חוח האחד והיחיד לא נראה באתר מאז ה-24 בינואר.

Sun of Nations

Well-known member
דוקטור, אני כבר לא יכול להשתין!
– אבל בן כמה אתה אדוני?
-82
– אז מה אתה רוצה, אדוני? אתה השתנת מספיק בחיים שלך…!


גיל 82?

אני צריך להגיע לגיל 102.

זה בגלל שאני צופה שאני אהיה ואוכרז כגדול בני-האדם של המאה ה-21.

מה הקשר?

כי ב-31 בדצמבר של 2099 בשעה 23:00 בלילה תהיה תוכנית בטלוויזיה שבה יאספו כמה מההיסטוריונים הכי חשובים בארצות הברית/בעולם בשביל להכריז על גדול בני-האדם במאה ה-21, ונולדתי ב-1998, אז אני צריך להגיע לגיל 102 כי אני רוצה להיות נוכח ברגע ולראות אותם מכריזים עליי כעל גדול בני-האדם של המאה.

בתוך הראש שלי, כבר ציירתי את כל המשדר.

זה עומד ללכת בערך ככה:

בשעה 23:00 בלילה לפי שעון החוף המזרחי הם מתחילים בשידור החי.

יש איזה ארבע היסטוריונים מאוד נחשבים והם יושבים ומדברים על מי גדול בני-האדם של המאה.

לידם, מעל הראש שלהם, יש מסך עם 10 תמונות של 10 המועמדים המובילים.

אני כמובן נמצא ביניהם.

לאט-לאט הם מתחילים לדבר על כל אחד ואחד.

כל אחד מהאנשים האלו כבר נחשב לאחד מעשרת האנשים הגדולים של המאה.

ולדימיר פוטין נמצא שם. דונלד טראמפ נמצא שם. מארק צוקרברג נמצא שם. ועוד 7 אנשים.

כל אדם שהם מדברים עליו בשלב הזה, זה מישהו שלא ייבחר לגדול בני-האדם של המאה.

הם מדברים על, ופוסלים, חמש אנשים שונים.

אחרי זה, הם יוצאים להפסקת פרסומות.

אחרי הפסקת הפרסומות, הם מדברים על חמשת האנשים הנותרים, ופוסלים עוד שלוש.

השניים שלא נפסלים, הם שני המועמדים הסופיים.

אילון מאסק ואני.

מהצד האחד הממציא והיזם הגדול והחשוב ביותר של המאה ה-21, הבן-אדם הכי עשיר בעולם ובהיסטוריה (לפרקים), הטריליונר הראשון אי-פעם, מעצמת-על של אדם אחד.

מהצד השני, הבן-אדם הכי חכם בהיסטוריה. גדול בני-האדם בהיסטוריה של מדעים מרובים. גדול אנשי המדע בכל הזמנים. הבן-אדם שבמאה ה-21 הצעיד את האנושות קדימה יותר מכל בן-אדם אחר. גבר כל-כך אגדי, שהישגיו כל-כך בלתי ייאמנו, כל-כך בלתי אפשריים, שבעוד אלפיים שנה האנשים יתהו האם אי-פעם בכלל היה אמיתי, או שמא היה מדובר בדמות מומצאת מתוך סיפור אגדה, כמו מה שעושים היום לסוקרטס.

אחרי שההיסטוריונים מדברים על כל החמישה, פוסלים עוד שלוש, ונותרים רק אילון מאסק ואני, הם יוצאים להפסקת פרסומות נוספת.

הם חוזרים מהפסקת הפרסומות.

הם מדברים על אילון מאסק ועליי עוד קצת.

הם מכריזים עליי כעל הגדול מבינינו.

התמונה של אילון מאסק יורדת מהמסך.

התמונה שלי מופיעה בגדול על כל המסך.

זה נגמר.

עם סופה של המאה, ועם מאה חדשה שבפתח, הוכרזתי כגדול בני-האדם במאה ה-21.

