חופשי חודשי וחופשי שבועי
חופשי חודשי וחופשי שבועי
אתמול כאשר נסעתי ברכבת מתחנת חדרה הודיע מנהל התחנה בחגיגיות בכריזה כי החל מעתה ניתן לקנות חופשי חודשי וחופשי שבועי, ואף הוסיף כי בשלב זה מומלץ לקנות חופשי שבועי. למה לדעתכם הוא המליץ דווקא על החופשי שבועי? (האם במאמץ למקסם את רווחי הרכבת)? חוץ מזה, איפה אפשר לקנות את החופשי חודשי/חודשי? חיפשתי במכונה ושם לא היה. איפה אפשר לראות את המחירים של החופשי חודשי/שבועי בקווים השונים?
חופשי חודשי וחופשי שבועי
אתמול כאשר נסעתי ברכבת מתחנת חדרה הודיע מנהל התחנה בחגיגיות בכריזה כי החל מעתה ניתן לקנות חופשי חודשי וחופשי שבועי, ואף הוסיף כי בשלב זה מומלץ לקנות חופשי שבועי. למה לדעתכם הוא המליץ דווקא על החופשי שבועי? (האם במאמץ למקסם את רווחי הרכבת)? חוץ מזה, איפה אפשר לקנות את החופשי חודשי/חודשי? חיפשתי במכונה ושם לא היה. איפה אפשר לראות את המחירים של החופשי חודשי/שבועי בקווים השונים?