חומר סודי נחשף 0415 לשרותכם....

  • פותח הנושא 0415
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

0415

New member
חומר סודי נחשף 0415 לשרותכם....

חומר סודי נחשף 0415 לשרותכם....
בקישור הזה תמצאו את כל האנטנות הסלולריות שקיימות בארץ והכי חשוב גם המוסוות והסדיות שיכולות להיות 2 מטר ליד ביתכם במפב למעלה תבחרו איזור וככל שתלחצו יותר במפה כך תהיו יותר מדוייקים ואיפלו ברחוב שלכם יש יחסית הרבה אנטנות מסוכנות ומסוות לכן אתם חייבים לבדוק אם יש ליד בתכם אנטנה סודית ומסוכנת ול איזה חברה. מי שגר באיזור ראשון לציון בתוך קניון הזהב יש משדר שלם ומסוכן מאוד דעו לכם
 

0415

New member
ועוד משהו חשוב

חומר סודי נחשף 0415 לשרותכם....
בקישור הזה תמצאו את כל האנטנות הסלולריות שקיימות בארץ והכי חשוב גם המוסוות והסדיות שיכולות להיות 2 מטר ליד ביתכם במפב למעלה תבחרו איזור וככל שתלחצו יותר במפה כך תהיו יותר מדוייקים ואיפלו ברחוב שלכם יש יחסית הרבה אנטנות מסוכנות ומסוות לכן אתם חייבים לבדוק אם יש ליד בתכם אנטנה סודית ומסוכנת ול איזה חברה. מי שגר באיזור ראשון לציון בתוך קניון הזהב יש משדר שלם ומסוכן מאוד דעו לכם
ועוד משהו חשוב
כל אות מסמנת את החברה והעיגול מסביב מסמן אם זו אנטנה אם היתר חוקי או לא ירוק מסביב יש היתר ואדום מסביב אין היתר תגדילו את המפה ותלחצו קרוב לאיזור שלכם עד שתגיעו לרחוב שלכם ותדעו בציוק איפה האנטנה אם היא קיימת באיזור שלכם. 0415 לשרותכם. לתושביי ראשון לציון והסביבה בתוך קניון הזהב יש משדר משם ומסוכן הוא לא מעל לקניון אלה בתוכו!!!!!!!! זהירות קרינה מסוכנת ומזיקה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0415 לשרותכם תמיד ולעזרתכם..
 
../images/Emo18.gifמצאתי אחת ברחוב שלי../images/Emo18.gif

חומר סודי נחשף 0415 לשרותכם....
בקישור הזה תמצאו את כל האנטנות הסלולריות שקיימות בארץ והכי חשוב גם המוסוות והסדיות שיכולות להיות 2 מטר ליד ביתכם במפב למעלה תבחרו איזור וככל שתלחצו יותר במפה כך תהיו יותר מדוייקים ואיפלו ברחוב שלכם יש יחסית הרבה אנטנות מסוכנות ומסוות לכן אתם חייבים לבדוק אם יש ליד בתכם אנטנה סודית ומסוכנת ול איזה חברה. מי שגר באיזור ראשון לציון בתוך קניון הזהב יש משדר שלם ומסוכן מאוד דעו לכם
מצאתי אחת ברחוב שלי

מה אני יכולה לעשות עם המידע הזה חוץ מלהתחיל לדאוג
 
לעבור לגור בירושלים. אצלי אין שום

מצאתי אחת ברחוב שלי

מה אני יכולה לעשות עם המידע הזה חוץ מלהתחיל לדאוג
לעבור לגור בירושלים. אצלי אין שום
אנטנה בסביבה הקרובה ואם תותקן, אסיר אותה באמצע הלילה יקירתי. אצלי, איש לא עולה על הגג ואין שום דוד שמש מעליי. אני גר בקומה האחרונה כמובן והגג נעול על רב-בריח. כל יומיים אני עושה ביקורת גגות לראות שאיזה שוסון לא חונה לי על הגג !
והפתרון בשבילך: עלי עם שכנים נוספים לגג ההוא, עם קאטר וחיתכו את החוטים של האנטנה. קל ופשוט. אח"כ החליפו צילינדר במנעול הגג או רתכו את הדלת עד למועד הסיוד הבא. קל וחומר. הבריאות שלך חשובה יותר מכל אנטנה יקירתי !
 