אני מוכרז בשידור חי, אל מול מיליוני צופים, כגדול בני-האדם של המאה.

מרגש, מרומם את הלב, מספק, אבל לא בלתי צפוי.

אני מתכוון לצפות בזה בטלוויזיה שלי שתהיה בגודל 300 אינץ' בסלון הענק שלי באחוזה הענקית שתהיה לי עם הבריכה האולימפית בחצר האחורית והלמבורגיני אווטאדור שמצופה בזהב בקדמת האחוזה.

כל המשפחה והחברים יהיו שם ונחגוג את ההכרזה יחדיו.

יאללה מסיבה 😀

 

evglev1

Well-known member
מנהל
גיל 82?

אני צריך להגיע לגיל 102.

זה בגלל שאני צופה שאני אהיה ואוכרז כגדול בני-האדם של המאה ה-21.

מה הקשר?

כי ב-31 בדצמבר של 2099 בשעה 23:00 בלילה תהיה תוכנית בטלוויזיה שבה יאספו כמה מההיסטוריונים הכי חשובים בארצות הברית/בעולם בשביל להכריז על גדול בני-האדם במאה ה-21, ונולדתי ב-1998, אז אני צריך להגיע לגיל 102 כי אני רוצה להיות נוכח ברגע ולראות אותם מכריזים עליי כעל גדול בני-האדם של המאה.

בתוך הראש שלי, כבר ציירתי את כל המשדר.

זה עומד ללכת בערך ככה:

בשעה 23:00 בלילה לפי שעון החוף המזרחי הם מתחילים בשידור החי.

יש איזה ארבע היסטוריונים מאוד נחשבים והם יושבים ומדברים על מי גדול בני-האדם של המאה.

לידם, מעל הראש שלהם, יש מסך עם 10 תמונות של 10 המועמדים המובילים.

אני כמובן נמצא ביניהם.

לאט-לאט הם מתחילים לדבר על כל אחד ואחד.

כל אחד מהאנשים האלו כבר נחשב לאחד מעשרת האנשים הגדולים של המאה.

ולדימיר פוטין נמצא שם. דונלד טראמפ נמצא שם. מארק צוקרברג נמצא שם. ועוד 7 אנשים.

כל אדם שהם מדברים עליו בשלב הזה, זה מישהו שלא ייבחר לגדול בני-האדם של המאה.

הם מדברים על, ופוסלים, חמש אנשים שונים.

אחרי זה, הם יוצאים להפסקת פרסומות.

אחרי הפסקת הפרסומות, הם מדברים על חמשת האנשים הנותרים, ופוסלים עוד שלוש.

השניים שלא נפסלים, הם שני המועמדים הסופיים.

אילון מאסק ואני.

מהצד האחד הממציא והיזם הגדול והחשוב ביותר של המאה ה-21, הבן-אדם הכי עשיר בעולם ובהיסטוריה (לפרקים), הטריליונר הראשון אי-פעם, מעצמת-על של אדם אחד.

מהצד השני, הבן-אדם הכי חכם בהיסטוריה. גדול בני-האדם בהיסטוריה של מדעים מרובים. גדול אנשי המדע בכל הזמנים. הבן-אדם שבמאה ה-21 הצעיד את האנושות קדימה יותר מכל בן-אדם אחר. גבר כל-כך אגדי, שהישגיו כל-כך בלתי ייאמנו, כל-כך בלתי אפשריים, שבעוד אלפיים שנה האנשים יתהו האם אי-פעם בכלל היה אמיתי, או שמא היה מדובר בדמות מומצאת מתוך סיפור אגדה, כמו מה שעושים היום לסוקרטס.

אחרי שההיסטוריונים מדברים על כל החמישה, פוסלים עוד שלוש, ונותרים רק אילון מאסק ואני, הם יוצאים להפסקת פרסומות נוספת.

הם חוזרים מהפסקת הפרסומות.

הם מדברים על אילון מאסק ועליי עוד קצת.

הם מכריזים עליי כעל הגדול מבינינו.

התמונה של אילון מאסק יורדת מהמסך.

התמונה שלי מופיעה בגדול על כל המסך.

זה נגמר.

עם סופה של המאה, ועם מאה חדשה שבפתח, הוכרזתי כגדול בני-האדם במאה ה-21.

אני מוכרז בשידור חי, אל מול מיליוני צופים, כגדול בני-האדם של המאה.

מרגש, מרומם את הלב, מספק, אבל לא בלתי צפוי.

אני מתכוון לצפות בזה בטלוויזיה שלי שתהיה בגודל 300 אינץ' בסלון הענק שלי באחוזה הענקית שתהיה לי עם הבריכה האולימפית בחצר האחורית והלמבורגיני אווטאדור שמצופה בזהב בקדמת האחוזה.

כל המשפחה והחברים יהיו שם ונחגוג את ההכרזה יחדיו.

יאללה מסיבה 😀

גם אם תגיע לגיל הזה לא בטוח שתוכל ליהנות מהמעמד. סבא שלי ז"ל הגיע לגיל 96 אבל בשנתיים האחרונות הוא היה עם דמנציה מתקדמת ודיבר שטויות כמו שגנבו לו את המפתחות לכיסא לגלגלים ושהוא זקוק למקל הליכה כשהוא כבר שנים על כיסא גלגלים ועוד פרנויות כלפי הצוות שטיפל בו. אה בעצם הוא גם דמיין שמישהו שנמצאת איתו במרכז גיאטרי היא מכשפה שעושה כשפים כדי להעביר את המחלה של בעלה אל משפחתו. כך שגם אלה שמגיעים לגיל הזה לא תמיד צלולים להגיע לטקס או להבין מה קורה סביבם בו.
 

Sun of Nations

Well-known member
גם אם תגיע לגיל הזה לא בטוח שתוכל ליהנות מהמעמד. סבא שלי ז"ל הגיע לגיל 96 אבל בשנתיים האחרונות הוא היה עם דמנציה מתקדמת ודיבר שטויות כמו שגנבו לו את המפתחות לכיסא לגלגלים ושהוא זקוק למקל הליכה כשהוא כבר שנים על כיסא גלגלים ועוד פרנויות כלפי הצוות שטיפל בו. אה בעצם הוא גם דמיין שמישהו שנמצאת איתו במרכז גיאטרי היא מכשפה שעושה כשפים כדי להעביר את המחלה של בעלה אל משפחתו. כך שגם אלה שמגיעים לגיל הזה לא תמיד צלולים להגיע לטקס או להבין מה קורה סביבם בו.
עם כל הכבוד לסבך זיכרונו לברכה, אני הבן-אדם הכי חכם בהיסטוריה, ואני גם מגיע מרקע טוב.

לכן, כשבעזרת ה' אני אגיע לגיל 102, אני אגיע לגיל הזה עם המוניטין הזה, של הבן-אדם הכי חכם בהיסטוריה, ועם הרבה מאוד עושר.

המשמעות המעשית של הדבר, היא שאני אגיע לגיל 102 אחרי מה שכל החיים נורא-נורא דאגו לי ונורא-נורא טיפלו בי, לא פחות מאשר טובי המטפלים והרופאים בישראל, אם לא בעולם כולו.

עוד בוא לא נשכח שעצם היותי האדם החכם בהיסטוריה, עצם הדבר עצמו, מראה לנו ומלמד אותנו שהמוח שלי, נמצא בפעילות מתמדת, ולכן הוא כאילו "מתאמן" ללא הפסקה, מה שעוד מאוד יוסיף על הקושי של כל בעיה קוגניטיבית כלשהי לתפוס אחיזה.

