חולדאי: "תם עידן הרכב הפרטי

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
חולדאי: "תם עידן הרכב הפרטי
לו יכולתי להטיל אגרת גודש על הנכנסים לת"א הייתי עושה את זה" עוד greenwash מפי ראש העיר האנטי תח"צי של תל אביב. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000519752&fid=607
"לראש העירייה לא נותנים את הסמכות להחליט..."
המשפט הזה די מתמצת את הדברים. אם היו נותנים לרון חולדאי את כל הסמכויות להחליט, היינו מקבלים עוד 20 חניונים, עוד מיניבוסים ומוניות שירות, ועוד התעקשות על רכבת תחתית ולא רק באבן גבירול (בלי שהעירייה תהיה מוכנה לממן את ההפרש בעלויות, כמובן).
 

easylivin

New member
"לראש העירייה לא נותנים את הסמכות להחליט..."
המשפט הזה די מתמצת את הדברים. אם היו נותנים לרון חולדאי את כל הסמכויות להחליט, היינו מקבלים עוד 20 חניונים, עוד מיניבוסים ומוניות שירות, ועוד התעקשות על רכבת תחתית ולא רק באבן גבירול (בלי שהעירייה תהיה מוכנה לממן את ההפרש בעלויות, כמובן).
תזכורת:"איכות הסביבה ועידוד תח"צ נוסח חולדאי"
רציתם פארק? קבלו חניון
 

amirv

New member
תזכורת:"איכות הסביבה ועידוד תח"צ נוסח חולדאי"
רציתם פארק? קבלו חניון
לא שאני רוצה לסנגר על חולדאי
אבל הכתבה היא מ-2007, ואת נושא החניון קידם מנהל מקרקעי ישראל שהקרקע בבעלותו. נכון שהעירייה לא הייתה בהירה מספיק בעניין ודגלה ברעיון של בנייה על חלק מהשטח בהתחלה, אבל בסופו של דבר התייצבה לצד התושבים ועד כמה שידוע לי הוחלט בסוף באמת להקים שם פארק. גם בנושא התח"צ חולדאי מדבר ופועל בצורה לא עקבית וחבל, חניונים מחד, הרחבת כבישים וביטול מת"צים טובים כמו שהיה ליד עזריאלי לטובת רכב פרטי. מצד שנה כתבות כמו אלה המעידות על הפנמת חשיבות התח"צ.
 

mister K

New member
חולדאי: "תם עידן הרכב הפרטי
לו יכולתי להטיל אגרת גודש על הנכנסים לת"א הייתי עושה את זה" עוד greenwash מפי ראש העיר האנטי תח"צי של תל אביב. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000519752&fid=607
נו באמת... שיפסיק לבלבל את המוח!
גם כן עם הרעיונות ההזויים שלו. חושב שהוא יודע הכל ובפועל רק מעודד מעבר מתח"צ לרכב פרטי. עדיף שלא ידבר בכלל. הוא ראש עיר גרוע מאוד מבחינה תחבורתית.
 

down under

New member
נו באמת... שיפסיק לבלבל את המוח!
גם כן עם הרעיונות ההזויים שלו. חושב שהוא יודע הכל ובפועל רק מעודד מעבר מתח"צ לרכב פרטי. עדיף שלא ידבר בכלל. הוא ראש עיר גרוע מאוד מבחינה תחבורתית.
אפשר לשאול אותך שאלה?
התשובה לשאלת ההכנה שלי היא ברור שכן. והנה השאלה עצמה: מה בדבריו אלו של רון חולדאי הוא קשקוש או בלבול מוח?!? מה לא נכון או לא ראוי או לא חוקי או לא מוסרי או לא תקין תעבורתי בדברים שהוא אמר בכתבה הזאת. אשמח לקבל תשובה עניינית.
 

