חולדאי: "תם עידן הרכב הפרטי

מצב
הנושא נעול.

yazzon

New member
אין היגיון בנת"צ באבן גבירול לדעתי
חולדאי צודק. איפה שאפשר,עדיף שהרכבת תהיה תחתית ולא קלה. שתהיה קלה מחוץ למרכזי הערים העמוסים. רכבת תחתית מהירה יותר,בטוחה יותר כי אין מפגש עם מכוניות ויעילה יותר במרכזי אוכלוסיה עמוסים ודחוסים. אין שום מניעה שלמשל בשד' בן-צבי בין יפו לת"א הרכבת תהיה קלה. אבל במרכז ת"א?לדעתי צריך להיות רדיוס מסויים של נאמר 10 ממרכז העיר שכל הקווים יהיו תחתיים.
לפני מספר חודשים כתבתי "מאמר" שלם בפורום
שמציג את האנטי-טזה להשקפתך. אתה מוזמן לחפש את השרשור על הרכבת התחתית בירושלים. אוסיף רק טיעון אחד נוסף שאיננו פילוסופי אלא ממש פרקטי. ברגע שכלי הכריעה הראשון יגיע לת"א, כל בעלי הנדל"ן לאורך התוואי של התחתית יגישו תביעות לפיצויים בשל ירידת ערך הרכוש שלהם (ראה את מנהרות הכרמל). מר חולדאי לא ייצא מזה אלא ערום.
 

raminec

New member
לפני מספר חודשים כתבתי "מאמר" שלם בפורום
שמציג את האנטי-טזה להשקפתך. אתה מוזמן לחפש את השרשור על הרכבת התחתית בירושלים. אוסיף רק טיעון אחד נוסף שאיננו פילוסופי אלא ממש פרקטי. ברגע שכלי הכריעה הראשון יגיע לת"א, כל בעלי הנדל"ן לאורך התוואי של התחתית יגישו תביעות לפיצויים בשל ירידת ערך הרכוש שלהם (ראה את מנהרות הכרמל). מר חולדאי לא ייצא מזה אלא ערום.
אתה מוזמן לצרף לנו קישור
לטובת מי שפיספס את המאמר ההוא או סתם רוצה להיזכר בו. תודה.
 

yazzon

New member
אתה מוזמן לצרף לנו קישור
לטובת מי שפיספס את המאמר ההוא או סתם רוצה להיזכר בו. תודה.
גם להתעצל אסור בפורום הזה
ראה קישור מצורף. קצת הגזמתי כשהגדרתי את התגובה ההיא כמאמר. בסה"כ רק חלק ממנה רלוונטי לדיון כאן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה