חול "לאקי קאט"

Apollyon

New member
חול "לאקי קאט" ../images/Emo31.gif

את החול קניתי אחרי שנגמר לי הטיידי קטס ונגמר לי הכסף. 35 ש"ח לשק של 10 קילו, מתגבש (לפחות אמור) אז החול המתגבש הזה, לא ממש מתגבש ולפעמים זה כאילו מוציאים את הצואה איך שהיא יצאה מהחתול, רק עם קצת חול עליה. גם לא מנטרל את הריח, נשאר חזק כמו שהוא. מיקי ו-ונוס לא אוהבים אותו, עם הטיידי קטס הם שיחקו בארגז, עכשיו הם נכנסים אליו רק כשהם חייבים. לא ממליץ על החול הזה, בזבוז.
 

קרני4

New member
איך ה"טיידי קטס" ומה מחירו?המליצו

בחנות בחום רב על קרטון של "טיידי קטס". רציתי לפנק את מאוסי הסובל שלי בחול עדין. האם מיקי וונוס אהבו את הטיידי קטס והאם הוא ספג טוב? כל כמה זמן צריך (בערך) להחליף אותו?
תודה.
קרני
 

Apollyon

New member
טיידי קטס נהדר

קצת יקר 50 ש"ח לקופסא הקטנה (חצי מהארגז שהציעו לך) אבל הארגז הגדול יותר זול, נדמה לי ש80 ש"ח. הוא ריחני, מטפל טוב מאוד בצואה ובשתן ולא משאיר ריחות (יש קצת ריח אחרי היציאה, אבל תוך כמה שניות זה נעלם. אני לא מחליף אותו, כל יום מוסיף קצת. אבל יש לו עוד חיסרון, הוא נגמר די מהר. בגלל זה צריך להוסיף כל יום.
 

קרני4

New member
../images/Emo140.gifתודה. אני מתכננת לקנות אותו

למאוסי כעת כשהוא סובל ואני רוצה שיהיה לו יותר נעים בארגז שלו.
הציעו לי קרטון ב 80 ש"ח ואני מתכננת לקנות. השתמשתי עד עכשיו בסמפליסיטי פלוס וכולם היו מרוצים ממנו(גם מאוסי). אפשר לקנות דלי של 7 ק"ג במחירים של בין 35 ל 40 ש"ח והחול מתגבש וטוב מאוד. יש מבצעים של 3 דליים ב 100 ש"ח. גם אני לא מחליפה כל יום אבל מרוקנת את הארגז כל שבועיים בגלל האורחים החתולים שהגיעו...
כרגע יש אצלי 3 גורים קטנים אורחים בנוסף למאוסי.. הקטנטנים מיד למדו (ומעדיפים) להשתמש בארגז האישי של מאוסי שלי למרות ששמתי להם ארגז משלהם עם אותו חול בדיוק...
השאלה היא מה עדיף? סימפליסיטי פלוס, שבינתיים מאוסי היה מרוצה מאוד ממנו, או טיידי קטס? הבעייה שעדיין כואב קצת למאוסי והוא שונא ללכת לארגז שלו.
אולי אנסה קרטון אחד של טיידי קטס.
קרני
 

Apollyon

New member
אולי הוא יותר יאהב ללכת

כשהחול ריחני. למיקי בעיקר זה יותר נעים (ונוס כבר בת שנתיים והיא רגילה עדיין לחיי רחוב) תעשי ניסיון לראות איך הם מסדרים עם זה במיוחד מאוסי.
 
למעלה