mister K

New member
אפשר לשאול אותך שאלה?
התשובה לשאלת ההכנה שלי היא ברור שכן. והנה השאלה עצמה: מה בדבריו אלו של רון חולדאי הוא קשקוש או בלבול מוח?!? מה לא נכון או לא ראוי או לא חוקי או לא מוסרי או לא תקין תעבורתי בדברים שהוא אמר בכתבה הזאת. אשמח לקבל תשובה עניינית.
ברור שהדברים האלו נכונים.
אך את חולדאי אנחנו מכירים לא מאתמול. כשראש העיר הגדולה במטרופולין החשוב בישראל מתראיין בתקשורת ואומר שהוא מעודד תח"צ על מנת לעשות רושם, אך בפועל עושה בדיוק ההיפך, קרי מעודד נסיעה ברכב פרטי, פותח עוד ועוד חניונים ומנסה להעיף כמה שיותר אוטובוסים מהעיר שלו, אזי הדברים הצבועים הנאמרים על ידו הם לא רק בילבול מוח וקישקוש אלא אפילו קישקוש בלבוש! הבנאדם הזה יושב בראשות עיריית ת"א כבר לא פחות מ-10 שנים שבהן לא עשה כלום למען שיפור התח"צ במטרופולין הגדול בישראל. להיפך, המדיניות שבה הוא דוגל רק מחמירה את המצב. הוא מערים קשיים על מפעילי התח"צ ומעודד נסיעה ברכב פרטי יותר מכל ראש עיר אחר בישראל! לכן עדיף שלא יקשקש לנו במוח ושישמור את הדברים הנכונים, הראויים והמוסריים האלה לעצמו. אם אין מאחוריהם כלום הם לא שווים שום דבר! ואותו דבר נוגע גם לעסקן היושב כיום בכיסא שר התחבורה. שניהם יכולים להתחרות בתחרות מלך הקשקשנים.
 

mister K

New member
ברור שהדברים האלו נכונים.
אך את חולדאי אנחנו מכירים לא מאתמול. כשראש העיר הגדולה במטרופולין החשוב בישראל מתראיין בתקשורת ואומר שהוא מעודד תח"צ על מנת לעשות רושם, אך בפועל עושה בדיוק ההיפך, קרי מעודד נסיעה ברכב פרטי, פותח עוד ועוד חניונים ומנסה להעיף כמה שיותר אוטובוסים מהעיר שלו, אזי הדברים הצבועים הנאמרים על ידו הם לא רק בילבול מוח וקישקוש אלא אפילו קישקוש בלבוש! הבנאדם הזה יושב בראשות עיריית ת"א כבר לא פחות מ-10 שנים שבהן לא עשה כלום למען שיפור התח"צ במטרופולין הגדול בישראל. להיפך, המדיניות שבה הוא דוגל רק מחמירה את המצב. הוא מערים קשיים על מפעילי התח"צ ומעודד נסיעה ברכב פרטי יותר מכל ראש עיר אחר בישראל! לכן עדיף שלא יקשקש לנו במוח ושישמור את הדברים הנכונים, הראויים והמוסריים האלה לעצמו. אם אין מאחוריהם כלום הם לא שווים שום דבר! ואותו דבר נוגע גם לעסקן היושב כיום בכיסא שר התחבורה. שניהם יכולים להתחרות בתחרות מלך הקשקשנים.
ואגב, כתבתי קודם תגובה הרבה יותר נזעמת...
אך לצערי היא נמחקה בטעות רגע לפני שנשלחה (עברתי בטעות לאתר אחר וכשחזרתי כל התגובה נמחקה
). כך שחולדאי יצא בזול הפעם...
 

easylivin

New member
ברור שהדברים האלו נכונים.
אך את חולדאי אנחנו מכירים לא מאתמול. כשראש העיר הגדולה במטרופולין החשוב בישראל מתראיין בתקשורת ואומר שהוא מעודד תח"צ על מנת לעשות רושם, אך בפועל עושה בדיוק ההיפך, קרי מעודד נסיעה ברכב פרטי, פותח עוד ועוד חניונים ומנסה להעיף כמה שיותר אוטובוסים מהעיר שלו, אזי הדברים הצבועים הנאמרים על ידו הם לא רק בילבול מוח וקישקוש אלא אפילו קישקוש בלבוש! הבנאדם הזה יושב בראשות עיריית ת"א כבר לא פחות מ-10 שנים שבהן לא עשה כלום למען שיפור התח"צ במטרופולין הגדול בישראל. להיפך, המדיניות שבה הוא דוגל רק מחמירה את המצב. הוא מערים קשיים על מפעילי התח"צ ומעודד נסיעה ברכב פרטי יותר מכל ראש עיר אחר בישראל! לכן עדיף שלא יקשקש לנו במוח ושישמור את הדברים הנכונים, הראויים והמוסריים האלה לעצמו. אם אין מאחוריהם כלום הם לא שווים שום דבר! ואותו דבר נוגע גם לעסקן היושב כיום בכיסא שר התחבורה. שניהם יכולים להתחרות בתחרות מלך הקשקשנים.
 

