חויה פוסט אורגזמית

P u s s i c a t

New member
חויה פוסט אורגזמית

מישהו אולי מכיר? נתקל? יודע? התופעה: סקס מדהים. ריגוש מטורף. גירוי שלא מהעולם הזה. והאורגזמה. אחת ועוד אחת ועוד. משהו באמת יוצא דופן. עד כאן הכל נפלא ומוכר. למחרת, פתאום באמצע הנהיגה, בדרך לעבודה - הרגשה של כאילו הוא עוד שם, התחלה של ריגוש שברור שרק נגיעה קלה של לשון או אצבע תביא להתפוצצות נוספת גדולה מכולם. מה זה? מישהו מכיר? יודע? חווה?
 

P u s s i c a t

New member
כאילו מה?

להתהפך זו לא מילה. כשאף אחד לא ממש מבין מה זה החיוך המפגר שמרוח לך על הפרפוץ. ומה עושים? כמה זמן זה יכול להמשך? כלומר מה הסיכוי שזה ימשיך עד הערב של אותו יום?
 

Nלי שם

New member
נשמע מפוצץ כזה, אבל...

אצלי הרבה פעמים לאחר מעשה אהבים סוער, יש לי הרבה פלאש-בקים למחרת.. פתאום באמצע שום דבר, חוזרים לי המראות והתחושות מאמש... אגב, זה לא חייב להיות ריגוש מטורף, או גירוי שלא מהעולם הזה.. וטוב לי שאני לא צריך משהו שלא מעולם הזה כדי להיזכר בו למחרת... תקראי לזה חוויה פוסט אורגזמית.??....שיהיה.
 

P u s s i c a t

New member
אני לא מדברת על להזכר..

תמיד נזכרים אם זה היה טוב, אני מדברת על הרגשה פיזית שאתה עוד מעט גומר שוב. הקליימקס שלפני. בלי שאף אחד נוגע בך
 

Nלי שם

New member
../images/Emo12.gif..הרגשה פיזית לפני גמירה?...

עם כל הדימיון הלחלוטין דימיוני שיש לי... לא זכור לי שהגעתי למצב של כמעט לגמור כתוצאה מפלאש בק... שינויים פיזיולוגים בחלק גופי התחתון שנמשכים די הרבה זמן...זה כן. לגמור??....רק כתוצאה ממגע !!!
 

P u s s i c a t

New member
אז זהו שלחלוטין לא הובנתי

אני לא מדברת על לשבת לי להנאתי לתת לדמיון דרור להזכר ולהתרגש מחדש עם פרפרים בבטן . אני מדברת על לעמוד במטבח לבשל ארוחת צהריים, על לעמוד ברמזור ולהתרכז באיך אני מתחמקת מהאדיוט שלידי שלא ממש מבין מה זה נתיב, על לדבר עם לקוח בטלפון בלי לחשוב על זה בכלל ופתאום להרגיש כאילו הוא עדיין שם ו"עובד".... להרגיש שאם אני לא חושבת על איזה דאונר ומהר אני מתחילה להתנשף בעבודה... ממש להרגיש התחלה של אורגזמה בלי שום גירוי חיצוני. הרגשה כזו שאם אי הולכת רגע הצידה ושבע שניות נוגעת בעצמי זה מתפוצץ בחיים לא קרה לי כזה דבר
 

Nלי שם

New member
הובנת...

בדיוק על זה אני מדבר... הרגשה דיי דומה תיארתי בעצמי.. אני רק קראתי לזה פלאש-בק.
 
אצלי זה יותר פלשבקים כפי שNלי תיאר

וזה לא נמשך כל היום, פשוט תמונות שצצות פתאום לראשי וגורמות לבטן להתהפך כי הן נורא מוחשיות- ויזואלית וחושית באופן כללי.
 

לורן29

New member
גם אצלי זה יותר פלאשבקים

והאמת שאני מרגישה אותו בפנים למשך שעות לאחר מכן, שלא נדבר על היום שלמחרת. אבל יש פלאשבקים ויש פלאשבקים. והיה פלאשבק אחד שרק מהמחשבה, גרם לי כמעט לגמור. גרררררררר
 

MoRunner

New member
../images/Emo45.gif

ועוד אחת ועוד אחת ועוד אחת ....
 

נצנצ

New member
../images/Emo45.gif

אני בהחלט מבינה על מה את מדברת, יש לי קטעים כאלה... וזה מטורף ברמות שפתאום אני מרגישה כאילו הוא עדיין בתוכי יום אחרי וללא שום מגע, והוא אפילו לא לידי ואז... יש חיוך דבילי על הפנים... יווווווו איזה כייף... וקורה לי גם המון פעמים באמצע חלום אירוטי שאני מקבלת אורגזמה ממש בלי שום מגע, רק ע"י מחשבה, בן זוגי תמיד בשוק מיזה מחדש!!!!
 

alfalf

New member
איזה כיף לך

ומזל שלנו הגברים, שלנו זה פחות קורה. יכול להיות מאד מעניין ללכלך את המכנסיים בדרך לעבודה.
 
למעלה