חופשי חודשי וחופשי שבועי

מצב
הנושא נעול.

עומר M

New member
חופשי חודשי וחופשי שבועי

חופשי חודשי וחופשי שבועי
אתמול כאשר נסעתי ברכבת מתחנת חדרה הודיע מנהל התחנה בחגיגיות בכריזה כי החל מעתה ניתן לקנות חופשי חודשי וחופשי שבועי, ואף הוסיף כי בשלב זה מומלץ לקנות חופשי שבועי. למה לדעתכם הוא המליץ דווקא על החופשי שבועי? (האם במאמץ למקסם את רווחי הרכבת)? חוץ מזה, איפה אפשר לקנות את החופשי חודשי/חודשי? חיפשתי במכונה ושם לא היה. איפה אפשר לראות את המחירים של החופשי חודשי/שבועי בקווים השונים?
 

fireman

New member
את המחירים

חופשי חודשי וחופשי שבועי
אתמול כאשר נסעתי ברכבת מתחנת חדרה הודיע מנהל התחנה בחגיגיות בכריזה כי החל מעתה ניתן לקנות חופשי חודשי וחופשי שבועי, ואף הוסיף כי בשלב זה מומלץ לקנות חופשי שבועי. למה לדעתכם הוא המליץ דווקא על החופשי שבועי? (האם במאמץ למקסם את רווחי הרכבת)? חוץ מזה, איפה אפשר לקנות את החופשי חודשי/חודשי? חיפשתי במכונה ושם לא היה. איפה אפשר לראות את המחירים של החופשי חודשי/שבועי בקווים השונים?
את המחירים
תוכל למצוא באתר הרכבת לדעתי לרכוש אפשר בקופות בתחנות.
 

fireman

New member
בזמנו כאשר היו קווים בודדים

לא נכון
באתר הרכבת יש רק מחיר כרטיס בודד למבוגר. אין שם מחיר חופשי חודשי או חופשי חודשי.
בזמנו כאשר היו קווים בודדים
שהתאפשרה בהם רכישת כרטיסיות חופשי חודשי הופיעו מחירי הכרטיסים באתר מוזר מה שקורה כאן.
 

urilei

New member
ניחוש שלי למה

חופשי חודשי וחופשי שבועי
אתמול כאשר נסעתי ברכבת מתחנת חדרה הודיע מנהל התחנה בחגיגיות בכריזה כי החל מעתה ניתן לקנות חופשי חודשי וחופשי שבועי, ואף הוסיף כי בשלב זה מומלץ לקנות חופשי שבועי. למה לדעתכם הוא המליץ דווקא על החופשי שבועי? (האם במאמץ למקסם את רווחי הרכבת)? חוץ מזה, איפה אפשר לקנות את החופשי חודשי/חודשי? חיפשתי במכונה ושם לא היה. איפה אפשר לראות את המחירים של החופשי חודשי/שבועי בקווים השונים?
ניחוש שלי למה
לא צריך להגזים... הנהלת הרכבת גם לא תמליץ לך לקנות כרטיס הלוך ושוב אם תודיע שאין לך בו צורך... אני חושב שפשוט לא כדאי לקנות את החופשי-חודשי באמצע החודש כי הוא מיועד לחודש קלנדני (כלומר, מה-1 עד ה-31)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה