חוף התופים

o m e r l e

New member
ג'אגלינג תמיד יש קצת בימי שישי

אבל אם אתה שואל לגבי מפגשי אש, אז בשנה האחרונה הם קצת נדדו למקומות אחרים ברחבי העיר כמו כיכר דיזינגוף וספורטק תל אביב. אבל תמיד אפשר למצוא שם בימי שישי אחה"צ כמה אנשים שיג'אגלגו בשמחה. אגב, יש מצב שמתארגן עוד מפגש אש בקרוב מאוד, עוד פרטים כשאדע.
 
האמת שדיברתי על מפגשי אש....

פעם הייתי בא הרבה ואני בא יחסית מרחוק.....עכשיו שקצת התפנה לי זמן רציתי לבוא שוב אבל כמו ששאתה אמור הסיכוי למצוא שם מפגשי אש לא גבוהה כבר.... מחכה לעדכון....
 

o m e r l e

New member
האמת שיהיה בשבת הקרובה מפגשאש

אבל עדיין לא ידוע סופית איפה בדיוק הוא יהיה אז אתה יכול לשאול אולי את שחר ספיברס האמיתי או את גלגל אש אם יש לך את המספרים שלהם. אם לא, אתה מוזמן לנסות אותי מתישהו בשישי לקראת הצהריים או אחה"צ ואולי אני אדע בעצמי עד אז (0544638680). בכל מקרה האופציות הן כנראה בין המתחם החדש של "יוסי וג'אגלר" ביפו/ כיכר דיזינגוף/חוף תופים/ספורטק.
 

o m e r l e

New member
טוב, ידוע סופית איפה זה יהיה

יום שבת 20:00 מפגשאש ביפו, ברחוב יוסי בן יוסי 3. איפה זה נמצא? אם באים מכיוון אבו כביר (חולון,אזור וכו') ממשיכים ישר בשד' בן צבי עד שמגיעים לצומת של שד' בן צבי ושד' ירושליים. בצומת הזה נוסעים ישר לכיוון שוק הפשפשים וסופרים שלושה רחובות. בשלישי (רח' נועם) פונים שמאלה, ואז מיד שוב שמאלה. זהו אתם ברח' יוסי בן יוסי.
 
למעלה