חולצת המחאה בעיצוב רק דן (חזית)

משהא

New member
rak dan נראה יפה בשבילך בדיחה לשבת

נראה לי עיצוב יפה רק מציע שהחולצות יהיו בצבע כחול והכתוב באדום או לבן או משולב. אם אפשר להוסיף את המילה מחאה זה עדיף לטעמי. נעם לי לראות את כל אלו שהפגינו ביום חמישי ואני מפרגן לכם. בעיקר מצא חן בעיני שלא היו השתלחויות, המחאה נראתה ונשמעה עניינית ומכובדת. נוסף על כך הובאו אלינו לגולדה מספר זוגות שהשתכנעו לוותר על האוניברסיטה ושמעון מרדכי אפילו כיבד אותם ב"שירשור ריקודי ביטון" בינהם אפילו ששריפות שלא נלמד בגולדה עדיין. אני מזמין עשרים חולצות כפי שהבטחתי. צריך תמיד לזכור שגדי ביטון גם אם יענש לא ישלח למאסר עולם. על כך שולח לך ולקוראים קובץ בבדיחה. ריקודים שמחים אורי גבעוני
 

adaeast

New member
אני מסכימה עם משהא

וגם עם העיצוב כפי שהביא לכאן רק-דן. אשמח לחולצה עם רקע כחול ואותיות בלבן. אני מזמינה מייד 2 במידה M
 

adaeast

New member
תודה - אבל אנא שנה את הצבע מצהוב

לכחול - כמו צבעי דגל המדינה!
רקע כחול ואותיות בלבן; ואז אוסיף עוד חולצה - סה"כ 3 שיהיה גם להחלפה
 
נראה נחמד

רק-דן אם אתה מייצר הערב דוגמא בכחול ( לא כהה מידי) , וכיתוב בצבע מתאים, אני מעביר את זה ברשותך מחר ליצרן, בנוסף או אף במקום העיצוב שלי, ומזמין 40 חולצות ( כולל ה20 של משהא)
 

rak dan

New member
משהא האיש והאגדה "גבר אתה חסר"

שתיקתך הרועמת מהדהדת מהרקדה להרקדה, ההית אתה, או חלמתי חלום ! ושוב אני תמהה על שימושך הקליל בלשון רבים "בכוחינו ויכולתינו להשיג תוצאות במאבק" ! כוחינו ??? עוד אחד כזה שותף "מויחל טויביס" נהג הסמיטרלר מוביל הטנקים האגדי, שחרש את הארץ לאורכה ולרוחבה, הגבר שקפיצה להרקדת הזוגות באלונים קטנה עליו. אותו הגבר שלא מרהיב עוז בנפשו לפנות שמאלה במחלף רוקח. מה לא מתאים לכבודך במחאה שתפורה למידותיך שלך, תרבותית, שקטה, באישור המשטרה. והמוחים בשר מבשרך ארץ ישראל הישנה והטובה מה הם מבקשים בסך הכל בעבורך. לא להאמין, קיבוץ רמת דוד היכן זה בדיוק, ובאמת היית אהוב בסיירת חרוב, וגולני שלי ועץ האלון שלא יודע לאן לשאת את החרפה, מהרפת במקוה ישראל ועד הפלחה בנוה-איתן. משהא ידידי אפילו אם תשלם תוספת של 3 שקלים אסכים שימכרו לך חולצה שאני עיצבתי,רק ביום שתגיע לאוניברסיטה, כי בפורום מקפידים על זכויות יוצרים. משהא ידי איך אמרו שם אצלנו בכפרים הערבים זרעין ונוריס במעלה הגילבוע, ו'אללה היא יא' חווג'ה גאבעוני "כאלם פאדי" !
 

