חומה בין אור יהודה לנווה מונוסון

Astroo

New member
חומה בין אור יהודה לנווה מונוסון

תושבי נווה מונוסון שלום. מישהו מוכן בבקשה להסביר לי מדוע אין שום דרך להגיע רגלית מאור-יהודה לנווה מונוסון: כמעט בכל המעברים בין שני הישובים יש חומה. האם לא מדובר בפגיעה בחופש התנועה? האם החומה נבנתה ממניעים גזעניים?
 

לימיצ

New member
עשרות ילדים והוריהם עוברים כל בוקר וצהריים ..

מצד לצד. יש מיליון מעברים. אתה בטוח שאתה מהסביבה?
 

Astroo

New member
יש מעבר רק בצד המזרחי באיזור נווה רבין

רוב המעברים לאורך הגבול בין הישובים חסומים בחומות/גדרות. לפחות ככה זה היה בשנה שעברה.
 

לימיצ

New member
לא יכולת לטעות יותר......כי בצמוד לבית שלך הי

היה פעם מעבר הוא נסגר, ממש פעם, לפחות לפני 7 שנים אם לא יותר.....
 

Astroo

New member
בדיוק על זה אני מדבר

ישנם מעברים שנחסמו, על מנת למנוע כניסה של תושבי אור יהודה. מזכיר ימים אפלים.
 
לאחר בירור מעמיק,

כל המעברים שאתה מדבר עליהם "שנחסמו" היו מעברים פרטיים בגינות בתים פרטיים. פעם תושבי הנווה היו משתמשים בשערים הפרטיים שלהם יותר. וגם נתנו לאחרים להשתמש בהם. הדברים השתנו במשך השנים והשערים נסגרו כל אחד מסיבותיו. אין פה שום גזענות חס וחלילה. שערים ציבוריים נשארו פתוחים ומשמשים את כולם יום יום משני צידי הגדר. גמר חתימה טובה לכולם
 

Astroo

New member
מאחורי בית האבות החדש יש מעבר גדול שחסום בגדר

הגדר לא נמצאת בשום חצר. משני צידי הגדר יש מדרכה.
 

harelb20

New member
נווה מונוסון זה לא מעבר...

אתחיל ואומר שאין לי שום דבר נגדך או נגד תושבי אור יהודה.(יש לי מספיק חברים משם ומי שרוצה יודע איך להגיע). אם יש לך מה לעשות במונוסון תיכנס בכניסות הראשיות ולא בפרצות בין הבתים! ו..כן אני בעד סגירת המעברים בכל דרך!. אין לי שום בעיה שאנשים כמוך יבואו למונוסון אבל בכניסות המיועדות לכך ולא בין בתים,היישוב לא צריך להיות פרוץ!!!. כבר יצא לי לראות טיפוסים מפוקפקים בלילה לא ממונוסון יושבים במרכז או נכנסים דרך הפירצה שליד ביה"ס אורנים ולא מתאים לי ולעוד רבים מהעניין הזה. ואני לא יודע מהיכן הם מגיעים אבל אם הם היו צריכים להגיע מהכניסות הראשיות אני לא בטוח שהם היו הולכים את כל הדרך הזו... אנחנו לא תחנת מעבר לקניון סביונים-זו דעתי ומקווה שימצאו תקציב לסגור את הפרצות האלה!.
חג שמח!!!
 

Astroo

New member
לא מדובר ברכוש פרטי של תושבי נווה מונוסון

הרחובות והמעברים של כל ישוב הם שטח ציבורי, ולכל תושב מדינת ישראל מותר לשהות שם, בין אם לצורך מעבר או לכל צורך חוקי אחר. גרתי הרבה שנים בגני תקווה ולא זכור לי שתושבי גני תקווה התנגדו למעבר של תושבי קרית אונו בשטחם בדרך לפתח תקווה, ושל תושבי פתח תקווה בדרך לקרית אונו. ולא זכור לי שמישהו קרא למעברים בין הישובים "פירצה". ההתייחסות שלך לכלל תושבי אור יהודה כאל מטרד לא רצוי וטיפוסים מפוקפקים היא גזענות. והמשפט "יש לי מספיק חברים משם" מזכיר לי את המשפט הנדוש של אנטישמים רבים, שטוענים כי יש להם חברים יהודים.
 

harelb20

New member
כנראה שאתה לא מבין...

אין שום בעיה להיכנס,המקום הוא לא מתחם צבאי... אמרתי ואומר שוב:יש שתי כניסות ליישוב ואם לא נעים לך-תמשיך "לקטר"!!! ותפסיק לייבב ולהזכיר גזענות...איזה שטויות...
 
למעלה