חופים שוממים נטוליי דייגים...

בשרטי

New member
חופים שוממים נטוליי דייגים...

למה לדעתכם אף אחד מאיתנו (לפי מה שנראה לי) לא הולך לחוף ראשון...? לא זירזור ולא נעליים? אמנם החוף חולי לחלוטין מה שלא נותן מחסה לדגיגים אבל-מאז היותי ילד הייתי הדייג הקטן עם חוט על פיחת בירה קרס ומישקולת והוצאתי שם המון טלויזיות יפות.אני גם יודע שיש שפ המון מרמירים. אז אם יש המון דיגיגים...איפה כל הטורפים? נכון שפלמחים יש המון כוסיות.אבל גם לראשון לא חסר... אולי מישהו ראשלצי ישפוך אור על המיתרחש שם? רמי -אליך נ.ב-ניזרי חזר ללא "מתנות"-היה לחץ עיסקי...לא נורא בשבת אחי טס לטיוואן-הונג קונג-ובנקוק הרשימה בדרך! היום אני אהיה אולי בראשון -לפי מה שיכתבו פה.ואם לא אז אשדוד!
 

רמי האן

New member
אף פעם לא דגתי שם...../images/Emo3.gif

אבל אשמח להצטרף למישהו שמכיר את החוף ויכול להמליץ על שיטות מתאימות. בשלב זה מנוטרל מפעילות דייג לפחות לשבוע עקב ניתוח ביד. זה לא אומר שאי אפשר לארגן איזה מפגשון קולינרי מחר בצהריים...
 

בשרטי

New member
ססססאמו השירשור שלי נהיה קופ

החלמה מהירה רמי ממי
 

q kamber

New member
אין דבר כזה חוף חולי לחלוטין תמיד

יש איזה סלע או כמה סלעים שנחשפים אחרי סערות או שראו אותם כבר לפני !!!!!!!צריך להכיר את החוף!!!!!!!! לך תנסה מה יכול ליהיות?
 

RM 7

New member
רצית טורפים?

בבקשה..וזה עוד קטן. יש שם הכל מהכל רק תחכה קצת שהמים יתחממו והטורפים יתקרבו לחוף. ים 50-70,זרוק מאחורי הגלים כל מה שיש לך ותמתין.
 

RM 7

New member
זה מקיץ שעבר..לא חסר כאלו שם

ירון - זה טרולוס שמהחוף ברדודים נותן אחלה פייט שבעולם..
 

ירון08

New member
יפה,ארז שאל על דייג ברשל"צ,והמליצו

לו על חוף הדתיים,מי מכיר?
 
למעלה