חוסר עונים מול חברת הוט + זעם

annanita

New member
חוסר עונים מול חברת הוט + זעם

שלום לכולם,
חוסר שירות ומקצועיות של חברת הוט עלה על גדותיו.
לאחר שהייתי לקוחה שלהם כ4 שנים עם מיליון תקלות, לפני כחודש שוב הייתה תקלה. הזמנתי טכנאי (עם זמן המתנה 4 שעות) וגילו שבעצם הכבל לא תקין.
וצריך להזמין 2 צוותים בימים שונים בכדי לתקן את בעיה. ובעצם מה שזה אומר שצריך להיות בבית בשעות העבודה. בקשתי להתנתק מחברה והנציגה ביטלה לי את השירות. + צריך להחזיר את המודם לשירות לקוחות של הוט!!!! הם מענישים על הניתוק.
אני רוצה לעשות רעש בפייסבוק ללקוחות הלא מרוצים, לבנות קבוצה. לדרוש פיצוי.
צריכה תומכים!!!
יש?
 

ספוקי

New member
על מה תומכים? על מה פיצוי?

ביקשת להתנתק? ניתקו אותך.
עכשיו את צריכה להחזיר את הציוד (מודם / ממירים). זה לגיטימי.
את רוצה שישלחו אליך טכנאי? סבבה. זה בתשלום.
לא רוצה לשלם? לפי דעתי את יכולה להגיע לכל עמדה של הוט מובייל (אולי רק למרכזי שירות?) ולהחזיר שם את הציוד.
תבדקי גם אפשרות לשלוח את הציוד בדואר רשום. רק שגם המשלוח הזה צריך להיות עליך (ואת צריכה לוודא שהמודם הגיע ליעדו).


אני תמיד מספר שלפני מספר שנים התנתקתי משירותי האינטרנט של הוט. הנציגה ביקשה ממני להחזיר את המודם למרכז לוגיסטי שנמצא בצומת כנות (נמצא קצת דרומית לרחובות). אני גר באילת. אחרי ששלחתי אותה לפתוח מפה, כי היא לא ידעה איפה זה צומת כנות, היא שלחה לי טכנאי לאיסוף ציוד ללא תשלום.
 

עומר TT

New member
אפשר להחזיר רק במרכזי שירות

שזה אומר שאם אתה גר בחיפה, למשל, אתה צריך לבזבז כשעתיים לסוע בשני אוטבוסים לכל כיוון רק כדי לתת להם את המכשיר ולחזור הביתה, שזה קצת מעצבן כי יש להם עמדת מכירה בכל אחד משלושת הקניונים שהרבה יותר קל להגיע אליהם, אבל הם מעדיפים לטרטר את הלקוחות.
לא נורא, אחרי שאתה עושה את זה אתה כבר לא צריך לשמוע מהם יותר.
 

yehuda7K

New member
במקרה דומה שלחתי להוט בדואר רשום

עלה כ 15 ש"ח ונפטרתי מכאב הראש.
אח"כ משרד העו"ד שלהם שלח לי דרישת תשלום על אי החזרת המודם ונפנפתי אותם. אמרתי להם שיתבעו, ובמשפט אראה את הקבלה על הדואר הרשום.

בהצלחה

יהודה
 
למעלה