חופשי חודשי ומילואים.
חופשי חודשי ומילואים.
שלום לכולם. שאלה לי אליכם. לקראת סוף יולי, כהרגלי, קניתי "חופשי חודשי" של אגד בעבור חודש אוגוסט (כפ"ס ת"א בעלות 311 שקלים), בו אני משתמש כדי להגיע למקום עבודתי. ב-30 לחודש גוייסתי למילואים. החל מאתמול אני בבית אבל בגלל שימי המילואים שלי "דופקים" עד יום חמישי אני חוזר לעבודה רק ביום ראשון הקרוב, 27 לאוגוסט. מה שקרה מהמצב הזה הוא שלא השתמשתי בחופשי חודשי הזה כלל החודש ונשארו לי עוד 5 ימים לנצל אותו. שאלתי- האם נראה לכם שיש סיכוי שאגד יתחשבו ויחליפו לי את החופשי חודשי לזה של ספטמבר? את של אוגוסט אני אחזיר ובשבוע הבא אסע עם כרטיסיות. במידה וכן, למי לפנות? עם מי לדבר? אני רק אציין- ברור לי שהם ממש לא מחוייבים לזה, אבל בהתחשב בנסיבות... תודה מראש לכל התגובות.
חופשי חודשי ומילואים.
שלום לכולם. שאלה לי אליכם. לקראת סוף יולי, כהרגלי, קניתי "חופשי חודשי" של אגד בעבור חודש אוגוסט (כפ"ס ת"א בעלות 311 שקלים), בו אני משתמש כדי להגיע למקום עבודתי. ב-30 לחודש גוייסתי למילואים. החל מאתמול אני בבית אבל בגלל שימי המילואים שלי "דופקים" עד יום חמישי אני חוזר לעבודה רק ביום ראשון הקרוב, 27 לאוגוסט. מה שקרה מהמצב הזה הוא שלא השתמשתי בחופשי חודשי הזה כלל החודש ונשארו לי עוד 5 ימים לנצל אותו. שאלתי- האם נראה לכם שיש סיכוי שאגד יתחשבו ויחליפו לי את החופשי חודשי לזה של ספטמבר? את של אוגוסט אני אחזיר ובשבוע הבא אסע עם כרטיסיות. במידה וכן, למי לפנות? עם מי לדבר? אני רק אציין- ברור לי שהם ממש לא מחוייבים לזה, אבל בהתחשב בנסיבות... תודה מראש לכל התגובות.