יניבל1

New member
נו באמת... שיפסיק לבלבל את המוח!
גם כן עם הרעיונות ההזויים שלו. חושב שהוא יודע הכל ובפועל רק מעודד מעבר מתח"צ לרכב פרטי. עדיף שלא ידבר בכלל. הוא ראש עיר גרוע מאוד מבחינה תחבורתית.
מאיזו בחינה הוא לא גרוע?
 

mister K

New member
מאיזו בחינה הוא לא גרוע?
בטח יש פה תל אביבים שיוכלו להצביע על משהו...
אני לא תל אביבי, אך בתחום התחבורה המדיניות שלו נראית לעין לכל אחד. מה גם שהיא לא פוגעת רק בתושבי תל אביב אלא בכל תושבי גוש דן.
 

יניבל1

New member
בטח יש פה תל אביבים שיוכלו להצביע על משהו...
אני לא תל אביבי, אך בתחום התחבורה המדיניות שלו נראית לעין לכל אחד. מה גם שהיא לא פוגעת רק בתושבי תל אביב אלא בכל תושבי גוש דן.
אני דוקא כן
 
מאיזו בחינה הוא לא גרוע?
חלודאי השקיע המון בחזות העיר, בפיתוח הנופי
בהקניית קו אחיד (פחות או יותר) לאדריכלות הנוף של העיר ובשיקום איזורים מוזנחים כגון מתחם התחנה, מדרון יפו, נמל ת"א ועוד. בתקופתו, נסללו לא מעט שבילי אופניים ומופו שבילים נוספים לביצוע עתידי. עוד נעשית בכהונתו תוכנית אב לעיר ת"א-יפו בהיבטים שונים ובהם גם תחבורה, מגורים, חינוך, ריאות ירוקות ועוד. בל נשכח גם כי בתקופתו החלה הנהירה חזרה למרכז העיר, מחירי הנכסים המריאו, נפתחו מקומות בילוי, תרבות והסעדה רבים, אשר חלקם תוחמו באיזורים מוגדרים (לטוב ולרע). זאת בניגוד למדיניותו האנטי תח"צית (באופן לא פורמלי) אשר מעודדת שימוש ברכב פרטי. רק שיהיה ברור, אני תושב העיר ת"א יפו ולא הצבעתי עבור רון חולדאי בבחירות המוניציפליות האחרונות. מה שאני כם יכול לומר שהוא ראש עיר טוב עשרות מונית מקודמו, רוני מילוא, אשר מלבד הצהרות ריקות מתוכן לא עשה מאום בעיר ואף הקפיד להזניח את דרומה.
 

יניבל1

New member
חלודאי השקיע המון בחזות העיר, בפיתוח הנופי
בהקניית קו אחיד (פחות או יותר) לאדריכלות הנוף של העיר ובשיקום איזורים מוזנחים כגון מתחם התחנה, מדרון יפו, נמל ת"א ועוד. בתקופתו, נסללו לא מעט שבילי אופניים ומופו שבילים נוספים לביצוע עתידי. עוד נעשית בכהונתו תוכנית אב לעיר ת"א-יפו בהיבטים שונים ובהם גם תחבורה, מגורים, חינוך, ריאות ירוקות ועוד. בל נשכח גם כי בתקופתו החלה הנהירה חזרה למרכז העיר, מחירי הנכסים המריאו, נפתחו מקומות בילוי, תרבות והסעדה רבים, אשר חלקם תוחמו באיזורים מוגדרים (לטוב ולרע). זאת בניגוד למדיניותו האנטי תח"צית (באופן לא פורמלי) אשר מעודדת שימוש ברכב פרטי. רק שיהיה ברור, אני תושב העיר ת"א יפו ולא הצבעתי עבור רון חולדאי בבחירות המוניציפליות האחרונות. מה שאני כם יכול לומר שהוא ראש עיר טוב עשרות מונית מקודמו, רוני מילוא, אשר מלבד הצהרות ריקות מתוכן לא עשה מאום בעיר ואף הקפיד להזניח את דרומה.
לא יודע כמה הוא השקיע בחזות העיר
אבל תל אביב זאת עדין עיר מכוערת לאללה(כמו כל עיר תעשייתית גדולה) תרבות היתה בתל אביב הרבה לפני חולדאי חבוב, חולדאי הוא לא זה שיצר אותה , אם כבר רצית להגיד "עמד בצד ולא הפריע",וגם על זה יהיו כמה שיערערו, בשורה התחתונה חולדאי לא נתן שקל לתרבות השוליים בעיר, זאת שמייחדת את העיר ומבדילה אותה משאר הערים הגדולות בישראל(פתח תקווה,ראשון וכדומה) לא פלא כשמדובר מאיזה קיבוצניק רד נקי שלא מכיר את המנטליות של העיר הזאת בגרוש. לא סתם בבחירות האחרונות כל הברנז'ה התרבותית התגייסה לטובת דב חנין
 

down under

New member
לא יודע כמה הוא השקיע בחזות העיר
אבל תל אביב זאת עדין עיר מכוערת לאללה(כמו כל עיר תעשייתית גדולה) תרבות היתה בתל אביב הרבה לפני חולדאי חבוב, חולדאי הוא לא זה שיצר אותה , אם כבר רצית להגיד "עמד בצד ולא הפריע",וגם על זה יהיו כמה שיערערו, בשורה התחתונה חולדאי לא נתן שקל לתרבות השוליים בעיר, זאת שמייחדת את העיר ומבדילה אותה משאר הערים הגדולות בישראל(פתח תקווה,ראשון וכדומה) לא פלא כשמדובר מאיזה קיבוצניק רד נקי שלא מכיר את המנטליות של העיר הזאת בגרוש. לא סתם בבחירות האחרונות כל הברנז'ה התרבותית התגייסה לטובת דב חנין
תמיכה ממסדית בתרבות שוליים זו סתירה פנימית
זה ממש אוקסימורון. הרי בכך היא תיהפך לממסדית, והיא הרי לא ממסדית, היא, כפי שאמרת, שוליים. וכתושב ר"ג אני יכול להעיד שחולדאי עשה המון דברים. כל שיפוץ נמל ת"א, התחיל בתקופתו. עד תקופתו זה היה אזור הרוס, מוזנח רק עם מעט דיסקוטקים ובעיקר המון חנויות לסניטציה ולציוד צלילה. כיום הנמל הוא אחד מפניני החן של העיר ת"א. שיפוץ מדרון יפו, שיפוץ רח' אבן גבירול שהפך להיות פשוט רחוב יפה. מלא מלא ככרות (מעגלי תנועה) בדרום העיר, במרכז העיר, בשכונות הצפון. הארכת הטיילת לחוף תל ברוך, תאורה דקורטיבית בטיילת הזו. הארכת הטיילת מאזור מגדל האופרה לכוון יפו. תוך כדי סלילת שבילים הן להולכי רגל והן לרוכבי אופניים תוך כדי התקנת תאורה דקורטיבית. הארכת פארק הירקון לכוון מזרח עד לקצה המזרחי של שכונת רמת החי"ל. העברת בתי המושבה שׂרונה ב-50 מ' דרומה על מנת להרחיב את רח' קפלן. בנוסף רח' קפלן עבר מתיחת פנים יפה ע"י אדריכלות נוף מוצלחת. שבילים לאופניים בכל השדרות. הקצאת נתיב על חשבון המכוניות הפרטיות למען רוכבי האופניים ברחובות משה דיין ויצחק שדה. פינוי מגרש אוסישקין. הקמת המבנה היפה לידו של מרכז הספורט הימי (חתירה ושיוט). שיפוץ ואדריכלות נוף בשד' נורדאו בחלק בין בן יהודה והירקון. שיפוץ תחנת הרכבת הראשונה בארץ היא תחנת יפו. שיתוף פעולה בנוגע לרכבת הקלה בדרום העיר, קרי בתפר בין בת ים ליפו ובתוך יפו והכנת הרחוב ללא שם (היכן שהיתה מסילת הרכבת ההיסטורית) בתור מסלול לרכבת הקלה בתוך דרום ת"א (צפונית לבית רומנו). שיפוץ מבנה תיאטרון הבימה. מעבר תיאטרון הקאמרי למשכנו במשכן אומניות הבמה. עידוד מעבר משרדים לבנייני משרדים במקום שיהיו בתוך דירות מגורים. עד לפני כ-10 שנים היו המון, אבל המון רופאים, עורכי דין, רואי חשבון, עמילי מכס, יועצים ארגוניים, אנשי יחסי ציבור ושאר בעלי מקצועות חופשיים שהיו להם משרדים בעצם בדירות מגורים. העיריה התעקשה על כך שהם יעברו למגדלי משרדים באזור האיילון או בסיטי של ת"א או ברמת החי"ל, ככה שהתפנו בפועל כמה אלפי דירות בשנים האחרונות. בין היתר מגדל עזריאלי המרובע לא קבל אישור להיות כולו מלון או מלון דירות על מנת שיקצו חלקים נכבדים ממנו למשרדים.
 

יניבל1

New member
תמיכה ממסדית בתרבות שוליים זו סתירה פנימית
זה ממש אוקסימורון. הרי בכך היא תיהפך לממסדית, והיא הרי לא ממסדית, היא, כפי שאמרת, שוליים. וכתושב ר"ג אני יכול להעיד שחולדאי עשה המון דברים. כל שיפוץ נמל ת"א, התחיל בתקופתו. עד תקופתו זה היה אזור הרוס, מוזנח רק עם מעט דיסקוטקים ובעיקר המון חנויות לסניטציה ולציוד צלילה. כיום הנמל הוא אחד מפניני החן של העיר ת"א. שיפוץ מדרון יפו, שיפוץ רח' אבן גבירול שהפך להיות פשוט רחוב יפה. מלא מלא ככרות (מעגלי תנועה) בדרום העיר, במרכז העיר, בשכונות הצפון. הארכת הטיילת לחוף תל ברוך, תאורה דקורטיבית בטיילת הזו. הארכת הטיילת מאזור מגדל האופרה לכוון יפו. תוך כדי סלילת שבילים הן להולכי רגל והן לרוכבי אופניים תוך כדי התקנת תאורה דקורטיבית. הארכת פארק הירקון לכוון מזרח עד לקצה המזרחי של שכונת רמת החי"ל. העברת בתי המושבה שׂרונה ב-50 מ' דרומה על מנת להרחיב את רח' קפלן. בנוסף רח' קפלן עבר מתיחת פנים יפה ע"י אדריכלות נוף מוצלחת. שבילים לאופניים בכל השדרות. הקצאת נתיב על חשבון המכוניות הפרטיות למען רוכבי האופניים ברחובות משה דיין ויצחק שדה. פינוי מגרש אוסישקין. הקמת המבנה היפה לידו של מרכז הספורט הימי (חתירה ושיוט). שיפוץ ואדריכלות נוף בשד' נורדאו בחלק בין בן יהודה והירקון. שיפוץ תחנת הרכבת הראשונה בארץ היא תחנת יפו. שיתוף פעולה בנוגע לרכבת הקלה בדרום העיר, קרי בתפר בין בת ים ליפו ובתוך יפו והכנת הרחוב ללא שם (היכן שהיתה מסילת הרכבת ההיסטורית) בתור מסלול לרכבת הקלה בתוך דרום ת"א (צפונית לבית רומנו). שיפוץ מבנה תיאטרון הבימה. מעבר תיאטרון הקאמרי למשכנו במשכן אומניות הבמה. עידוד מעבר משרדים לבנייני משרדים במקום שיהיו בתוך דירות מגורים. עד לפני כ-10 שנים היו המון, אבל המון רופאים, עורכי דין, רואי חשבון, עמילי מכס, יועצים ארגוניים, אנשי יחסי ציבור ושאר בעלי מקצועות חופשיים שהיו להם משרדים בעצם בדירות מגורים. העיריה התעקשה על כך שהם יעברו למגדלי משרדים באזור האיילון או בסיטי של ת"א או ברמת החי"ל, ככה שהתפנו בפועל כמה אלפי דירות בשנים האחרונות. בין היתר מגדל עזריאלי המרובע לא קבל אישור להיות כולו מלון או מלון דירות על מנת שיקצו חלקים נכבדים ממנו למשרדים.
שום אוקסימורון ושום נעליים
ברגע שהעירייה משקיעה כסף בתרבות ,שוליים או לא, אותה תרבות לא צריכה לגמול לה בחזרה, היא לא צריכה להתנהל על פי חוקים שהעירייה מכתיבה לה ,היא לא צריכה להשתנות במיל . התפקיד של העירייה זה להשקיע בתחום מסויים בשביל שהוא התפתח , לא בשביל לקבל טובה בחזרה, אנחנו מדברים על תרומה לקהילה לא על עולם העסקים .
 

