אוהד אסטון
New member
השאר לי את העבודה, עמית. אני אתן לקובי דוגמא
למגדל שמשתלב עם סביבתו. והמגדל הוא....המגדל המרובע בעזריאלי שמשתלב יופי-טופי עם המגדל המשולש והעגול.
השאר לי את העבודה, עמית. אני אתן לקובי דוגמא
למגדל שמשתלב עם סביבתו. והמגדל הוא....המגדל המרובע בעזריאלי שמשתלב יופי-טופי עם המגדל המשולש והעגול.
טוב מאד שלא יהיו עוד מגדלים כמותוחבל שאין עוד מגדלים כמותו
המגדל ממש לא בתוך נווה צדק, אלא כ-50 מ' מחוץ לבית הקיצוני של נווה צדק. בתוך נווה צדק עצמה יש רק בתים פרטיים. כמו כן, הוא לא "חוסם" לנווה צדק את הים או את הבריזה שכן הוא מזרחית לשכונה. הוא לא בין השכונה לים. בקיצור, למתנגדי המגדל הזה אין שום טענה שמחזיקה מים.
קובי לוי היקרתמיכה ממסדית בתרבות שוליים זו סתירה פנימית
זה ממש אוקסימורון. הרי בכך היא תיהפך לממסדית, והיא הרי לא ממסדית, היא, כפי שאמרת, שוליים. וכתושב ר"ג אני יכול להעיד שחולדאי עשה המון דברים. כל שיפוץ נמל ת"א, התחיל בתקופתו. עד תקופתו זה היה אזור הרוס, מוזנח רק עם מעט דיסקוטקים ובעיקר המון חנויות לסניטציה ולציוד צלילה. כיום הנמל הוא אחד מפניני החן של העיר ת"א. שיפוץ מדרון יפו, שיפוץ רח' אבן גבירול שהפך להיות פשוט רחוב יפה. מלא מלא ככרות (מעגלי תנועה) בדרום העיר, במרכז העיר, בשכונות הצפון. הארכת הטיילת לחוף תל ברוך, תאורה דקורטיבית בטיילת הזו. הארכת הטיילת מאזור מגדל האופרה לכוון יפו. תוך כדי סלילת שבילים הן להולכי רגל והן לרוכבי אופניים תוך כדי התקנת תאורה דקורטיבית. הארכת פארק הירקון לכוון מזרח עד לקצה המזרחי של שכונת רמת החי"ל. העברת בתי המושבה שׂרונה ב-50 מ' דרומה על מנת להרחיב את רח' קפלן. בנוסף רח' קפלן עבר מתיחת פנים יפה ע"י אדריכלות נוף מוצלחת. שבילים לאופניים בכל השדרות. הקצאת נתיב על חשבון המכוניות הפרטיות למען רוכבי האופניים ברחובות משה דיין ויצחק שדה. פינוי מגרש אוסישקין. הקמת המבנה היפה לידו של מרכז הספורט הימי (חתירה ושיוט). שיפוץ ואדריכלות נוף בשד' נורדאו בחלק בין בן יהודה והירקון. שיפוץ תחנת הרכבת הראשונה בארץ היא תחנת יפו. שיתוף פעולה בנוגע לרכבת הקלה בדרום העיר, קרי בתפר בין בת ים ליפו ובתוך יפו והכנת הרחוב ללא שם (היכן שהיתה מסילת הרכבת ההיסטורית) בתור מסלול לרכבת הקלה בתוך דרום ת"א (צפונית לבית רומנו). שיפוץ מבנה תיאטרון הבימה. מעבר תיאטרון הקאמרי למשכנו במשכן אומניות הבמה. עידוד מעבר משרדים לבנייני משרדים במקום שיהיו בתוך דירות מגורים. עד לפני כ-10 שנים היו המון, אבל המון רופאים, עורכי דין, רואי חשבון, עמילי מכס, יועצים ארגוניים, אנשי יחסי ציבור ושאר בעלי מקצועות חופשיים שהיו להם משרדים בעצם בדירות מגורים. העיריה התעקשה על כך שהם יעברו למגדלי משרדים באזור האיילון או בסיטי של ת"א או ברמת החי"ל, ככה שהתפנו בפועל כמה אלפי דירות בשנים האחרונות. בין היתר מגדל עזריאלי המרובע לא קבל אישור להיות כולו מלון או מלון דירות על מנת שיקצו חלקים נכבדים ממנו למשרדים.
