חופשה עם תינוקת

חופשה עם תינוקת

אנחנו נוסעים בתחילת ספ' לצפון איטליה (רכב שכור, מלונות מראש.) הייתי מעדיפה להסחב עם כמה שפחות מהבית (וגם ככה זה הרבה) מישהי הייתה לאחרונה ויודעת לומר - בעניין הסימילאק - יש/אין? זול/יקר? נמצא בהישג יד כמו בארץ? או שלא לסמוך על זה... לא תמיד נשהה במקומות מאוד מרכזיים והבת שלי אוכלת בעיקר את זה וקצת טחונים/מרוסקים.
 

michal@gal

Active member
מנהל
קחי מהארץ

ההרכב של הסימילאק בחו"ל שונה מההרכב בארץ. (בגלל עניין הכשרות בארץ). לא כדאי לך להסתכן בסירוב לאכול את הסימילאק בגלל טעם שונה, או באלרגיה בגלל רכיב שלא קיים בארץ. וגם - חבל על הזמן שלכם להתחיל לחפש סימילאק בחנויות. לא בטוח שבכל מקום יהיה.
 
ומה עם שאר הדברים?

מוצצים , חיתולים, אני כמובן אביא איתי אבל רציתי שלא להביא הרבה רזרביים.. מה דעתכן?
 
ושאלה לגבי מושב לאוטו...

קראתי פה בקישורים והבנתי שניתן לשכור רכב עם מושב בטיחות, אבל היא רק בת 6.5 חוד' ועדיין לא יושבת כך שהיא בסלקל - ואת זה אמרו לי בחברת השכרה לא מספקים. מה בנוגע לסלקל בטיסות אלעל? לשלוח אותו בשירות טרום טיסה או לנסות להעלות אותו למטוס? ואיזה מושב מסדרים לתינוק בגיל שכזה?
 

michal@gal

Active member
מנהל
קחי הכל איתך

אל תצאי מנקודת הנחה שתקני שם דברים חיוניים, כי זה יקלקל את הטיול. תהיו עסוקים בחיפושים בחנויות במקום בהנאה מהטיול. לתינוק קטן אפשר להזמין עריסה בזמן שמזמינים את הכרטיסים. אם יש מקומות ריקים בטיסה, תוכלו להעלות את הסלקל איתכם לטיסה. אם אין מקומות ריקים, תשלחו את הסלקל ביחד עם העגלה בפתח המטוס. גם עם ילדים גדולים יותר, לא יוצא כדאי לשכור רכב עם מושב בטיחות. עלות ההשכרה גבוהה מאד, ואף פעם אי אפשר לדעת מראש מה יהיה סוג ומצב הכסא שיושכר.
 

טלטוש

New member
בחו"ל כל מוצרי הילדים שונים מאשר בארץ

תחליפי החלב שלהם שונים מאשר בארץ. סוגים שונים, חברות שונות. חלקם אפילו לא באבקה אלא נוזלים. עכשיו תנסי לעמוד בבית מרקחת מול מדף שכל מה שכתוב בו זה באיטלקית... ואת מבינה באיזה ברוך את. ודרך אגב תמיד בחו"ל הילדים שלי מגבירים את התיאבון שלהם לתחליפי חלב מעבר למה שהם שותים בבית למרות שבמקביל הם אכלו מוצקים. לגבי מוצצים אין שם את כל החברות, יש שם גם חברות מקומיות ואם הבת שלך מכורה רק לסוג מסוים את שוב בבעיה. חיתולים, יש להם חברות מקומיות אבל עם זה דווקא הסתדרתי. אז ההמלצה שלי: לקחת תחליפי חלב מהארץ בכמות גדולה יותר ממה שאת אפילו מצפה (2 קופסאות יותר) לפזר את תחליפי החלב בכל המזוודות שלך (לגיסתי גנבו / נעלמה המזוודה של הילד, למזלה היא בטעות חילקה את הדברים שלו במספר מזוודות כי לא היה שם מקום). מוצצים לקחת כמות ענקית, בחו"ל יש להם נטיה מוזרה ללכת לאיבוד אחת ליום (בארץ כמעט לא איבדנו מוצצים)
 
לקחת סטוק

אין מנוס - גם לא תקחי את הסיכון שלא תמצאי, וגם למה לקחת את הסיכון שמה שתקני שם לא יתאים לה, יעשה לה בלאגן בטן או משהו כזה - לקחת את כל הכמות שנראה לך שהיא תצטרך, ועוד קצת ליתר בטחון
 
אפשר להעלות סל קל למטוס לאילת?../images/Emo160.gif

איך סוחבים קטנצ'יק בן חצי שנה בשדה התעופה, באוטובוס למטוס ובטיסה עצמה???? יש איזה סיכון מבחינת לחץ באוזנים? הוא לא לוקח מוצץ
 

yael1404

New member
לטוס עם תינוקת

שלום, יש לי תינוקת בת ארבעה חודשים ואנחנו טסים איתה לתורכיה רציתי לקבל טיפים לגבי מה לשות כדי שהטיסה תעבור עליה בצורה נעימה , קיבלתי המלצות לגבי זה שכדי להניק אותה בזמן המראה נחיתה , שמעתי על כך שצריך לתת אקמולי לפני הטיסה וגם טיפות אוזנים??? מה בדבר חשיפה לשמש עד עכשיו לא חשפתי אותה לשמש ישירה . ודבר אחרון האם אפשרי להכמיס אותה לבריכה ??
 
יש מאמרים בנושא במאמרי הפורום

מציעה לך להיכנס ולקרוא- יש שם הרבה עיצות חכמות.
 
קודם כל- בשום פנים ואופן לא לתת

אקמולי ללא סיבה וגם טיפות אזניים אין צורך. לא יודעת מאיפה שמעת עצה כל כך גרועה ומסוכנת. אפשר להניק בהמראה ובנחיתה אם היא תרצה, לא בכח כמובן. בנוגע לחשיפה לשמש, אני יודעת שכל מסנני הקרינה מיועדים לגילאי חצי שנה ומעלה אז אפשר לקנות בגד ים חוסם קרינה (יש של חברה מיוחדת שחוסם 95% או משהו כזה), לשים כובע ולהיות בצל. בנוסף אפשר לכסות בחיתול בד (עדיף פלנל כי טטרה לא מספיק חוסם- מנסיון). עם היא מחוסנת אין בעיה להכנס לבריכה. טיסה לתורכיה לא ממש ארוכה אז לא הייתי דואגת רק לבקש בהזמנה של הכרטיסים שישריינו לכם עריסה כדי שאם תרצה לישון שתוכלו לשים אותה בעריסה. אפשר להגיע עם העגלה עד לפתח המטוס. תהנו.
 
למעלה