חוסר חשק

למסגר את התשובה של doe ולתלות

זה מה שאני מציעה הערב. איזה כשרון התבטאות וכתיבה. כמו שאמר שלומלום - העשרת אותנו ואני ממש מודה לך על הכנות שלך.
 

ssl

New member
doe2 יקרה - תודה לך

אין מילים את צודקת בכל מילה ואני שמחה בשבילך על השינוי.. אני אאמץ את המלצותיך בחום. כל טוב s
 

מבוישת

New member
לא יודעת איך להתחיל בכלל להגיד תוד

תודה. כמה נגעת בי וכמה שאני מרגישה פחות לבד גם בגלל התגובה המדהימה שלך וגם בגלל התגובות האחרות שכתבו לי.כמה שאת צודקת בזה שסקס הוא פשוט עוד משהו שצריך לעשות ולכן נדחק לפינה אני משתתפת פעילה בפורומים אחרים כמו הורים לפעוטות ופוריות אבל ממש לא חשבתי להיות פעילה כאן, נכנסתי כי רציתי עיצה מאנשים שבטח יבינו על מה אני מדברת אבל לא חשבתי להישאר מעבר לזה ואת ממש שינית את דעתי (דרך אגב, לדעתי אנחנו מתכתבות יחד גם בפורומים אחרים). אני חושבת שאני בכל זאת צריכה גם עזרה חיצונית ולמרות שדיברתי עם בעלי על טיפול זוגי נראה לי שבתור התחלה כדאי שאני אתחיל עם עצמי מכיוון שאני מרגישה שמאז הלידה קצת איבדתי את עצמי ואולי הסקס הוא חלק מזה, אולי גם בתחום הזה אני צריכה למצוא את עצמי מחדש.
 

Talia E

New member
כיוון נוסף:

האם את מרגישה פחות מושכת מאז הלידה? (עלייה במשקל? משהו אחר?)
 

aviv14

New member
אחרי הלידה

אחרי הלידה עושים דיאטה ובמצב כזה שהגוף בחוסר התשוקה יורדת לכן עדיף בנוסף לדחוס גם ספורט לתוך היום מה שיוסיף לך עוד עיסוק
 
ספורט ?!?!?!?

למיטב ידיעתי, פעילות ספורטיבית מפחיתה את חלב האם לעיתים עד כדי יובש, לא בטוח שזה נכון לעשות ספורט במקום להניק...
 

מבוישת

New member
אני כבר כמעט שנתיים אחרי לידה

אבל עדיין אמא חדשה כך שאני עדיין מנסה למצוא את האיזון בין ילד, בעל, עבודה, בית, אני, סקס. והבעייה היא שאלא הם באמת סדר הדברים וזה מה שעצוב. אני כנראה צריכה עזרה לשנות אותם קצת. בקשר למשקל. נכון, אני סובלת מעודף משקל אבל זה לא התחיל אחרי הלידה ונכון שזה בטח עוד משהו שמפריע לי בדימוי העצמי שיש לי וגם בפעילות המינית כי אני לא יכולה תנוחה X כי ככה רואים יותר את הבטן ואני לא יכולה Y כי אני חושבת שאני כבדה מידי וכדומה. בעלי אומר לי שהוא מכיר אותי כבר כלכך הרבה שנים לטוב ולרע ושזה לא מפריע לו אבל אין ספק שזה מפריע לי. תנסו אתם למצוא זמן לספורט בין עבודה במשרה מלאה, ילד במשרה מלאה, בעל בהיי טק והורים שגרים רחוק. אני מתה להתעמל ועוד במו"מ עם בעלי שיתחייב לבוא מוקדם (20:00 בערב) פעמיים בשבוע כדי שאני אוכל ללכת לאיזה חדר כושר או חוג.
 
מבוישת יקרה.....

שלומלום לך, תודה על השיתוף הנוסף שלך. מדברייך ניכר שיש כמה תחומיי קושי בחייך, אחד מהם זה החשק המיני אבל הוא לא התחום היחידי. תחום נוסף וחשוב לא פחות (ואולי יותר) הוא הדימוי העצמי שלך. כפי שאת מעידה בעצמך דימוי הגוף שלך נמוך. תרשי לי להניח שגם הדימוי העצמי, הנשי, שלך נפגע עקב כך. מה שנשאר לי לומר לך זה שאני מאוד מעריך את המחויבות שלך לאיכות חייך שבאה לידי ביטוי בכונתך לגשת לטיפול. אני מאחל לך הצלחה בטיפול ושתמצאי את הדרך לאהבת עצמך מכל הבחינות דבר שבוודאי ישפר גם את המצב במיטה. שלומלום
 
ועוד משהו, מבוישת קצת פחות..

אנחו חיים בתקופה בה יש לנו דרישות מאד גבוהות בכל תחומי החיים שלנו. הכל צריך להיות מתוחזק: הטיפול בבית, בילדים, בקריירה, בבעל, בחיי המין שלנו וצריך לקחת בחשבון שיש תקופות שונות עם עדיפויות שונות. באותה תקופה בה סדר העדיפויות משתנה - נראה שלעולם יהיה כך ותדעי שיש מחזוריות וצריך גם ללכת עם זה ולקבל את השינוי - במקום כל הזמן להעמיד בפנינו רף גבוה ומתסכל. תהיי קצת סלחנית כלפי עצמך. ותתחילי הכל בקטן. שינויים טובים הם אלה שנעשים בהדרגה. ילד חדש (ועוד יותר ילד ראשון!!!) - זה לא "עוד שינויי בחיים" - זה הדבר המשמעותי ביותר שאשה חווה וזה גורם לשינויים בהרבה תחומים עמוקים. אז סבלנות, תהני מהתינוק וממה שיש לך, ואז תתפני לאהוב גם את המבוישת שכבר נשמעת ,,, מבוישת פחות.
 

ssl

New member
המלצה חמה

שלום לך מבויישת אחרים כבר כתבו כמעט הכל, ובעיקר doe2 ואני אוסיף את שלי בקצרה, לעניין הספורט וסדר היום המשוגע . כמעט בכל עיר צצים - כפטריות אחרי הגשם - מכונים של "סטודיו c ". השיעורים שם נערכים כמעט בכל שעה ביום ויש גם שיעורים ב-22:00 בלילה, וגם ב-6:30 בבוקר. יש להם גם חוגים מיחודים לנשים בהריון, לפני ואחרי הריון. ראיתי שם גברת אחת שהשינוי של חודש וחצי התעמלות עשה בה פלאים !! יש שם רק נשים (לא מאיים כמו חדר כושר) והשיעור נערך באוירה מרגיעה, לא קשה ומניב תוצאות ממש (בניגוד להבטחות ופירסומות שקשה להאמין להן). שימי לב - יש שם גם שירותי שמרטפות (!!) בזמן שאת מתעמלת, ואני מכירה לפחות אמא אחת לפצפון בן יומו שמאוד מאוד מרוצה מהסידור הזה... בקיצור - נסי למצוא את הזמן המתאים, דברי עם המרכז הטלפוני שלהם ולא תתאכזבי. לשם הסר ספק - אני לא עובדת שם.
זה פשוט סיפור הצלחה עם הרבה רגישות למין הנשי הכורע תחת עול הכביסות, הבישולים, הסידורים, הקריירה, הילדים וכל מה שכרוך בכך. נסי, תהני ותרגישי בשיפור. כל טוב ואל תתביישי. s
 

franco2000

New member
דיכאון אחרי לידה

נשים רבות מפתחות דיכאון בתקופה שלאחר הלידה. דווקא נשים שתהליך הכניסה להריון היה בעייתי, כמו במקרה שלכם, נוטות להפגע יותר מאחרות. הסימפטומים שאת מתארת מתאימים מאוד למצב דיכאוני. לכן, אני הייתי מבקש מרופא המשפחה הפנייה לפסיכולוג כדי לבדוק את האפשרות הזו.
 

nevo16

New member
אני רוצה להודות לdoe2

אני מרפרף בפורומים, ומדי פעם מתעכב לקרוא גם בפורום הזה, בדרך כלל הודעות שלהן שרשור ארוך כי הם תמיד הכי מעניינות. קראתי את ההודעה של doe2והיה נדמה לי שאני מתחיל להבין את אשתי. השאלה המקורית והתגובה הזו ממש פתחו את עיני, והתחלתי להבין מה שאשתי כל הזמן מנסה להסביר לי ואני רק מאשים אותה שהיא לא אוהבת אותי ושאין לה חשק אלי. נתתי לה לקרוא את זה והיא התחילה לבכות ואמרה שזה בדיוק מה שעובר עליה ושאפילו היא עכשיו מבינה את עצמה יותר טוב. דיברנו שעות כמו שהמון זמן לא דיברנו אחד עם השני ואני מקווה שיצא מזה טוב לפחות אני מבין אותה יותר.
 

nevo16

New member
הודעה לdoe2

חבל לי שאת לא עונה למסר שהשארתי לך. זה מאוד מאוד חשוב לי ולאשתי אני אנסה להקפיץ את זה שאולי את תראי אני ממש מבקש שתעני לי 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
 

doe2

New member
עגבניה תודה וגם:

מה שיותר מעניין אותי האם זה באמת עוזר למישהו. אני חושבת לפעמים על האנשים האלה, מה החליטו, איך האינטרקציה עם בני הזוג וגם הסקרנות הורגת אותי. לא מעניין אותך מה עם עומד בT? אני חושבת עליו ועל החיים הכפולים שבחר לחיות כשהיה צעיר, אני אמנם לא מתיימרת להכיר אותו, או לדעת את שבנבכי נפשו, אבל מסתמן לי הרושם שכיום כשהוא מבוגר יותר, אולי הבחירות שלו היו אחרות, ואני ממש מתה לדעת איך זה נגמר. כך גם לגבי המיואשת, אני יודעת שהסקרנות שלי לא רציונלית ואני בהחלט לא מצפה שאנשים ימשיכו לשתף אותנו, אבל שוב הייתי מתה לדעת אם הכל הסתדר להם, אפילו בעוד שנה, שתשאיר לי הודעה - "היינו בטיפול והכל בסדר". אני יודעת שאני לא הגיונית ואני סתם משתפת בתחושות הלא מעשיות שלי, נורא כיף לפנטז... חוץ מזה אני בן אדם של התחלה וסוף, וקשה לי להשאיר דברים לא גמורים. אז זהו, שיתפתי אותך בזה משום שזכרתי שגם את היית סקרנית בעבר (לפחות בנוגע לעומד בT).
 
למעלה