fireman

New member
חשוב לציין שבמידה והאנטנה

לעבור לגור בירושלים. אצלי אין שום
אנטנה בסביבה הקרובה ואם תותקן, אסיר אותה באמצע הלילה יקירתי. אצלי, איש לא עולה על הגג ואין שום דוד שמש מעליי. אני גר בקומה האחרונה כמובן והגג נעול על רב-בריח. כל יומיים אני עושה ביקורת גגות לראות שאיזה שוסון לא חונה לי על הגג !
והפתרון בשבילך: עלי עם שכנים נוספים לגג ההוא, עם קאטר וחיתכו את החוטים של האנטנה. קל ופשוט. אח"כ החליפו צילינדר במנעול הגג או רתכו את הדלת עד למועד הסיוד הבא. קל וחומר. הבריאות שלך חשובה יותר מכל אנטנה יקירתי !
חשוב לציין שבמידה והאנטנה
מאושרת....חיתוך של הכבלים היא עבירה פלילית. בבאר שבע מצאו לזה פתרונות יותר יצירתיים.....אבל זה לא נוגע לנושא הפורום.
 

line 666

New member
אפשר גם לעבור לשכונת ורדיה בחיפה

חשוב לציין שבמידה והאנטנה
מאושרת....חיתוך של הכבלים היא עבירה פלילית. בבאר שבע מצאו לזה פתרונות יותר יצירתיים.....אבל זה לא נוגע לנושא הפורום.
אפשר גם לעבור לשכונת ורדיה בחיפה
לא מצאתי שום אנטנה קרובה
 
גם אישור לקרינה הוא פלילי בדיעבד כי

חשוב לציין שבמידה והאנטנה
מאושרת....חיתוך של הכבלים היא עבירה פלילית. בבאר שבע מצאו לזה פתרונות יותר יצירתיים.....אבל זה לא נוגע לנושא הפורום.
גם אישור לקרינה הוא פלילי בדיעבד כי
בשלב מאוחר יותר של החיים, תגענה התביעות של השכנים נגד חברת הסלולר אבל אין מספיק נסיון עם זה עדיין בעולם. רק שלא יתקינו לנו אנטנות נודדות סלולריות על גגות הקטרים והאוטובוסים !!!
 

0415

New member
מה שהחברות עושות בתביעה.

גם אישור לקרינה הוא פלילי בדיעבד כי
בשלב מאוחר יותר של החיים, תגענה התביעות של השכנים נגד חברת הסלולר אבל אין מספיק נסיון עם זה עדיין בעולם. רק שלא יתקינו לנו אנטנות נודדות סלולריות על גגות הקטרים והאוטובוסים !!!
מה שהחברות עושות בתביעה.
אם מסירות את האנטנה ומעבירות אותו למקום אחר אבל קרוב יחסית כי בגדול כדיי שיהיה קליטה צריך להיות אנטנה כל 5 ק"מ אז לא תראה את האנטנה אך הקרינה עדיין תהיה בסביבתך ולכן קראתי לנושא הזה מוות שקט!!!
 

kbb

New member
רבותי וגבירותיי

לעבור לגור בירושלים. אצלי אין שום
אנטנה בסביבה הקרובה ואם תותקן, אסיר אותה באמצע הלילה יקירתי. אצלי, איש לא עולה על הגג ואין שום דוד שמש מעליי. אני גר בקומה האחרונה כמובן והגג נעול על רב-בריח. כל יומיים אני עושה ביקורת גגות לראות שאיזה שוסון לא חונה לי על הגג !
והפתרון בשבילך: עלי עם שכנים נוספים לגג ההוא, עם קאטר וחיתכו את החוטים של האנטנה. קל ופשוט. אח"כ החליפו צילינדר במנעול הגג או רתכו את הדלת עד למועד הסיוד הבא. קל וחומר. הבריאות שלך חשובה יותר מכל אנטנה יקירתי !
רבותי וגבירותיי
בלי אנטנות לא תהיה קליטה. תבדקו איזה אחוז מהאוכלוסיה יכול חצי יום בלי לפחות סלולרי אחד ותודיעו לי...
 
כל זה "טוב ויפה" כשזה על גג

לעבור לגור בירושלים. אצלי אין שום
אנטנה בסביבה הקרובה ואם תותקן, אסיר אותה באמצע הלילה יקירתי. אצלי, איש לא עולה על הגג ואין שום דוד שמש מעליי. אני גר בקומה האחרונה כמובן והגג נעול על רב-בריח. כל יומיים אני עושה ביקורת גגות לראות שאיזה שוסון לא חונה לי על הגג !
והפתרון בשבילך: עלי עם שכנים נוספים לגג ההוא, עם קאטר וחיתכו את החוטים של האנטנה. קל ופשוט. אח"כ החליפו צילינדר במנעול הגג או רתכו את הדלת עד למועד הסיוד הבא. קל וחומר. הבריאות שלך חשובה יותר מכל אנטנה יקירתי !
כל זה "טוב ויפה" כשזה על גג
הבנין שלי, אבל זה לא, השאלה באיזה רדיוס יש סכנה, כי יש איזה 400/500 מ' מהבית שלי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה