חופשה לזוג בספרד - המלצות.

  • פותח הנושא LUMA
  • פורסם בתאריך

LUMA

New member
חופשה לזוג בספרד - המלצות.

אני מכנן חופשה של שבועיים בספרד עם בת זוגתי.אנו זוג צעיר. נשהה בספרד שבועיים עם רכב שכור, מה - 1 לאפריל עד ה - 14. אשמח לקבל המלצות למסלול או אתרים מומלצים. תודה לעונים.
 

utoo

New member
שבועיים זה נהדר

איפה נוחתים ? מצ"ב מסלול של 9 ימים באנדלוסיה כשהנחיתה במדריד.
 
שאלות: האם שכרתם רכב במדריד? אם

כן איך ההתמצאות החנייה והנהיגה בעיר? האם מדריד "שווה" שהיה של שני לילות (בהשוואה לערים ארופאיות גדולות אחרות) או שעדיף לתת דגש יותר על עיירות קטנות יותר? - אנחנו, שני זוגות בגילאי 50+ , פעם ראשונה בספרד, מנוסים מאוד בטיולים עצמאיים ומעדיפים נופים ,טבע ועיירות קטנות, מתכננים בסוף אפריל טיול בן 12 יום - יציאה ממדריד 2 - 3 ימים בסביבה, 4 -5 ימים בפירנאים, והשאר אנדורה , קוסטה ברווה וברצלונה - משם חוזרים לישראל. הערות והצעות ייתקבלו בברכה.
 

utoo

New member
שכרנו רכב בשדה התעופה מדריד

והסתדרנו מצויין כי היה לנו מכשיר ניווט שהבאנו מהארץ ובו כל הכתובות. האמת היא שבמדריד אי אפשר וגם אין צורך להסתובב עם רכב. השארנו אותו בחניה של המלון ושילמנו 15 יורו ליום. בהשוואה לערים אירופאיות אחרות, מדריד לא מכילה כל כך הרבה אתרים, אבל עדיין שווה ביקור של שני לילות .במיוחד נהננו מחיי הלילה בכיכר המרכזית. אם אתם לא יורדים דרומה לאנדלוסיה (שהיא חבל ארץ מדהים !!! סביליה, קורדובה, גרנדה) אל תוותרו על טולדו המקסימה (70 ק"מ דרומית למדריד). אל תוותרו גם על סגוביה - עיירה מקסימה עם אמת מים מרשימה.לברצלונה תקדישו לפחות 3 ימים. אני מבינה שאתם נוחתים במדריד וחוזרים מברצלונה ? אם כן שווה לקחת את האוטו במדריד , בעיר עצמה ,לאחר יומיים (בעיר יש תחבורה מצויינת של רכבת תחתית) ולהחזיר עם ההגעה לברצלונה שגם בה אין מה לעשות עם רכב. זה יכול לחסוך 4-5 ימי שכירות מיותרת לחלוטין. אם תרצה המלצות למלונות יש לי במדריד, אוילה, טולדו ועוד.
 

utoo

New member
בבקשה

מצ"ב קובץ של המלונות. כמו כן יש אתר של מלונות מקסימים בספרד, בחרתי את חלק מהמלונות משם אבל הזמנתי דרך מקומות אחרים שהיו יותר זולים.
 

pureK

New member
אני יכולה להמליץ בעיקר על אזור

ברצלונה. הכי חשוב.. אל תעשו את הטעות שאנחנו עשינו!! אל תעלו את המדרגות של סגרדה פמיליה!!!ביזבוז של המון המון זמן.. (הייתי אומרת שלא תכנסו פנימה בכלל אלא להסתכל רק על החוץ אבל אתם בטח תסתקרנו...), מקסימום תעלו במעלית כדי לצלם את הנוף מלמעלה. חוץ מזה, אם אתם חובבי אומנות ודאלי בפרט אז מוזיאון דאלי בפיגוארס עוצר נשימה! שלא לדבר על העיירה עצמה, אני מאוד נהנתי להסתובב בה. אני מניחה שאין הרבה אנשים שלא אוהבים בובות שעווה.. יש מוזיאון אחד בברצלונה, רק שאסור לצלם שם... גם במוזיאון פיקאסו, אגב, אסור לצלם. אני אישית אהבתי מאוד את מוזיאון האריגים אבל שמעתי תלונות מהרבה אנשים.. אז תשקלו אם זה בכלל מעניין אתכם המלצה חמה: וותרו על אוטובוסי התיירים... המון המון המון כסף... תצתיידו במפה של העיר ועלו על אוטובוסים רגילים של יורו ומשהו (לעומת אוטובוס תיירים שעולה ליום 18 יורו אם אני זוכרת נכון... תסלחו הייתי שם לפני כמעט שנה). בכלל, העיר היא לא כל כך קשה להתמצאות ועוברי אורח ישמחו לעזור לכם גם אם הם לא דוברי אנגלית ... קאסה מילה כמובן, לא לשכוח לעלות על הגג, שם עיקר האטרקציה וסתם לסטות מהמדרחוב הראשי ולהסתובב בין הסמטאות, זה תמיד כייף. מצורפת תמונה של מוזיאון האריגים, תסלחו לי על האיכות.
 

baby01

New member
שבועיים מברצלונה למדריד

אומנם הטיול היה לפני מספר שנים אך עדיין חקוק בזכרון. טיולנו שלושה ימים בברצולנה, שכרנו רכב ויצאנו לכיוון דרום עד גיברלטר ומשם עלינו צפונה דרך קורדובה וטולדו למדריד ושם בילינו שלושה ימים נוספים. בכל עיר שהגענו אליה - התחלנו בזה שהתמקמנו במלון קטן וזול ואז פשוט התחלנו לטייל. ההמלצה: לשוטט גם מעבר לאתרי החובה בכל מקום. תזכו להגיע לכל מיני מקומות יפיפיים ולא תיירותיים ולאכול במסעדות של המקומיים שבדר"כ הן טעימות וזולות יותר. אני אציין שכל יום הקדשנו לעיר אחרת, בדיעבד זה היה קצר מידי...
 
למעלה