משהא

New member
מבטל הזמנת החולצות = "מויחל חולצות"

rak dan ידידי. הפעם הגזמת. נכון נתתי לכל חברי אישור לרדת עלי ולכתוב כל דבר בלי שאפגע. אני גם מרגיש טוב עם כל ציוני הדרך בחיי הפרטיים שהעלית כאן שאת כולם הוצאת כמובן מ "הספר על תולדות חייו של אורי האיש והאגדה" שפורסם בהוצאת הקיבוץ ?? החסרת חלקים חשובים בחיי ובחרת רק את מה שהתאים לך. הוספת קצת ממה שלא כתוב שם בספר וסך הכול עוד כתבה לאלו שמוחאים לך כפיים על היותך הפסיכולוג המפענך נפש האדם של הפורום והמתחרה הרציני על מקום ראשון בספורט "המכות מתחת לחגורה" תוך שימוש מצויין בצירוף משפטים ומילים מהולים ברעל ועטופים בשוקולד ומרציפן. אם אתה רוצה פרטים נוספים על מהלך חיי תוכל לקבל ממני ברצון בפגישותינו הפרטיות הקרובות ולהמשיך לכתוב. שתיקתי לקוחה מהמשפט שבהרבה מקרים היה עובד לטובתך, "סייג לחוכמה שתיקה" אם אינך רוצה אותי כשותף "מויחל טויביס" במו שכתבת אז "מויחל חולצות". מחק אותי !! ראוי שתפנים שלי יש רק שותפה אחת חמישים ושמונה שנים ועדיין אשתי. אני אחד מכמה עשרות אלפי רוקדים עם זכוניות וחובות שווים. אני נזרעתי בקרקע פוריה ונהייתי לעץ חזק עם שורשים שלא אתה ולא חזקים ממך יכולים להפיל אפילו ענף דק וקטן אחד ממנו. אתמוך במה שארצה, אפעל איך שארצה ואכתוב איפה ומתי שארצה וגם אמשיך באותה מידה לאהוב אותך את חברי הקרובים ואת מאות חברי הרוקדים בלא הבדל דעה וצבע. גם לאלו שתומכים בדעותי וגם למתנגדים באותה מידה. הריקודים הם חלק חשוב בחיי ואת הבוץ שזרקת ניקיתי במים וסבון ואין לזה זכר. אין דבר שמשמח אותי היום יותר מכך שאני עצמאי, חופשי ומנוע מלהיות תלוי בשותפים שמחזיקים באידאה שכל מי שחושב כמוך הוא שותף וחבר וחכם וכותב יפה ו.......ומי שחושב אחרת הוא אויב ויש לחפש בכל שלולית את הבוץ לזרוק עליו. אני לא כועס עליך ואמשיך לקבל אותך עם החסרונות הגדולים כי כך חונכתי. אך הייתי מייעץ לך כחבר לעשות חשבון נפש. ובעיקר " אל תעשה לחברך מה שאינך רוצה שיעשו לך". להתראות ביום שלישי. ריקודים שמחים אורי גבעוני
 

adaeast

New member
רקדן אתה 10!

רק שנה את הצבע לרקע כחול ואותיות בלבן ואפשר להעביר לכיס להפצה! העיצוב מאד לטעמי. כמו כן, השאר את המחיר... אולי אפשר להוסיף את המילה "מחאה" בגב החולצה.
 

EK55

New member
רק דן.ברצינות.באיזה תוכנה אתה מעצב

מה זה פוטו שופ.
 

kapezio

New member
יפה, ממליץ להוריד את ../images/Emo189.gif

ש"ח בלבד אתן לך דוגמה : אתה נוהג ומגיע לרמזור, מתי אתה עירני יותר ב-אדום, צהוב, ירוק (לא מצריך מחשבה) או ב- צהוב מהבהב (מצריך מחשבה/עירנות) אני מקווה שהבהרתי את עצמי כראוי בנוסף, אני ממליץ על הדפס גדול (כמו בתמונה) על הגב הדפס קטן, בחזית משמאל (כמו בחולצות ספורט)
חנן
 
העיצוב שלך מקצועי.

כמעט חשבתי שאתה גרפיקאי או קשור לעיצוב. הדמויות של הרקדנים יפות מהרבה דמויות שראיתי. חשבת למכור את החולצה כשבצד האחורי המעגל בלי ה 25 ש"ח ולתרום את התמורה למטרות שלכם? אני חושב שלחולצה הזאת יכולה להיות הצלחה בכל חוגי ריקודי העם בארץ בקיץ אם תיצרו שני סוגים: 1. חולצת המחאה עם ה 25 בפנים. 2. חולצה רגילה בלי ה 25 בפנים. היא יכולה להצליח גם בכרמיאל הבא.
 
למעלה