חוח האחד והיחיד לא נראה באתר מאז ה-24 בינואר.

Sun of Nations

Well-known member
חחחחחחחחחחחחח
בחיים לא יצאת מהארץ!
גם דרכון אין לך!
מספיק עם אגדות מ.ח.פ לילדים
זה טבעי לקנא בעשירים.

מצד שני, לשקר עליהם שלל שקרים, שהם אינם עשירים כלל ולהמציא עבורם סיפורי חיים דמיוניים, כמו לדוגמה שאיש העסקים המולטי-מיליונר ממיאמי הוא נהג מונית בנתב"ג, שמיליונר ההייטק מהקריות הוא שומר בכניסה לבניין, ושהמוסקבאי מלוד עם חיבה למותגי-על איטלקיים מעולם לא יצא מהארץ ואין לו דרכון, זה טבעי פחות.
 

Sun of Nations

Well-known member
שים צילום של דרכון עם השם שלך,להוכיח לו שהוא טועה.
אני לא נמצא בוויכוח איתו על האם יש לי או אין לי דרכון והאם אני נוסע לחו"ל כמו כל בן-אדם אחר או לא, כפי מה שאני לא נמצא בוויכוח איתו על שום נושא אחר.

מכיוון שאני לא נמצא בוויכוח עם המתנגדים לא על הנושא הזה ולא על שום נושא אחר, ויתרה מכך, וויכוח שכזה היה מוריד ממני, אילו הייתי יודע שגם נסיעותיי לחו"ל יהפכו לאישיו ולעוד נושא שהמתנגדים בוחרים לשקר עליו, אפילו ולמרות סגנון התמונות המאפיין את כתיבתי, לעולם לא הייתי מעלה את תמונות המזכרות שהבאתי למשפחתי מנסיעתי האחרונה לחו"ל.
 

SupermanZW

Well-known member
חוחיניו שלנו בחיים לא היה במיאמי
קרא שוב את הודעותיו האחרונות, עבר לשם והחל לתווך קרקעות בדרום פלורידה, אפילו ניסה לשכנע גולשים כאן לרכוש קרקעות דרכו לצרכי הקמת "התנחלות" ישראלית שם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
קרא שוב את הודעותיו האחרונות, עבר לשם והחל לתווך קרקעות בדרום פלורידה, אפילו ניסה לשכנע גולשים כאן לרכוש קרקעות דרכו לצרכי הקמת "התנחלות" ישראלית שם.
לא בהכרח כל מה שחבר פורום כותב הוא אמת. וחוח צפה בתקשורת הישראלית בזמן אמת עוד לפני עידן האפליקציות. וקשה להאמין שבאמת היה לו לפני כעשור לווין במיאמי שאפשר לו לצפות בזמן השידור בטלוויזיה הישראלית. כמו כן, גם הייתה תקלה בפורום שחסמה גולשים מחו"ל ובאותו זמן חוח האחד כתב חופשי, גם לטענתו בזכות הלוויין שלא היה תלוי בטכנולוגיה המקובלת.
 

SupermanZW

Well-known member
לא בהכרח כל מה שחבר פורום כותב הוא אמת. וחוח צפה בתקשורת הישראלית בזמן אמת עוד לפני עידן האפליקציות. וקשה להאמין שבאמת היה לו לפני כעשור לווין במיאמי שאפשר לו לצפות בזמן השידור בטלוויזיה הישראלית. כמו כן, גם הייתה תקלה בפורום שחסמה גולשים מחו"ל ובאותו זמן חוח האחד כתב חופשי, גם לטענתו בזכות הלוויין שלא היה תלוי בטכנולוגיה המקובלת.
VPN עם IP ישראלי זה כל מה שהיה צריך.
 

כוכבית מצויה

Well-known member
לא בהכרח כל מה שחבר פורום כותב הוא אמת. וחוח צפה בתקשורת הישראלית בזמן אמת עוד לפני עידן האפליקציות. וקשה להאמין שבאמת היה לו לפני כעשור לווין במיאמי שאפשר לו לצפות בזמן השידור בטלוויזיה הישראלית. כמו כן, גם הייתה תקלה בפורום שחסמה גולשים מחו"ל ובאותו זמן חוח האחד כתב חופשי, גם לטענתו בזכות הלוויין שלא היה תלוי בטכנולוגיה המקובלת.
לפני כעשור לא היתה שום בעיה לצפות במיאמי בשידורים ישראלים בזמן אמת.
 

Sun of Nations

Well-known member
קרא שוב את הודעותיו האחרונות, עבר לשם והחל לתווך קרקעות בדרום פלורידה, אפילו ניסה לשכנע גולשים כאן לרכוש קרקעות דרכו לצרכי הקמת "התנחלות" ישראלית שם.
כעיקרון, יבגני כבר הקדים אותי, אבל כאמור, יש אנשים המבקשים להתכחש לסיפוריו של חוח האחד והיחיד.
 
למעלה