הבעיה היאחלודאי השקיע המון בחזות העיר, בפיתוח הנופי
בהקניית קו אחיד (פחות או יותר) לאדריכלות הנוף של העיר ובשיקום איזורים מוזנחים כגון מתחם התחנה, מדרון יפו, נמל ת"א ועוד. בתקופתו, נסללו לא מעט שבילי אופניים ומופו שבילים נוספים לביצוע עתידי. עוד נעשית בכהונתו תוכנית אב לעיר ת"א-יפו בהיבטים שונים ובהם גם תחבורה, מגורים, חינוך, ריאות ירוקות ועוד. בל נשכח גם כי בתקופתו החלה הנהירה חזרה למרכז העיר, מחירי הנכסים המריאו, נפתחו מקומות בילוי, תרבות והסעדה רבים, אשר חלקם תוחמו באיזורים מוגדרים (לטוב ולרע). זאת בניגוד למדיניותו האנטי תח"צית (באופן לא פורמלי) אשר מעודדת שימוש ברכב פרטי. רק שיהיה ברור, אני תושב העיר ת"א יפו ולא הצבעתי עבור רון חולדאי בבחירות המוניציפליות האחרונות. מה שאני כם יכול לומר שהוא ראש עיר טוב עשרות מונית מקודמו, רוני מילוא, אשר מלבד הצהרות ריקות מתוכן לא עשה מאום בעיר ואף הקפיד להזניח את דרומה.
למען הדיוק ההיסטורי:חלודאי השקיע המון בחזות העיר, בפיתוח הנופי
בהקניית קו אחיד (פחות או יותר) לאדריכלות הנוף של העיר ובשיקום איזורים מוזנחים כגון מתחם התחנה, מדרון יפו, נמל ת"א ועוד. בתקופתו, נסללו לא מעט שבילי אופניים ומופו שבילים נוספים לביצוע עתידי. עוד נעשית בכהונתו תוכנית אב לעיר ת"א-יפו בהיבטים שונים ובהם גם תחבורה, מגורים, חינוך, ריאות ירוקות ועוד. בל נשכח גם כי בתקופתו החלה הנהירה חזרה למרכז העיר, מחירי הנכסים המריאו, נפתחו מקומות בילוי, תרבות והסעדה רבים, אשר חלקם תוחמו באיזורים מוגדרים (לטוב ולרע). זאת בניגוד למדיניותו האנטי תח"צית (באופן לא פורמלי) אשר מעודדת שימוש ברכב פרטי. רק שיהיה ברור, אני תושב העיר ת"א יפו ולא הצבעתי עבור רון חולדאי בבחירות המוניציפליות האחרונות. מה שאני כם יכול לומר שהוא ראש עיר טוב עשרות מונית מקודמו, רוני מילוא, אשר מלבד הצהרות ריקות מתוכן לא עשה מאום בעיר ואף הקפיד להזניח את דרומה.
זוכרים את הסיסמא "תל אביב - עיר בלי הפסקה"?מאיזו בחינה הוא לא גרוע?
בתל אביב יש כבר "אגרות גודש"חולדאי: "תם עידן הרכב הפרטי
לו יכולתי להטיל אגרת גודש על הנכנסים לת"א הייתי עושה את זה" עוד greenwash מפי ראש העיר האנטי תח"צי של תל אביב. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000519752&fid=607
זה אותו ראש עיר שבונה חניוני ענקחולדאי: "תם עידן הרכב הפרטי
לו יכולתי להטיל אגרת גודש על הנכנסים לת"א הייתי עושה את זה" עוד greenwash מפי ראש העיר האנטי תח"צי של תל אביב. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000519752&fid=607
לגבי הוצאת מפרקיות, הוא מחא בתקופה שהמפרקיותזה אותו ראש עיר שבונה חניוני ענק
ומסרב בתוקף להקצות נת"צ באבן גבירול, אותו ראש עיר שמעדיף לתקוע את העיר בפקק לעוד שנים רבות ובלבד שהקו הירוק יהיה תחתי (ו"יפנה" עוד מקום לעוד מכוניות פרטיות), כלומר לא ייסלל כלל, אותו ראש עיר שהחליט להוציא את האוטובוסים המפרקייים ובכך גורם סבל רב לנוסעים. כן, הוא רוצה אגרת גודש. לא על-מנת לשפר את התחבורה חלילה אלא כמקור הכנסה נוסף על החנייה והקנסות.
המפרקיות החדשות הוחזרו לשירות בת"א?לגבי הוצאת מפרקיות, הוא מחא בתקופה שהמפרקיות
היחידות היו הדגמים הישנים של "דן". אלה לא המפרקיות החדשות יותר ב"דן", שהן הבדל לעומת הישנות.
הוציאו מקווים מפרקיות. אבל אני מניח, שה"וטו"המפרקיות החדשות הוחזרו לשירות בת"א?
אורי, הנחה או לא, המפרקיות לא חזרו לשקוויםהוציאו מקווים מפרקיות. אבל אני מניח, שה"וטו"
על המפרקיות היה בעקבות הישנות.
אין קשר. גם כיום הוא מנסה להוציא אותן.לגבי הוצאת מפרקיות, הוא מחא בתקופה שהמפרקיות
היחידות היו הדגמים הישנים של "דן". אלה לא המפרקיות החדשות יותר ב"דן", שהן הבדל לעומת הישנות.
אתם צודקים, רתם ואוהד. ניסיתי לעלות את אחת מןאין קשר. גם כיום הוא מנסה להוציא אותן.
חוץ מזה שמה שאמרת לא מדויק. בקו 26 כבר פעלו מפרקיות NG יורו 3 כמו למשל 506, 509, 478, 492, 527 וכו', ולמרות זאת חולדאי התנגד. הטיעון המרכזי שלו נגד המפרקיות הוא שהן "סותמות את הרחובות".
אין היגיון בנת"צ באבן גבירול לדעתיזה אותו ראש עיר שבונה חניוני ענק
ומסרב בתוקף להקצות נת"צ באבן גבירול, אותו ראש עיר שמעדיף לתקוע את העיר בפקק לעוד שנים רבות ובלבד שהקו הירוק יהיה תחתי (ו"יפנה" עוד מקום לעוד מכוניות פרטיות), כלומר לא ייסלל כלל, אותו ראש עיר שהחליט להוציא את האוטובוסים המפרקייים ובכך גורם סבל רב לנוסעים. כן, הוא רוצה אגרת גודש. לא על-מנת לשפר את התחבורה חלילה אלא כמקור הכנסה נוסף על החנייה והקנסות.
זו חוות דעתךאין היגיון בנת"צ באבן גבירול לדעתי
חולדאי צודק. איפה שאפשר,עדיף שהרכבת תהיה תחתית ולא קלה. שתהיה קלה מחוץ למרכזי הערים העמוסים. רכבת תחתית מהירה יותר,בטוחה יותר כי אין מפגש עם מכוניות ויעילה יותר במרכזי אוכלוסיה עמוסים ודחוסים. אין שום מניעה שלמשל בשד' בן-צבי בין יפו לת"א הרכבת תהיה קלה. אבל במרכז ת"א?לדעתי צריך להיות רדיוס מסויים של נאמר 10 ממרכז העיר שכל הקווים יהיו תחתיים.
אפשר להתחיל בצורה הרבה יותרזו חוות דעתך
ובניגוד אלייך רבים וטובים כאן בפורום מאמינים שדווקא רכבת קלה היא הפתרון היעיל יותר במרכזי אוכלוסיה עמוסים. רכבת קלה זמינה יותר למשתמשים (אינה כרוכה בשינוי מפלסים והמרחק בין תחנות קטן יותר) והקמתה מהירה יותר, זולה יותר ומאלצת את המקימים לשדרג את כל תשתיות הרחוב. מכיוון שרקלת עולה בערך פי 10 פחות מאשר רכבת תחתית הסבירות שיוקם יותר מקו תחתי אחד נמוך מאוד. עלות של קו תחתי אחד יכולה לכסות את עלות הקמתה של רשת רקלות שלמה.
לגבי הסייפא של הודעתךאפשר להתחיל בצורה הרבה יותר
פשוטה וזולה להפליא!!!! סגור את הרחובות הראשיים לתנועת כלי רכב פרטיים, צבע את הנתיבים בצבע צהוב ותן לאוטובוסים מכל הסוגים לזרום! זמן הנסיעה יתקצר משמעותית, הדיוק יגדל ולחברות התח"צ יהיה כדאי לתגבר את הקווים ולהגדיל את התדירות. להזכירך: מיום שהטילו אגרת גודש במרכז לונדון, זמן הנסיעה של הקווים החוצים את מרכז העיר התקצר ב 25%!!! ואגב, עם הכסף שגבו מאגרת הגודש, עיריית לונדון השקיעה חזרה בשיפור התח"צ ולא במקומות אחרים...... מבצע האכיפה האחרון של המשטרה מוכיח שבשעות שהשוטרים פועלים (לא מספיק לדעתי) תנועת התח"צ זורמת! ברגע שהתח"צ ישתפר ויגדלו הביקושים, תוכל להוסיף BRT ואחרכך רכבת קלה ואולי פעם בעוד 50 שנה נגיע גם לרכבת תחתית.
הוספתי את זה כדי לענותלגבי הסייפא של הודעתך
אין שום צורך לשפר את התח"צ ולחכות שיגדלו הביקושים על מנת להקים מערכות מתקדמות וחכמות יותר להסעת המונים כדוגמת BRT, רקלות ותחתיות (לא של קפה). בת"א כבר היום קיימים ביקושים גבוהים מאוד לתח"צ והאוטובוסים כמו גם הרכבות אינם עומדים בביקושים הקיימים. אם נשקיע את הכסף, שיש בלי עין הרע במדינה, בהקמת אותם אמצעים שציינתי למעלה נקבל תוצאות יפות מאוד תוצאות אלו יתבטאו בין היתר במעבר של נהגים של רכבים פרטיים היום לנוסעים במערכות להסעת המונים. חלק גדול מאוד מהנהגים היוממים את ת"א סובל סבל של ממש מכל כניסה ויציאה מהעיר ומשתדלים להימנע מכך בכל אמצעי שיש, אפילו אם זה יאריך את הנסיעה שלהם או יעלה להם יותר כסף.
דעתי שונה, בזבוז זמן עליה וירידה לרכבת.אין היגיון בנת"צ באבן גבירול לדעתי
חולדאי צודק. איפה שאפשר,עדיף שהרכבת תהיה תחתית ולא קלה. שתהיה קלה מחוץ למרכזי הערים העמוסים. רכבת תחתית מהירה יותר,בטוחה יותר כי אין מפגש עם מכוניות ויעילה יותר במרכזי אוכלוסיה עמוסים ודחוסים. אין שום מניעה שלמשל בשד' בן-צבי בין יפו לת"א הרכבת תהיה קלה. אבל במרכז ת"א?לדעתי צריך להיות רדיוס מסויים של נאמר 10 ממרכז העיר שכל הקווים יהיו תחתיים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.