באבחון פסיכולוגי שעשו לי פעם, ממש היה כתוב "החשיבה פעילה באופן מתמיד", שזאת כמובן עדות מאוד ברורה ומאוד מוקדמת לגאונות שלי ולמוח שלי, שאינו נח לעולם.

לכן, וגם אם חלילה מצבי הפיזי יהיה ירוד-משהו, שגם זה לא סביר כי אני דואג לעצמי אבל נגיד, לכל הפחות, אני עדיין צופה להישאר בריא לחלוטין ברמה המוחית והקוגניטיבית.

כמו הסבא המרושע ב"פרחים בעליית הגג", שהיה גם מאוד חכם וגם מאוד עשיר (מזכיר לנו מישהו?), וזכה למיטב הטיפולים והרופאים, ואפילו שמת נכה בכיסא גלגלים, נשאר חד כתער וצלול לחלוטין עד יומו האחרון.
 
גיל 82?

אני צריך להגיע לגיל 102.

זה בגלל שאני צופה שאני אהיה ואוכרז כגדול בני-האדם של המאה ה-21.

מה הקשר?

כי ב-31 בדצמבר של 2099 בשעה 23:00 בלילה תהיה תוכנית בטלוויזיה שבה יאספו כמה מההיסטוריונים הכי חשובים בארצות הברית/בעולם בשביל להכריז על גדול בני-האדם במאה ה-21, ונולדתי ב-1998, אז אני צריך להגיע לגיל 102 כי אני רוצה להיות נוכח ברגע ולראות אותם מכריזים עליי כעל גדול בני-האדם של המאה.

בתוך הראש שלי, כבר ציירתי את כל המשדר.

זה עומד ללכת בערך ככה:

בשעה 23:00 בלילה לפי שעון החוף המזרחי הם מתחילים בשידור החי.

יש איזה ארבע היסטוריונים מאוד נחשבים והם יושבים ומדברים על מי גדול בני-האדם של המאה.

לידם, מעל הראש שלהם, יש מסך עם 10 תמונות של 10 המועמדים המובילים.

אני כמובן נמצא ביניהם.

לאט-לאט הם מתחילים לדבר על כל אחד ואחד.

כל אחד מהאנשים האלו כבר נחשב לאחד מעשרת האנשים הגדולים של המאה.

ולדימיר פוטין נמצא שם. דונלד טראמפ נמצא שם. מארק צוקרברג נמצא שם. ועוד 7 אנשים.

כל אדם שהם מדברים עליו בשלב הזה, זה מישהו שלא ייבחר לגדול בני-האדם של המאה.

הם מדברים על, ופוסלים, חמש אנשים שונים.

אחרי זה, הם יוצאים להפסקת פרסומות.

אחרי הפסקת הפרסומות, הם מדברים על חמשת האנשים הנותרים, ופוסלים עוד שלוש.

השניים שלא נפסלים, הם שני המועמדים הסופיים.

אילון מאסק ואני.

מהצד האחד הממציא והיזם הגדול והחשוב ביותר של המאה ה-21, הבן-אדם הכי עשיר בעולם ובהיסטוריה (לפרקים), הטריליונר הראשון אי-פעם, מעצמת-על של אדם אחד.

מהצד השני, הבן-אדם הכי חכם בהיסטוריה. גדול בני-האדם בהיסטוריה של מדעים מרובים. גדול אנשי המדע בכל הזמנים. הבן-אדם שבמאה ה-21 הצעיד את האנושות קדימה יותר מכל בן-אדם אחר. גבר כל-כך אגדי, שהישגיו כל-כך בלתי ייאמנו, כל-כך בלתי אפשריים, שבעוד אלפיים שנה האנשים יתהו האם אי-פעם בכלל היה אמיתי, או שמא היה מדובר בדמות מומצאת מתוך סיפור אגדה, כמו מה שעושים היום לסוקרטס.

אחרי שההיסטוריונים מדברים על כל החמישה, פוסלים עוד שלוש, ונותרים רק אילון מאסק ואני, הם יוצאים להפסקת פרסומות נוספת.