יניבל1

New member
שום אוקסימורון ושום נעליים
ברגע שהעירייה משקיעה כסף בתרבות ,שוליים או לא, אותה תרבות לא צריכה לגמול לה בחזרה, היא לא צריכה להתנהל על פי חוקים שהעירייה מכתיבה לה ,היא לא צריכה להשתנות במיל . התפקיד של העירייה זה להשקיע בתחום מסויים בשביל שהוא התפתח , לא בשביל לקבל טובה בחזרה, אנחנו מדברים על תרומה לקהילה לא על עולם העסקים .
וכאן אנחנו מגיעים לנקודה
חולדאי לא רוצה תרבות שוליים בעיר . הוא שונא מוזיקה ששרה נגד הממסד, הוא שונא תיאטרון שפועל נגד הממסד, הוא שונא את האנשים המוזרים האלה בקינג ג'ורג' שלא קשורים לשום אופנה קיימת , הוא שונא את הבועתיות התל אביבית ה"מתנשאת", את הליברליות . כל הנ"ל קשורים לתרבות האלטרנטיבית שקיימת בתל אביב, זאת שעושה את תל אביב תל אביב . לרון חולדאי , אותו קיבוצניק שמרן וממסדי, כל הנ"ל נראה זר ומנוכר .
 

down under

New member
וכאן אנחנו מגיעים לנקודה
חולדאי לא רוצה תרבות שוליים בעיר . הוא שונא מוזיקה ששרה נגד הממסד, הוא שונא תיאטרון שפועל נגד הממסד, הוא שונא את האנשים המוזרים האלה בקינג ג'ורג' שלא קשורים לשום אופנה קיימת , הוא שונא את הבועתיות התל אביבית ה"מתנשאת", את הליברליות . כל הנ"ל קשורים לתרבות האלטרנטיבית שקיימת בתל אביב, זאת שעושה את תל אביב תל אביב . לרון חולדאי , אותו קיבוצניק שמרן וממסדי, כל הנ"ל נראה זר ומנוכר .
אני רשמתי רשימה ארוכה מאוד של מעשים
של עוּבדות ולא של דיבורים או דיעות או חלומות. יש לך התייחסות לעובדות הרבות שרשמתי? לא ראיתי. יתכן, נניח שאתה צודק ושרון חולדאי לא משקיע בתרבות אלטרנטיבית. יואו, אמאל'ה, הוא לא משקיע בתרבות שוליים. אלוהים אדירים, הוא לא משקיע בתרבות שוליים. היי, הלו, להתעורר. תרבות שוליים בכל העולם היא תרבות שלא מקבלת תמיכה מהממסד. ובכל זאת כבר כמעט 80 שנה שיש תרבות שוליים בת"א. היו תאטראות כבר בתקופת המנדט הבריטי שהיו אנטי ממסדיים. יש להקות רוק ופאנק וזמרי מחאה. רוקיסט או נגן ג'ז או להקת פאנק לא אמורה לקבל תמיכה מאף אחד. הדימוי הרומנטי של אומן רוק הוא של אחד שלא שם זין על שום דבר ולא מתקיים מקצבה ממסדית כלשהי. ואגלה לך סוד קטן. מעל ל-95%, סליחה, מעל ל-98.5% מתושבי המדינה כמו גם 98% מתושבי תבל ומלואה כולם, לא מתעניינים באותה תרבות שוליים אנטי ממסדית. בגלל זה בדיוק היא שוליים. לעתים נדירות, קורה הדבר ולאט לאט אלו מהשוליים מתמרכזים. "מתברגנים" עם או בלי מרכאות כפולות. ואתה יכול להיות רגוע. איש לא יבטל את התרבות הזו שאתה כל כך חרד לה. גם אם מה שאמרת על רון חולדאי הוא נכון, ואני כלל וכלל לא בטוח בזאת, אבל גם אם זה נכון, הוא לא יבטל אותה. והראיה היא שהוא כבר 11 שנה ראש עיר ואותה תרבות שוליים חיה ובועטת.
 

יניבל1

New member
אני רשמתי רשימה ארוכה מאוד של מעשים
של עוּבדות ולא של דיבורים או דיעות או חלומות. יש לך התייחסות לעובדות הרבות שרשמתי? לא ראיתי. יתכן, נניח שאתה צודק ושרון חולדאי לא משקיע בתרבות אלטרנטיבית. יואו, אמאל'ה, הוא לא משקיע בתרבות שוליים. אלוהים אדירים, הוא לא משקיע בתרבות שוליים. היי, הלו, להתעורר. תרבות שוליים בכל העולם היא תרבות שלא מקבלת תמיכה מהממסד. ובכל זאת כבר כמעט 80 שנה שיש תרבות שוליים בת"א. היו תאטראות כבר בתקופת המנדט הבריטי שהיו אנטי ממסדיים. יש להקות רוק ופאנק וזמרי מחאה. רוקיסט או נגן ג'ז או להקת פאנק לא אמורה לקבל תמיכה מאף אחד. הדימוי הרומנטי של אומן רוק הוא של אחד שלא שם זין על שום דבר ולא מתקיים מקצבה ממסדית כלשהי. ואגלה לך סוד קטן. מעל ל-95%, סליחה, מעל ל-98.5% מתושבי המדינה כמו גם 98% מתושבי תבל ומלואה כולם, לא מתעניינים באותה תרבות שוליים אנטי ממסדית. בגלל זה בדיוק היא שוליים. לעתים נדירות, קורה הדבר ולאט לאט אלו מהשוליים מתמרכזים. "מתברגנים" עם או בלי מרכאות כפולות. ואתה יכול להיות רגוע. איש לא יבטל את התרבות הזו שאתה כל כך חרד לה. גם אם מה שאמרת על רון חולדאי הוא נכון, ואני כלל וכלל לא בטוח בזאת, אבל גם אם זה נכון, הוא לא יבטל אותה. והראיה היא שהוא כבר 11 שנה ראש עיר ואותה תרבות שוליים חיה ובועטת.
הולכת ומתמעטת
מוזיקאים בורחים/לא באים מלכתחילה בגלל שכר דירה מטורף מועדונים נסגרים כל יומיים לייבלים נסגרים כל יומיים העיריה מסרבת לתת פרסים לאמנים אך ורק בגלל דיעותיהם הפוליטיות אתה באמת מצפה שמי שידאג לתרבות בעיר זה בן אדם שמכר את מוזיאון תל אביב לסמי עופר
 

down under

New member
הולכת ומתמעטת
מוזיקאים בורחים/לא באים מלכתחילה בגלל שכר דירה מטורף מועדונים נסגרים כל יומיים לייבלים נסגרים כל יומיים העיריה מסרבת לתת פרסים לאמנים אך ורק בגלל דיעותיהם הפוליטיות אתה באמת מצפה שמי שידאג לתרבות בעיר זה בן אדם שמכר את מוזיאון תל אביב לסמי עופר
אתה מצפה שראש עיר
יכפה על בעלי דירות לא לגבות שכר דירה כאוות נפשם? באיזו זכות? אתה מדבר פה על משטר קומוניסטי עבש ואפלולי. בכל הערים הגדולות בעולם יקר מאוד לגור בשכירות שם. ניו יורק, קרי מנהטן, יקרה הרבה יותר מברוקלין (שגם היא ניו יורק) ובטח ובטח מאשר ערי ניו ג'רזי הגובלות בניו יורק סיטי. כנ"ל לונדון, פאריס, מדריד וכל כרך גדול ומצליח. היו תקופות, בין סוף שנות ה-60 ותחילת שנות ה-80, כמעט 15 שנה שהיתה בריחה עצומה מהעיר. מכמעט 400,000 תושבים באמצע שנות ה-60 הפכה העיר להיות רק עם 330,000 תושבים בשנת 83' או 84'. שלמה להט, צ'יץ', היה בין הגורמים שהעלו את קרנה של העיר בעיני הצעירים (ראה סרטים כמו 'דיזנגוף 99' שנעשו בזמן היותו ראש עיר), דבר שמשך בעיקר צעירים בשכר דירה לחזור למרכז העיר ואפילו זוגות עם ילדים. שוב, מעל ל-95% מתושבי העיר לא מתעניינים דוקא באומני שוליים. גם אם לא תהיה תרבות שוליים העיר לא תתמוטט ולא תהיפך לסתם עיר אפרורית. ממש לא.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה