים, כולל חלק מהכרטיסיות הישנות שכבר הודפסו עם הכיתוב ש"* הנסיעות הראשונות תקפות רק כל עוד המחיר הוא ** ש"ח". הקופאי ידע על השינוי הזה ויידע אותי, אך 90% מהנהגים לא ידעו וסרבו לנקב את הניקובים שהפכו לתקפים. פניתי בכתב לפניות הציבור של אגד כדי לקבל אישור כתוב על השינוי, אישור שאוכל להראות לנהגים שלא יודעים את ההנחיות. נחש מה הם כתבו לי ??? "הנך יכול להשתמש בכרטיסיות שברשותך". זהו. שום פירוט ושום כלום, ניסוח שניתן לפרשנות בכל צורה. העיקר, לדאוג שלא יהיה לי אישור כתוב ואצטרך להמשיך את הטרטור. בסופו של דבר, נאלצתי להיסחב עם הכרטיסיות מסורבות הניקוב כמה חודשים ולריב עם הרבה נהגים עד שזכיתי לנקב את הניקובים. עקב נדירות הנהגים שיודעים מה קורה באגד, נאלצתי בחלק מהמקרים (העירוניים) לעשות את עצמי כמי שמחפש את הכרטיסיה זמן רב, ורגע לפני סוף הנסיעה להגיש לנהג את הכרטיסיה כשהוא במצב של חוסר ברירה. זה מה שקורה כשחברת אגד מתעקשת להתנהג בחוסר יושר ללקוחות שלה ולעשות להם "דווקא". גילוי נאות: על אף כל הביקורת לעיל על הריקבון בחלקים מסויימים של הנהלת אגד, חשוב לציין כי אני מרוצה מאוד מרובם המוחלט של נהגי אגד, גם מבחינת יחס אדיב לנוסעים וגם מבחינת נהיגה אחראית וזהירה. עיקר הבעיות באגד, למיטב נסיוני (ניסיון של עשרות אלפי נסיעות, רובן הגדול באגד), הן בחלקים מסויימים של ההנהלה ובקרב חלק קטן וזעיר מהנהגים (אולי 1% או משהו כזה, להערכתי), וכן בחוסר הטיפול הנאות באותם קומץ נהגים שעושים שם רע לחברת אגד.
 
מקרה דומה עם הכרמלית

גם אם לא תקבל התחשבות מיוחדת,
אתה מקבל תגמול מילואים לפי המשכורת הרגילה שלך, שכוללת החזר על החופשי חודשי.
מקרה דומה עם הכרמלית
אני רוכש מדי חודש חופשי חודשי משולב כרמלית-אגד. בחודש אוגוסט חצי חודש הנסיעה בכרמלית היתה חינם. מיום 16/8 הנסיעה בתשלום. אני לא בטוח שיחזירו לי "חצי מחיר החודשי של הכרמלית" ,למרות שהמימון לנסיעות החינם מקבלת הכרמלית מהממשלה באיזו שהיא דרך .
 

joy9970

New member
אל תעלב

חופשי חודשי ומילואים.
שלום לכולם. שאלה לי אליכם. לקראת סוף יולי, כהרגלי, קניתי "חופשי חודשי" של אגד בעבור חודש אוגוסט (כפ"ס ת"א בעלות 311 שקלים), בו אני משתמש כדי להגיע למקום עבודתי. ב-30 לחודש גוייסתי למילואים. החל מאתמול אני בבית אבל בגלל שימי המילואים שלי "דופקים" עד יום חמישי אני חוזר לעבודה רק ביום ראשון הקרוב, 27 לאוגוסט. מה שקרה מהמצב הזה הוא שלא השתמשתי בחופשי חודשי הזה כלל החודש ונשארו לי עוד 5 ימים לנצל אותו. שאלתי- האם נראה לכם שיש סיכוי שאגד יתחשבו ויחליפו לי את החופשי חודשי לזה של ספטמבר? את של אוגוסט אני אחזיר ובשבוע הבא אסע עם כרטיסיות. במידה וכן, למי לפנות? עם מי לדבר? אני רק אציין- ברור לי שהם ממש לא מחוייבים לזה, אבל בהתחשב בנסיבות... תודה מראש לכל התגובות.
אל תעלב
אבל אגד לא אירגון סעד ... למה שהם ייתנו לך אחד חדש בחינם?? מה הם מדינה?? משרד ממשלתי?? נושאים באחריות על מלחמות ישראל?? וכי למה?
 