הם חוזרים מהפסקת הפרסומות.

הם מדברים על אילון מאסק ועליי עוד קצת.

הם מכריזים עליי כעל הגדול מבינינו.

התמונה של אילון מאסק יורדת מהמסך.

התמונה שלי מופיעה בגדול על כל המסך.

זה נגמר.

עם סופה של המאה, ועם מאה חדשה שבפתח, הוכרזתי כגדול בני-האדם במאה ה-21.

אני מוכרז בשידור חי, אל מול מיליוני צופים, כגדול בני-האדם של המאה.

מרגש, מרומם את הלב, מספק, אבל לא בלתי צפוי.

אני מתכוון לצפות בזה בטלוויזיה שלי שתהיה בגודל 300 אינץ' בסלון הענק שלי באחוזה הענקית שתהיה לי עם הבריכה האולימפית בחצר האחורית והלמבורגיני אווטאדור שמצופה בזהב בקדמת האחוזה.

כל המשפחה והחברים יהיו שם ונחגוג את ההכרזה יחדיו.

יאללה מסיבה 😀

החייזרים יגיעו וישנו הכל.

מאיפה בכלל מגיעה המחשבת המטורפת שטרמפ ופוטין הם חשובים?

פוטין רוצח וטראמפ רוצח זמני...

צוקרברג רוצח של הפרטיות.

מה אתה הולך לרצוח?

 

Sun of Nations

Well-known member
החייזרים יגיעו
באיזה מובן?
מאיפה בכלל מגיעה המחשבת המטורפת שטרמפ ופוטין הם חשובים?
אתה מודע לעובדה שאתה מפגר, נכון?

לא ש זה אומר שאני לא אוהב אותך חלילה, או שאנחנו חלילה לא חברים או מה שלא יהיה, אבל אתה יודע, צריך לשים את הקלפים על השולחן.
פוטין רוצח וטראמפ רוצח זמני...
"תהרוג בן-אדם אחד ואתה רוצח, תהרוג אלפים ואתה כובש, תהרוג מיליונים ואתה אלוהים".

-ז'אן רוסטאן.
צוקרברג רוצח של הפרטיות.
אכן, כתבתי על זה פעם קטע מרתק המופיע בספרי העתידי, "החיים על-פי אדריאן".

או שאולי קראתי לספר הזה "העולם על-פי אדריאן"?

כבר שכחתי.

npzbs7ut.png
מה אתה הולך לרצוח?
את העולם ואת החיים כפי מה שאנחנו מכירים אותם.

אני יודע שרבים חושבים שאני משוגע.

אבל לא אכפת לי.

מה שאני באמת רוצה,

מה שהוא החלום שלי,

מה שהיא הכוונה שלי,

זה לברוא עולם חדש.

עולם טוב יותר.

עולם שיתנהל אחרת.

עולם עם סדר עדיפויות אחר.

עולם עם אנושות חדשה.

טובה יותר.

מורכבת מאנשים טובים יותר,

עם ערכים טובים יותר,

שידעו ויוכלו להיות אחרת,

בזכות כל השינויים שאני אעשה,

וכל מה שאני אלמד אותם.

כי אני הוא שמש העמים,

ואני האדם הכי חכם ומוכשר בהיסטוריה,

ולכן זוהי עבודתי,

תפקידי,

שליחותי,

להקדיש את חיי לאנשים,

כי עם כוח גדול,

מגיעה אחריות גדולה.

עם חוכמה שאינה נגמרת לעולם,

מגיעה האחריות ללמד.

עם כישרונות שאין שווים לו או דומים להם בהיסטוריה,

מגיעה האחריות ליצור,

ועם לב ועם אומץ כפי מה שאין לאף אדם אחר בעולם,

מגיעה האחריות,

והיכולת,

לספוג דברים בלתי אפשריים,

ולעשות את הדברים שרק אני יכול לעשות,

ושאף-אחד אחר לא יעז,

כי אני אבי האומות.

התקווה בליבם של האנשים.

אני אור. אני אהבה.

אני חיבוק. אני נשיקה.

אני תקווה. אני נחמה.

אני צחוק החיים. אני שמש העמים.

autokollhto-toixou-hlios-diafora-400x400.png
 
באיזה מובן?
מירב הסיכויים שב 2027 הם יגיעו או יתנו מידע שנדע בוודאות שהם קיימים.

אתה מודע לעובדה שאתה מפגר, נכון?

לא ש זה אומר שאני לא אוהב אותך חלילה, או שאנחנו חלילה לא חברים או מה שלא יהיה, אבל אתה יודע, צריך לשים את הקלפים על השולחן.
הם בובות.

פוטין פחות אבל הוא ניסחט ולא יכול להגיד את האמת על הרבה דברים.

"תהרוג בן-אדם אחד ואתה רוצח, תהרוג אלפים ואתה כובש, תהרוג מיליונים ואתה אלוהים".

-ז'אן רוסטאן.
הבנת שזה נאמר בציניות,נכון?

כי אני הוא שמש העמים
אתה מבלבל בין חשיבות עצמית לחשיבות על פני אנשים אחרים:

כל אחד מהאנשים הוא חשוב כי הוא חלק מאלוהים מכאן אתה מרגיש כמה אתה חשוב,

אתה טועה בכך שאתה חושב שאחרים לא מרגישים דבר דומה.
 

Sun of Nations

Well-known member
מירב הסיכויים שב 2027 הם יגיעו
יגיעו באיזה מובן? בחלק מהמובנים הם כבר פה. הם מבקרים כל הזמן. זה לא מעניין.
או יתנו מידע שנדע בוודאות שהם קיימים.
מי שיספר לנו שהם קיימים זה הממשלות כשהם יחליטו להתוודות, לא החייזרים עצמם.
לא.
פוטין פחות אבל הוא ניסחט
פוטין לא נסחט. פוטין סוחט.
ולא יכול להגיד את האמת על הרבה דברים.
פוטין יכול לעשות כמעט כל מה שבא לו.
הבנת שזה נאמר בציניות,נכון?
יש יותר מסוג אחד של ציניות. יש ציניות של האדם המדבר לא באמת מתכוון אל הדברים. במקרה הזה, זאת לא הציניות הזאת. זאת ציניות של כעס ציני על עולם ציני ומעוות, אבל הוא עצמו, בהחלט התכוון אל הדברים, פשוט בצורה ביקורתית.

זה היה במובן של, "איכס, תראו איזה עולם מגעיל, ציני ומכוער. תהרוג בן-אדם אחד ואתה רוצח, תהרוג אלפים ואתה כובש, תהרוג מיליונים ואתה אלוהים".

אבל בכל מקרה, הוא בהחלט התכוון שכך מתנהל העולם.

וכך באמת העולם מתנהל.
אתה מבלבל בין חשיבות עצמית לחשיבות על פני אנשים אחרים:

כל אחד מהאנשים הוא חשוב כי הוא חלק מאלוהים מכאן אתה מרגיש כמה אתה חשוב,

אתה טועה בכך שאתה חושב שאחרים לא מרגישים דבר דומה.
😂😂😂
 

xyxy210

Well-known member
גם אני דואג לשלומו.
חחחחחחח
תסביר בבקשה "איך אתה דואג לשלומו"?
כתיבת פוסט בפורום אקטואליה ? זו נקראת דאגה ?
אתה מתפלל לפחות 3 פעמים ביום לשלומו ?
הפעלת חברת איתור שתאתר אותו ותדווח מה שלומו ?

ספר שנדע איזה צדיק אתה...
 

SupermanZW

Well-known member
אין דרך לדעת, הוא חי (או היה חי) במיאמי ולא היה בקשר עם אף אחד מהגולשים באתר.
 
למעלה