חוסר הניסיון שלי.

חוסר הניסיון שלי.

תמיד הייתי ביישנית וחסרת ביטחון. זה התחיל כשהייתי קטנה היה לי קשה להביע את עצמי עם אנשים שלא הרגשתי בנוח איתם ותמיד התקשתי לדבר בחברת רבים. בבית הספר הייתי מדברת רק עם חברות. כשהגעתי לתיכון הכל השתנה. הרגשתי מצויין מבחינת המראה החיצוני שלי, הייתי הרבה פחות ביישנית וכבר היו לי די הרבה חברות והייתי יוצאת איתן לא מעט. הרבה בנים היו מתחילים איתי ואני סירבתי לרובם. תמיד נמשכתי דווקא למוזרים ולחנונים. עד שיום אחד באמת נפלתי על חנון והיה לי קראש רציני עליו. אני וחברה שלי באותה תקופה היינו הולכות אליו מדי פעם. יום אחד ישבנו אצלו בחדר והוא נגע בי בטעות (או שלא) במקום מסויים. חברה שלי צחקה ואמרה לי "נהנית נכון?" אני הייתי בעיקר מובכת ולא הבנתי מה קרה. אחר כך היו עוד כמה מפגשים מיניים ביננו. בעצם היינו "יזיזים" רק בלי הסקס.. עשינו דברים אחרים והאמת שבכלל לא נהנתי. חוץ מזה לא היה ביננו שום קשר כלשהו. יום אחד נכנסתי לכיתה והרגשתי שחברים שלו מסתכלים עליי ומחייכים. זה היה יום אחרי מפגש די מזעזע איתו. ישבתי בכיתה והרגשתי שצוחקים עליי מאחוריי הגב ואני קיבלתי התקף חרדה, נהייתי אדומה ורציתי לקבור את עצמי... פשוט ישבתי משותקת. היה לי קשה כשהבנתי שההתנהגות הזאת נבעה מחוסר ביטחון וחוסר הערכה עצמית.
למרות שהביטחון שלי קצת עלה בתיכון עדיין הרגשתי בתוכי שאני אותה הילדה הביישנית והלא מקובלת שרק רוצה שיאהבו אותה ויעריכו אותה.. אבל אם אני לא הערכתי את עצמי אז איך אחרים יעריכו אותי?

חוסר הביטחון שוב נמשך ותמיד נפלתי על גברים לא רציניים שרצו ממני דווקא דבר אחד. גם בצבא היה בחור אחד שהיינו צוחקים ומדברים מדי פעם. יום אחד קבענו להיפגש מחוץ לבסיס והוא ממש הטריד אותי מינית. ישבנו על ספסל ברחוב די חשוך ומבודד. הוא רצה שאני אבוא אליו הבייתה והייתי בטוחה שאם הייתי באה הוא היה אונס אותי ולכן סירבתי. הוא היה ממש אגרסיבי. גם בבסיס הוא ניסה לנשק אותי ליד אנשים אחרים. זה היה ממש מביך. לא סיפרתי את זה לאף אחד עד היום. זה מקרה שאני מעדיפה להדחיק.

זה כל הניסיון המיני שהיה לי עד לפני שנתיים בערך.
היה לי קשה לסמוך על גברים ודי פחדתי ששוב ירצו אותי רק בשביל דבר אחד.

לצערי הגבר שהכרתי לפני שנתיים גם רצה רק קשר מיני. בהתחלה הוא טען שהיו לו רגשות אליי אך הוא לא רצה קשר רציני (כנראה לא איתי). במקרה הזה זה נמשך די הרבה זמן כי נהנתי מאד מהקשר המיני איתו והרגשתי מכורה אליו בצורה קצת אובססיבית. זה נבע מחוסר ביטחון וערך עצמי ירוד שהרגשתי באותה תקופה ולכן ההתנהגות שלי גם הייתה די מוזרה.

התחלתי להאמין שחוסר הניסיון די דפק אותי ועם השנים זה רק נהיה יותר גרוע. היו לי עוד שני קשרים מאד קצרים ולא משמעותיים.
עכשיו אני יכולה סוף סוף לנשום לרווחה. הכרתי מישהו שבאמת אוהב אותי ולא רוצה ממני רק קשר מיני. זו הרגשה שאף פעם לא הרגשתי קודם ואני מרגישה שהקשר הזה מעצב אותי מחדש. לפני הקשר הזה תמיד הרגשתי ילדה קטנה שעוד לא התבגרה. רק עכשיו אני מרגישה שאולי אני קצת מתבגרת.
לכן כתבתי את הסיפור שלי. אולי זה ייתן תקווה למישהו/י פה. אני עוד חודשיים בת 30 ורק עכשיו אני חווה לראשונה בחיי קשר רציני אמיתי. רק שתדעו שאף פעם לא מאוחר מדי.
 

Surrealistical

New member
בהצלחה!

עצוב לשמוע על המקרים הלא נעימים והטראומיים שהיו לך. מקווה שאת מבינה שזה לא אומר דבר עליך, אלא רק עליהם.
טוב לשמוע שהכל הסתדר.
 
תודה רבה על התגובה.


הרבה זמן חשבתי שזה אשמתי ושמשהו לא בסדר אצלי. היום אני מבינה שזה יותר אומר עליהם מאשר עליי.
 

Matzeket

New member
הרבה פעמים

זה פשוט שילוב של המון דברים יחד:
לא בהכרח שמי שנוגע בך בדייט ראשון הוא חיית טרף שמחפש רק לנצל אותך מינית
אבל זה יכול להחוות כמשהו מאד טראומתי אם לא מוכנים לזה
אז לפעמים זו שאלה של טיימינג
לפעמים זו שאלה של פונקציה בין אנשים
וכן, לפעמים יש אנשים שהם גורמי סטרס מהלכים.

בכל אופן במרבית המקרים זו לא שאלה של אשמה (בכלל, אשמה היא מילה מאד בעייתית כשזה מגיע ליחסים),
אלא יותר 'חוסר התאמה' או אפילו תהליכי למידה כאלה ואחרים.

תודה רבה ששיתפת
ושמחה שמצאת משהו שנכון לך!
המשיכי כך :)
 
לא הייתי כותבת סתם

שהוטרדתי מינית אם זה לא היה נכון.
כשמישהו מושיב אותי עליו ומנסה לנשק אותי בכוח גם כשאני מסרבת וממשיך לגעת בי ואני מדגישה שזה לא מתאים לי זה הטרדה מינית. זה לא היה סתם ניסיון לגעת בדייט ראשון. הוא היה בחור חזק ואגרסיבי ולא החנון הטיפוסי שאני בדרך כלל נמשכת.

אני מאד אוהבת מגע ועם שני האחרים זה היה הדדי ולא הרגשתי מוטרדת כי רציתי את זה. עם הראשון זו הייתה התנסות וסקרנות ולא באמת נהנתי סה״כ שנינו היינו בני 16-17. ברוב תמימותי חשבתי שזה מה שיגרום לו לרצות אותי באופן אחר גם.
עם ההוא שהכרתי לפני שנתיים זה היה מסובך והוא ידע שלא היה לי נוח עם זה שיש ביננו בעיקר קשר מיני. אני המשכתי עם זה כי היה לי כיף כשהייתי איתו אך כל פעם שהוא הלך הבנתי מה באמת קרה. מפגשים שמבוססים בעיקר על מגע מיני. הייתי צריכה להפסיק עם זה אבל הייתי חלשה מדי וגם הוא היה צריך להפסיק כי הוא ידע מה הרגשתי. סביר להניח ששנינו היינו אשמים. הוא היה הבחור הראשון שממש התנסתי איתו מינית ובאמת נהנתי והוא גרם לי להרגיש הכי בנוח איתו ולכן היה לי קשה להתנתק. נוסיף לזה שהייתי במצב שונה מזה שאני נמצאת בו היום. הייתי חסרת ביטחון לחלוטין והערך העצמי שלי היה בריצפה. לכן עשיתי את כל השגיאות האפשריות.

למזלי אני במערכת יחסים שאני נהנית מכל העולמות. זה באמת מה שרציתי.
 

A לוןA

New member
רק לחדד (
)

מה שחווית אינו נכנס תחת הטרדה מינית אלא לדעתי תחת מעשה מגונה- שזה חמור הרבה יותר
 

air cond

New member
הבושה שאת מתארת היא חלק מהחיים אצל

הרבה בחורות. אני לא חושבת שיש בחורה שלא חייה עם זיכרונות רעים של נגיעות בכוונה או לא בכוונה מכוון של גברים.
במקרה "הטוב" מה שהיה היה והוא לא מספר לחברים. במקרה הרע את מרגישה שהחברים שלו מצבעים עליך ומרגישה שכולם יודעים.
ולמרות שברוב הסיפורים הגבר יזם את האירוע המיני, אז הבחורה יוצאת הזולה, הזונה וכו'. לא נראה לי שמאה אלף שנות אבולוציה ישנו את העובדה שבעיני החברה הגברים יוצאים עוד יותר גברים והנשים יוצאות זולות ומושפלות.
הלוואי שהייתי יכולה להכניס לגברים לראש כמה שזה מזעזע ומשפיל.
לא נראה לי שזה קשור באיזשהו מקום לחוסר ניסיון מיני או לביטחון עצמי.
 

A לוןA

New member
זה בדיוק מה שדף הפייס "אחת מתוך אחת" מנסה להגיד

ומשיחות עם מאות נשים, כולל בנות משפחה, אני יכול להגיד שאין מישהי שלא עברה הטרדה מינית חמורה לפחות, אם לא חמור מכך.
יש לזה המון סיבות, תירוצים אבל הכי חשוב- יש גם איך להילחם בזה, ואפשר להכחיד את זה ולהוציא את זה מחוץ לנורמה. זה לא רק עניין של ה"פמיניסטיות האלו" - זה עניין של כל מי שיש אישה בחייו (אמא, אחות, בת זוג, בת) ורוצה שתוכל ללכת ברחוב בלי להסתכל מעבר לכתף, ללכת בקניון בלי לספוג הערות על מה היו עושים לה עכשיו וללכת לעבודה בלי לחשוש שמא הבוס יעיר/ייגע/יטריד
 

טום גיא

New member
כל הכבוד

מעודד מאוד לשמוע שהתגברת על הקשיים שעברת ושאת נמצאת בדרך הנכונה.
אני מאחל לך המון כל טוב ובהצלחה!

אל תשכחי לעדכן אותנו ולספר איך הולך (רק אם תרצי, כמובן).
 
למעלה