harhanegev

New member
הוא לא ביקש חודש אחד בחינם,

אל תעלב
אבל אגד לא אירגון סעד ... למה שהם ייתנו לך אחד חדש בחינם?? מה הם מדינה?? משרד ממשלתי?? נושאים באחריות על מלחמות ישראל?? וכי למה?
הוא לא ביקש חודש אחד בחינם,
אלא ביקש החזרת כסף עבור תמורה שלא קיבל בפועל. לכן, לא מדובר בפילנטרופיה. עם זאת, מדובר בתחום אפור ובכלל לא ברור שיכולים לחייב את אגד להחזיר לו כסף עבור הכרטיס בו לא זכה להשתמש.
 

naps

New member
שוב...

הוא לא ביקש חודש אחד בחינם,
אלא ביקש החזרת כסף עבור תמורה שלא קיבל בפועל. לכן, לא מדובר בפילנטרופיה. עם זאת, מדובר בתחום אפור ובכלל לא ברור שיכולים לחייב את אגד להחזיר לו כסף עבור הכרטיס בו לא זכה להשתמש.
שוב...
קודם כל זה באמת לא פילנטרופיה. בנוסף, לא ביקשתי כסף בחזרה אלא להמיר את אותו שירות לחודש הקרוב. חוץ מזה, אני אגיד שוב, ברור שזה תחום אפור ושאי אפשר לחייב אותם לזה. כמו שכתבתי בהודעה המקורית- זה תלוי באדיבות ליבם/בהתחשבותם במצב. גם אם הם יסרבו, לא יהיו לי טענות מיוחדות כלפיהם, ברור לי שהם לא חייבים. מקסימום קצת תסכול שיחולק כלפי אגד וכלפי המדינה.
 

naps

New member
ואגב, עוד משהו ל-joy9970

שוב...
קודם כל זה באמת לא פילנטרופיה. בנוסף, לא ביקשתי כסף בחזרה אלא להמיר את אותו שירות לחודש הקרוב. חוץ מזה, אני אגיד שוב, ברור שזה תחום אפור ושאי אפשר לחייב אותם לזה. כמו שכתבתי בהודעה המקורית- זה תלוי באדיבות ליבם/בהתחשבותם במצב. גם אם הם יסרבו, לא יהיו לי טענות מיוחדות כלפיהם, ברור לי שהם לא חייבים. מקסימום קצת תסכול שיחולק כלפי אגד וכלפי המדינה.
ואגב, עוד משהו ל-joy9970
אם לא שמת לב, המדינה לא עשתה כלום כמעט כדי לסייע לתושבי הצפון והחיילים בצפון. גם שופרסל והאנשים שתרמו דרכם זה לא ארגון סעד, גם בנק פועלים לא וגם לא גאיידמק, ועדיין הם עשו מעל ומעבר. גם במקרה הזה מדובר בהתחשבות והרתמות לעזור, ואתה יודע מה- גם יחסי ציבור לא רעים. כשאני אפנה למדינה, משרד ממשלתי או כל גורם אחר שתחשיב כנושא באחריות על מלחמות ישראל אני אבוא בדרישה לקבל מה שמגיע לי ע"פ חוק. לאגד אני פונה בבקשה ולא בדרישה. רוצים-יתנו. לא רוצים- לא יתנו.
 
תקשיב לי אורי/naps... ורק לי../images/Emo70.gif

שוב...
קודם כל זה באמת לא פילנטרופיה. בנוסף, לא ביקשתי כסף בחזרה אלא להמיר את אותו שירות לחודש הקרוב. חוץ מזה, אני אגיד שוב, ברור שזה תחום אפור ושאי אפשר לחייב אותם לזה. כמו שכתבתי בהודעה המקורית- זה תלוי באדיבות ליבם/בהתחשבותם במצב. גם אם הם יסרבו, לא יהיו לי טענות מיוחדות כלפיהם, ברור לי שהם לא חייבים. מקסימום קצת תסכול שיחולק כלפי אגד וכלפי המדינה.
תקשיב לי אורי/naps... ורק לי

יש לפעמים ואנשים מדברים רק כדי שישמעו אותם וידעו שהם קיימים אין להם הרבה מושג על מה הם מדברים ולבטח התחום עליו הם מגיבים אינו מוכר להם אבל...הם משמיעים קולם. (זהו הוצאתי קיטור) עכשיו לענייננו, אתה רוצה לקבל זיכוי/כסף עבור חודש אי שימוש עקב מילואים,הבנתי נכון? ... קיבלת! א. תשיג צו או אישור המגייס אותך בתאריך XXX. ב. תשיג צו או מסמך המשחרר אותך בתאריך XXX. ג. שמור על הכרטיס הרלוונטי לחודש אי השימוש. ד. כתוב את בקשתך בדיוק כפי שהתחלת את השרשור הזה,והכנס הכל למעטפה עם פרטיך וכתובתך. ה. חזור לפורום וכתוב לי תגובה "יש הכל" זהו. ו. תקבל ממני בהודעה אישית למי למסור את זה בהתאם למקום מגוריך (כפר סבא נכון?) ז. קבל בהקדם את מה שתבחר כסף/זיכוי. וסתם לידע כללי, אגד לעולמים יהיה אביו מולידו של המושג תחבורה ציבורית מסודרת בארץ ישראל ,כל היתר חיקוי זול! אגד הינו חלק בלתי נפרד מההוויה הישראלית לטוב ולפחות טוב וההנהגה לעיתים שוכחת זאת ועל זה אנחנו משלמים עתה. יום טוב לך
 

joy9970

New member
טייגר

תקשיב לי אורי/naps... ורק לי

יש לפעמים ואנשים מדברים רק כדי שישמעו אותם וידעו שהם קיימים אין להם הרבה מושג על מה הם מדברים ולבטח התחום עליו הם מגיבים אינו מוכר להם אבל...הם משמיעים קולם. (זהו הוצאתי קיטור) עכשיו לענייננו, אתה רוצה לקבל זיכוי/כסף עבור חודש אי שימוש עקב מילואים,הבנתי נכון? ... קיבלת! א. תשיג צו או אישור המגייס אותך בתאריך XXX. ב. תשיג צו או מסמך המשחרר אותך בתאריך XXX. ג. שמור על הכרטיס הרלוונטי לחודש אי השימוש. ד. כתוב את בקשתך בדיוק כפי שהתחלת את השרשור הזה,והכנס הכל למעטפה עם פרטיך וכתובתך. ה. חזור לפורום וכתוב לי תגובה "יש הכל" זהו. ו. תקבל ממני בהודעה אישית למי למסור את זה בהתאם למקום מגוריך (כפר סבא נכון?) ז. קבל בהקדם את מה שתבחר כסף/זיכוי. וסתם לידע כללי, אגד לעולמים יהיה אביו מולידו של המושג תחבורה ציבורית מסודרת בארץ ישראל ,כל היתר חיקוי זול! אגד הינו חלק בלתי נפרד מההוויה הישראלית לטוב ולפחות טוב וההנהגה לעיתים שוכחת זאת ועל זה אנחנו משלמים עתה. יום טוב לך
טייגר
אנחנו יודעים שאתה "בעל תפקיד" באגד (זהותך ידועה) ולא נופלים מהרגליים... גם אם אתה יכול לסדר לכזה או אחר חופשי חדש, זה לא סותר את מה שאמרתי בתור עיקרון... מתוך כיותר מ 10000 מגויסי מילואים נניח באופן תאורתי ש כ 5000 בעלי חופשי חודשי שמבקשים לחדש תמורת חודש עתידי ללא תשלום... במקרה כזה אני מניח שלא היית כזה גיבור... לגבי החלק השלישי , לא שמעתי שבאזורים שעובדים החיקויים הזולים למשל מטרופולין,קונקס מתגעגעים "לאביו מולידו של תחבורה ציבורית מסודרת..." ק א ט ד ב ו ל ש י ט
 

naps

New member
ראה תגובתי למעלה

טייגר
אנחנו יודעים שאתה "בעל תפקיד" באגד (זהותך ידועה) ולא נופלים מהרגליים... גם אם אתה יכול לסדר לכזה או אחר חופשי חדש, זה לא סותר את מה שאמרתי בתור עיקרון... מתוך כיותר מ 10000 מגויסי מילואים נניח באופן תאורתי ש כ 5000 בעלי חופשי חודשי שמבקשים לחדש תמורת חודש עתידי ללא תשלום... במקרה כזה אני מניח שלא היית כזה גיבור... לגבי החלק השלישי , לא שמעתי שבאזורים שעובדים החיקויים הזולים למשל מטרופולין,קונקס מתגעגעים "לאביו מולידו של תחבורה ציבורית מסודרת..." ק א ט ד ב ו ל ש י ט
ראה תגובתי למעלה
מתוך 5000 בעלי החופשי חודשי (ע"פ ההנחה שלך. המספר האמיתי באמת לא חשוב) רוב האנשים סביר להניח עובדים במקום העבודה יותר מ-3 חודשים ועל כן מקבלים החזר ימי מילואים ע"פ המשכורת מהעבודה שזה אומר הוצאות על נסיעות כלול בפנים. אני מקבל את הכסף ישירות מביטוח לאומי ולכן לא מקבל החזרי נסיעות. קאפיש?
 

joy9970

New member
אורי

ראה תגובתי למעלה
מתוך 5000 בעלי החופשי חודשי (ע"פ ההנחה שלך. המספר האמיתי באמת לא חשוב) רוב האנשים סביר להניח עובדים במקום העבודה יותר מ-3 חודשים ועל כן מקבלים החזר ימי מילואים ע"פ המשכורת מהעבודה שזה אומר הוצאות על נסיעות כלול בפנים. אני מקבל את הכסף ישירות מביטוח לאומי ולכן לא מקבל החזרי נסיעות. קאפיש?
אורי
אנו מדברים בשני מישורים אני אשמח אם תקבל חופשי חדש מאגד, אני לא נכנס לאף אחד לקטע של משכורות , ביטוח לאומי, וכדומה. התגובה שלי לטייגר היתה מראיית הזווית של האירגון שנקרא אגד.
 
אתה באמת רוצה שאני אשיב לך?

טייגר
אנחנו יודעים שאתה "בעל תפקיד" באגד (זהותך ידועה) ולא נופלים מהרגליים... גם אם אתה יכול לסדר לכזה או אחר חופשי חדש, זה לא סותר את מה שאמרתי בתור עיקרון... מתוך כיותר מ 10000 מגויסי מילואים נניח באופן תאורתי ש כ 5000 בעלי חופשי חודשי שמבקשים לחדש תמורת חודש עתידי ללא תשלום... במקרה כזה אני מניח שלא היית כזה גיבור... לגבי החלק השלישי , לא שמעתי שבאזורים שעובדים החיקויים הזולים למשל מטרופולין,קונקס מתגעגעים "לאביו מולידו של תחבורה ציבורית מסודרת..." ק א ט ד ב ו ל ש י ט
אתה באמת רוצה שאני אשיב לך?
מי אני ?....מה זה חשוב בכלל! ואם "זהותי" ידועה לכם (כתבת ברבים משום מה) נו?... זה טוב או לא? בכל מקרה זה לא פוסל אותי מלכוון את אורי ליעד שלו. הרעיון מאחורי דברי אומר דבר אחד,אם אתה לא יודע מה עושים כשמישהו מבקש הכוונה,אל תכשיל/תייאש/תטעה אותו,גם אני סותם את הפה כשאין לי תשובה רצינית לשאלה. דבר נוסף, אולי אתה!!! חושב שאני מקצר הליכים או עושה משהו שאינו תואם את המדיניות של אגד או "מסדר חופשי חודשי" ושוב אתה טועה,אני לא כזה נחמד.(אמרת מכיר אותי ,לא?) בסה"כ הסברתי לאורי מה עושים ומה אגד רוצה וכאחד שמתיימר לדברר את אגד, היית צריך להיות מעודכן , חשבת שבאגד לא ידעו שתתקבלנה בקשות לזיכוי בגין המלחמה? מה אנחנו תלושים מהמציאות..כך שלא היינו מתעלפים אם היו פונים 5000 איש... וכשכתבתי לאורי שאני אומר לו למי למסור את המעטפה היית צריך לדעת(כדובר אגד)שכמעט בכל סניף מונה אדם להיות מקשר נוסף לפניות הציבור בד"כ מנהל הסניף או פקידה סניפית בנוסף לאמצעים הרגילים פקס/אינטרנט/מענה אנושי,ולא לאיזה סחבק שלי. רוצה לדבר על החלק השלישי? OK את הנוסע מעניין מחיר הנסיעה בלבד! וזה בסדר. הנוסע אינו חושב על הנהגים ומשכורותיהם או תנאי העסקתם המחפירים (וכבר דיברנו על כך רבות) ואם חברת האוטובוסים חסונה כלכלית,ועוד הרבה סיבות, כך שכשמציעים לנוסע מחיר יותר זול אין לו סיבה "להתגעגע",אצלנו הגורם האנושי לפני המכונה,אל תשכח שבענף התח"צ מושא קנאתם של נהגים הם הנהגים שלנו וההבדלים הם ענקיים. אבל ( וכאן אבל גדול) המדינה שלנו עם כל רצונה העז לכווץ את אגד/דן לא העזה לקרוא לדגל לחברות שציינת בזמן אמת, רק אגד ודן היו הראשונים לדעת על הפעילות המתקרבת ורק אנחנו היינו מסוגלים לגייס בזמן כמות נהגים שתספיק לגיוס הראשון וזה אומר דרשני לגבי כמה סומכים על החיקויים, נראה לך שיתנו לעפיפים להכנס לאן שאגד נכנס? ואתה מבין על מה אני מדבר..כן ,רק עלינו סומכים בזמן אמת!ואנחנו לא נאכזב לעולם! בידידות 007 ג'יימס בונד
 

joy9970

New member
טייגר וודס

אתה באמת רוצה שאני אשיב לך?
מי אני ?....מה זה חשוב בכלל! ואם "זהותי" ידועה לכם (כתבת ברבים משום מה) נו?... זה טוב או לא? בכל מקרה זה לא פוסל אותי מלכוון את אורי ליעד שלו. הרעיון מאחורי דברי אומר דבר אחד,אם אתה לא יודע מה עושים כשמישהו מבקש הכוונה,אל תכשיל/תייאש/תטעה אותו,גם אני סותם את הפה כשאין לי תשובה רצינית לשאלה. דבר נוסף, אולי אתה!!! חושב שאני מקצר הליכים או עושה משהו שאינו תואם את המדיניות של אגד או "מסדר חופשי חודשי" ושוב אתה טועה,אני לא כזה נחמד.(אמרת מכיר אותי ,לא?) בסה"כ הסברתי לאורי מה עושים ומה אגד רוצה וכאחד שמתיימר לדברר את אגד, היית צריך להיות מעודכן , חשבת שבאגד לא ידעו שתתקבלנה בקשות לזיכוי בגין המלחמה? מה אנחנו תלושים מהמציאות..כך שלא היינו מתעלפים אם היו פונים 5000 איש... וכשכתבתי לאורי שאני אומר לו למי למסור את המעטפה היית צריך לדעת(כדובר אגד)שכמעט בכל סניף מונה אדם להיות מקשר נוסף לפניות הציבור בד"כ מנהל הסניף או פקידה סניפית בנוסף לאמצעים הרגילים פקס/אינטרנט/מענה אנושי,ולא לאיזה סחבק שלי. רוצה לדבר על החלק השלישי? OK את הנוסע מעניין מחיר הנסיעה בלבד! וזה בסדר. הנוסע אינו חושב על הנהגים ומשכורותיהם או תנאי העסקתם המחפירים (וכבר דיברנו על כך רבות) ואם חברת האוטובוסים חסונה כלכלית,ועוד הרבה סיבות, כך שכשמציעים לנוסע מחיר יותר זול אין לו סיבה "להתגעגע",אצלנו הגורם האנושי לפני המכונה,אל תשכח שבענף התח"צ מושא קנאתם של נהגים הם הנהגים שלנו וההבדלים הם ענקיים. אבל ( וכאן אבל גדול) המדינה שלנו עם כל רצונה העז לכווץ את אגד/דן לא העזה לקרוא לדגל לחברות שציינת בזמן אמת, רק אגד ודן היו הראשונים לדעת על הפעילות המתקרבת ורק אנחנו היינו מסוגלים לגייס בזמן כמות נהגים שתספיק לגיוס הראשון וזה אומר דרשני לגבי כמה סומכים על החיקויים, נראה לך שיתנו לעפיפים להכנס לאן שאגד נכנס? ואתה מבין על מה אני מדבר..כן ,רק עלינו סומכים בזמן אמת!ואנחנו לא נאכזב לעולם! בידידות 007 ג'יימס בונד
טייגר וודס
או שלא (שחקן גולף) בסך הכול הבעתי את דעתי בעניין עקרוני... לא אני לא דובר אגד ברוך השם... (אני אוהב את אישתי) אני לא ממש מעודכן במדיניות הנוכחית בחברה... סבבה לגמרי שתתנו ל 5000 איש חופשי חדש , אני בעד... החלק השלישי הוא הכי מגניב ההפרטה עשתה לאגד רק טוב, עובדה!!! השרות רק משתפר...(המחירים עדיין לא אבל זה בדרך) מישהו אמר בונדי??? הנהגים באגד אחלה(בלי ציניות) אבל יש גם מנהלים... בידידות Q
 
לא מוכן להגיב על השורה השלישית|גאוו

טייגר וודס
או שלא (שחקן גולף) בסך הכול הבעתי את דעתי בעניין עקרוני... לא אני לא דובר אגד ברוך השם... (אני אוהב את אישתי) אני לא ממש מעודכן במדיניות הנוכחית בחברה... סבבה לגמרי שתתנו ל 5000 איש חופשי חדש , אני בעד... החלק השלישי הוא הכי מגניב ההפרטה עשתה לאגד רק טוב, עובדה!!! השרות רק משתפר...(המחירים עדיין לא אבל זה בדרך) מישהו אמר בונדי??? הנהגים באגד אחלה(בלי ציניות) אבל יש גם מנהלים... בידידות Q
לא מוכן להגיב על השורה השלישית|גאוו
 

846

Active member
../images/Emo45.gif

אתה באמת רוצה שאני אשיב לך?
מי אני ?....מה זה חשוב בכלל! ואם "זהותי" ידועה לכם (כתבת ברבים משום מה) נו?... זה טוב או לא? בכל מקרה זה לא פוסל אותי מלכוון את אורי ליעד שלו. הרעיון מאחורי דברי אומר דבר אחד,אם אתה לא יודע מה עושים כשמישהו מבקש הכוונה,אל תכשיל/תייאש/תטעה אותו,גם אני סותם את הפה כשאין לי תשובה רצינית לשאלה. דבר נוסף, אולי אתה!!! חושב שאני מקצר הליכים או עושה משהו שאינו תואם את המדיניות של אגד או "מסדר חופשי חודשי" ושוב אתה טועה,אני לא כזה נחמד.(אמרת מכיר אותי ,לא?) בסה"כ הסברתי לאורי מה עושים ומה אגד רוצה וכאחד שמתיימר לדברר את אגד, היית צריך להיות מעודכן , חשבת שבאגד לא ידעו שתתקבלנה בקשות לזיכוי בגין המלחמה? מה אנחנו תלושים מהמציאות..כך שלא היינו מתעלפים אם היו פונים 5000 איש... וכשכתבתי לאורי שאני אומר לו למי למסור את המעטפה היית צריך לדעת(כדובר אגד)שכמעט בכל סניף מונה אדם להיות מקשר נוסף לפניות הציבור בד"כ מנהל הסניף או פקידה סניפית בנוסף לאמצעים הרגילים פקס/אינטרנט/מענה אנושי,ולא לאיזה סחבק שלי. רוצה לדבר על החלק השלישי? OK את הנוסע מעניין מחיר הנסיעה בלבד! וזה בסדר. הנוסע אינו חושב על הנהגים ומשכורותיהם או תנאי העסקתם המחפירים (וכבר דיברנו על כך רבות) ואם חברת האוטובוסים חסונה כלכלית,ועוד הרבה סיבות, כך שכשמציעים לנוסע מחיר יותר זול אין לו סיבה "להתגעגע",אצלנו הגורם האנושי לפני המכונה,אל תשכח שבענף התח"צ מושא קנאתם של נהגים הם הנהגים שלנו וההבדלים הם ענקיים. אבל ( וכאן אבל גדול) המדינה שלנו עם כל רצונה העז לכווץ את אגד/דן לא העזה לקרוא לדגל לחברות שציינת בזמן אמת, רק אגד ודן היו הראשונים לדעת על הפעילות המתקרבת ורק אנחנו היינו מסוגלים לגייס בזמן כמות נהגים שתספיק לגיוס הראשון וזה אומר דרשני לגבי כמה סומכים על החיקויים, נראה לך שיתנו לעפיפים להכנס לאן שאגד נכנס? ואתה מבין על מה אני מדבר..כן ,רק עלינו סומכים בזמן אמת!ואנחנו לא נאכזב לעולם! בידידות 007 ג'יימס בונד
 

אורי404

New member
אורי. העיקר חזרת שלם ובריא פיסית

חופשי חודשי ומילואים.
שלום לכולם. שאלה לי אליכם. לקראת סוף יולי, כהרגלי, קניתי "חופשי חודשי" של אגד בעבור חודש אוגוסט (כפ"ס ת"א בעלות 311 שקלים), בו אני משתמש כדי להגיע למקום עבודתי. ב-30 לחודש גוייסתי למילואים. החל מאתמול אני בבית אבל בגלל שימי המילואים שלי "דופקים" עד יום חמישי אני חוזר לעבודה רק ביום ראשון הקרוב, 27 לאוגוסט. מה שקרה מהמצב הזה הוא שלא השתמשתי בחופשי חודשי הזה כלל החודש ונשארו לי עוד 5 ימים לנצל אותו. שאלתי- האם נראה לכם שיש סיכוי שאגד יתחשבו ויחליפו לי את החופשי חודשי לזה של ספטמבר? את של אוגוסט אני אחזיר ובשבוע הבא אסע עם כרטיסיות. במידה וכן, למי לפנות? עם מי לדבר? אני רק אציין- ברור לי שהם ממש לא מחוייבים לזה, אבל בהתחשב בנסיבות... תודה מראש לכל התגובות.
אורי. העיקר חזרת שלם ובריא פיסית
משירות המילואים אל כפר סבא הנחמדה. עם כל הבנתי הרבה אליך, "אגד" לדעתי לא חייבים. מה שכן היחס של המדינה כלפי המילואימניקים הוא אינו יחס הוגן ואינו יחס טוב. בגלל זה, כנראה, אחוז המילואימניקים במגמת ירידה. לדעתי, זה דפוק שמי שמוגדר יקבל כמאה ש"ח בלבד. במשכורת מינימום של מספר שעות (וגם משכורת המינימום, כידוע עלובה) אפשר ל"הרוויח" יותר כסף מהמילואים. לדעתי, צריך לתת מאתים ש"ח עבור מי שמוגדר מסיבה זו או אחרת "מובטל" ומי שעובדים יש לזכות אותם בביטוח הלאומי ובמס ההכנסה ושזה יהיה צ'ופר לאנשים שעומדים בנטל ואף מקריבים את עצמם.
 

naps

New member
תכל'ס לחזור שלם הכי חשוב.

אורי. העיקר חזרת שלם ובריא פיסית
משירות המילואים אל כפר סבא הנחמדה. עם כל הבנתי הרבה אליך, "אגד" לדעתי לא חייבים. מה שכן היחס של המדינה כלפי המילואימניקים הוא אינו יחס הוגן ואינו יחס טוב. בגלל זה, כנראה, אחוז המילואימניקים במגמת ירידה. לדעתי, זה דפוק שמי שמוגדר יקבל כמאה ש"ח בלבד. במשכורת מינימום של מספר שעות (וגם משכורת המינימום, כידוע עלובה) אפשר ל"הרוויח" יותר כסף מהמילואים. לדעתי, צריך לתת מאתים ש"ח עבור מי שמוגדר מסיבה זו או אחרת "מובטל" ומי שעובדים יש לזכות אותם בביטוח הלאומי ובמס ההכנסה ושזה יהיה צ'ופר לאנשים שעומדים בנטל ואף מקריבים את עצמם.
תכל'ס לחזור שלם הכי חשוב.
אבל זה לא אומר שדברים אחרים לא חשובים. חשובים פחות, אפילו הרבה פחות, אבל גם חשובים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה