Sun of Nations
Well-known member
מדאיג.
הוא בן-אדם מבוגר.
אולי נפטר חלילה.
הוא בן-אדם מבוגר.
אולי נפטר חלילה.
בסוף כולם מתים אבל יותר סביר שנמאס לו.מדאיג.
הוא בן-אדם מבוגר.
אולי נפטר חלילה.
דוקטור, אני כבר לא יכול להשתין!מדאיג.
הוא בן-אדם מבוגר.
אולי נפטר חלילה.
הרעל בכליות הורג, לכן מי שלא יכול להשתין חייב קטטר או דיאליזה כדי לחיות.דוקטור, אני כבר לא יכול להשתין!
– אבל בן כמה אתה אדוני?
-82
– אז מה אתה רוצה, אדוני? אתה השתנת מספיק בחיים שלך…!
בדיחה...הרעל בכליות הורג, לכן מי שלא יכול להשתין חייב קטטר או דיאליזה כדי לחיות.
גיל 82?דוקטור, אני כבר לא יכול להשתין!
– אבל בן כמה אתה אדוני?
-82
– אז מה אתה רוצה, אדוני? אתה השתנת מספיק בחיים שלך…!
גם אם תגיע לגיל הזה לא בטוח שתוכל ליהנות מהמעמד. סבא שלי ז"ל הגיע לגיל 96 אבל בשנתיים האחרונות הוא היה עם דמנציה מתקדמת ודיבר שטויות כמו שגנבו לו את המפתחות לכיסא לגלגלים ושהוא זקוק למקל הליכה כשהוא כבר שנים על כיסא גלגלים ועוד פרנויות כלפי הצוות שטיפל בו. אה בעצם הוא גם דמיין שמישהו שנמצאת איתו במרכז גיאטרי היא מכשפה שעושה כשפים כדי להעביר את המחלה של בעלה אל משפחתו. כך שגם אלה שמגיעים לגיל הזה לא תמיד צלולים להגיע לטקס או להבין מה קורה סביבם בו.גיל 82?
אני צריך להגיע לגיל 102.
זה בגלל שאני צופה שאני אהיה ואוכרז כגדול בני-האדם של המאה ה-21.
מה הקשר?
כי ב-31 בדצמבר של 2099 בשעה 23:00 בלילה תהיה תוכנית בטלוויזיה שבה יאספו כמה מההיסטוריונים הכי חשובים בארצות הברית/בעולם בשביל להכריז על גדול בני-האדם במאה ה-21, ונולדתי ב-1998, אז אני צריך להגיע לגיל 102 כי אני רוצה להיות נוכח ברגע ולראות אותם מכריזים עליי כעל גדול בני-האדם של המאה.
בתוך הראש שלי, כבר ציירתי את כל המשדר.
זה עומד ללכת בערך ככה:
בשעה 23:00 בלילה לפי שעון החוף המזרחי הם מתחילים בשידור החי.
יש איזה ארבע היסטוריונים מאוד נחשבים והם יושבים ומדברים על מי גדול בני-האדם של המאה.
לידם, מעל הראש שלהם, יש מסך עם 10 תמונות של 10 המועמדים המובילים.
אני כמובן נמצא ביניהם.
לאט-לאט הם מתחילים לדבר על כל אחד ואחד.
כל אחד מהאנשים האלו כבר נחשב לאחד מעשרת האנשים הגדולים של המאה.
ולדימיר פוטין נמצא שם. דונלד טראמפ נמצא שם. מארק צוקרברג נמצא שם. ועוד 7 אנשים.
כל אדם שהם מדברים עליו בשלב הזה, זה מישהו שלא ייבחר לגדול בני-האדם של המאה.
הם מדברים על, ופוסלים, חמש אנשים שונים.
אחרי זה, הם יוצאים להפסקת פרסומות.
אחרי הפסקת הפרסומות, הם מדברים על חמשת האנשים הנותרים, ופוסלים עוד שלוש.
השניים שלא נפסלים, הם שני המועמדים הסופיים.
אילון מאסק ואני.
מהצד האחד הממציא והיזם הגדול והחשוב ביותר של המאה ה-21, הבן-אדם הכי עשיר בעולם ובהיסטוריה (לפרקים), הטריליונר הראשון אי-פעם, מעצמת-על של אדם אחד.
מהצד השני, הבן-אדם הכי חכם בהיסטוריה. גדול בני-האדם בהיסטוריה של מדעים מרובים. גדול אנשי המדע בכל הזמנים. הבן-אדם שבמאה ה-21 הצעיד את האנושות קדימה יותר מכל בן-אדם אחר. גבר כל-כך אגדי, שהישגיו כל-כך בלתי ייאמנו, כל-כך בלתי אפשריים, שבעוד אלפיים שנה האנשים יתהו האם אי-פעם בכלל היה אמיתי, או שמא היה מדובר בדמות מומצאת מתוך סיפור אגדה, כמו מה שעושים היום לסוקרטס.
אחרי שההיסטוריונים מדברים על כל החמישה, פוסלים עוד שלוש, ונותרים רק אילון מאסק ואני, הם יוצאים להפסקת פרסומות נוספת.
הם חוזרים מהפסקת הפרסומות.
הם מדברים על אילון מאסק ועליי עוד קצת.
הם מכריזים עליי כעל הגדול מבינינו.
התמונה של אילון מאסק יורדת מהמסך.
התמונה שלי מופיעה בגדול על כל המסך.
זה נגמר.
עם סופה של המאה, ועם מאה חדשה שבפתח, הוכרזתי כגדול בני-האדם במאה ה-21.
אני מוכרז בשידור חי, אל מול מיליוני צופים, כגדול בני-האדם של המאה.
מרגש, מרומם את הלב, מספק, אבל לא בלתי צפוי.
אני מתכוון לצפות בזה בטלוויזיה שלי שתהיה בגודל 300 אינץ' בסלון הענק שלי באחוזה הענקית שתהיה לי עם הבריכה האולימפית בחצר האחורית והלמבורגיני אווטאדור שמצופה בזהב בקדמת האחוזה.
כל המשפחה והחברים יהיו שם ונחגוג את ההכרזה יחדיו.
יאללה מסיבה
עם כל הכבוד לסבך זיכרונו לברכה, אני הבן-אדם הכי חכם בהיסטוריה, ואני גם מגיע מרקע טוב.גם אם תגיע לגיל הזה לא בטוח שתוכל ליהנות מהמעמד. סבא שלי ז"ל הגיע לגיל 96 אבל בשנתיים האחרונות הוא היה עם דמנציה מתקדמת ודיבר שטויות כמו שגנבו לו את המפתחות לכיסא לגלגלים ושהוא זקוק למקל הליכה כשהוא כבר שנים על כיסא גלגלים ועוד פרנויות כלפי הצוות שטיפל בו. אה בעצם הוא גם דמיין שמישהו שנמצאת איתו במרכז גיאטרי היא מכשפה שעושה כשפים כדי להעביר את המחלה של בעלה אל משפחתו. כך שגם אלה שמגיעים לגיל הזה לא תמיד צלולים להגיע לטקס או להבין מה קורה סביבם בו.
החייזרים יגיעו וישנו הכל.גיל 82?
אני צריך להגיע לגיל 102.
זה בגלל שאני צופה שאני אהיה ואוכרז כגדול בני-האדם של המאה ה-21.
מה הקשר?
כי ב-31 בדצמבר של 2099 בשעה 23:00 בלילה תהיה תוכנית בטלוויזיה שבה יאספו כמה מההיסטוריונים הכי חשובים בארצות הברית/בעולם בשביל להכריז על גדול בני-האדם במאה ה-21, ונולדתי ב-1998, אז אני צריך להגיע לגיל 102 כי אני רוצה להיות נוכח ברגע ולראות אותם מכריזים עליי כעל גדול בני-האדם של המאה.
בתוך הראש שלי, כבר ציירתי את כל המשדר.
זה עומד ללכת בערך ככה:
בשעה 23:00 בלילה לפי שעון החוף המזרחי הם מתחילים בשידור החי.
יש איזה ארבע היסטוריונים מאוד נחשבים והם יושבים ומדברים על מי גדול בני-האדם של המאה.
לידם, מעל הראש שלהם, יש מסך עם 10 תמונות של 10 המועמדים המובילים.
אני כמובן נמצא ביניהם.
לאט-לאט הם מתחילים לדבר על כל אחד ואחד.
כל אחד מהאנשים האלו כבר נחשב לאחד מעשרת האנשים הגדולים של המאה.
ולדימיר פוטין נמצא שם. דונלד טראמפ נמצא שם. מארק צוקרברג נמצא שם. ועוד 7 אנשים.
כל אדם שהם מדברים עליו בשלב הזה, זה מישהו שלא ייבחר לגדול בני-האדם של המאה.
הם מדברים על, ופוסלים, חמש אנשים שונים.
אחרי זה, הם יוצאים להפסקת פרסומות.
אחרי הפסקת הפרסומות, הם מדברים על חמשת האנשים הנותרים, ופוסלים עוד שלוש.
השניים שלא נפסלים, הם שני המועמדים הסופיים.
אילון מאסק ואני.
מהצד האחד הממציא והיזם הגדול והחשוב ביותר של המאה ה-21, הבן-אדם הכי עשיר בעולם ובהיסטוריה (לפרקים), הטריליונר הראשון אי-פעם, מעצמת-על של אדם אחד.
מהצד השני, הבן-אדם הכי חכם בהיסטוריה. גדול בני-האדם בהיסטוריה של מדעים מרובים. גדול אנשי המדע בכל הזמנים. הבן-אדם שבמאה ה-21 הצעיד את האנושות קדימה יותר מכל בן-אדם אחר. גבר כל-כך אגדי, שהישגיו כל-כך בלתי ייאמנו, כל-כך בלתי אפשריים, שבעוד אלפיים שנה האנשים יתהו האם אי-פעם בכלל היה אמיתי, או שמא היה מדובר בדמות מומצאת מתוך סיפור אגדה, כמו מה שעושים היום לסוקרטס.
אחרי שההיסטוריונים מדברים על כל החמישה, פוסלים עוד שלוש, ונותרים רק אילון מאסק ואני, הם יוצאים להפסקת פרסומות נוספת.
הם חוזרים מהפסקת הפרסומות.
הם מדברים על אילון מאסק ועליי עוד קצת.
הם מכריזים עליי כעל הגדול מבינינו.
התמונה של אילון מאסק יורדת מהמסך.
התמונה שלי מופיעה בגדול על כל המסך.
זה נגמר.
עם סופה של המאה, ועם מאה חדשה שבפתח, הוכרזתי כגדול בני-האדם במאה ה-21.
אני מוכרז בשידור חי, אל מול מיליוני צופים, כגדול בני-האדם של המאה.
מרגש, מרומם את הלב, מספק, אבל לא בלתי צפוי.
אני מתכוון לצפות בזה בטלוויזיה שלי שתהיה בגודל 300 אינץ' בסלון הענק שלי באחוזה הענקית שתהיה לי עם הבריכה האולימפית בחצר האחורית והלמבורגיני אווטאדור שמצופה בזהב בקדמת האחוזה.
כל המשפחה והחברים יהיו שם ונחגוג את ההכרזה יחדיו.
יאללה מסיבה
באיזה מובן?החייזרים יגיעו
אתה מודע לעובדה שאתה מפגר, נכון?מאיפה בכלל מגיעה המחשבת המטורפת שטרמפ ופוטין הם חשובים?
"תהרוג בן-אדם אחד ואתה רוצח, תהרוג אלפים ואתה כובש, תהרוג מיליונים ואתה אלוהים".פוטין רוצח וטראמפ רוצח זמני...
אכן, כתבתי על זה פעם קטע מרתק המופיע בספרי העתידי, "החיים על-פי אדריאן".צוקרברג רוצח של הפרטיות.
את העולם ואת החיים כפי מה שאנחנו מכירים אותם.מה אתה הולך לרצוח?

מירב הסיכויים שב 2027 הם יגיעו או יתנו מידע שנדע בוודאות שהם קיימים.באיזה מובן?
הם בובות.אתה מודע לעובדה שאתה מפגר, נכון?
לא ש זה אומר שאני לא אוהב אותך חלילה, או שאנחנו חלילה לא חברים או מה שלא יהיה, אבל אתה יודע, צריך לשים את הקלפים על השולחן.
הבנת שזה נאמר בציניות,נכון?"תהרוג בן-אדם אחד ואתה רוצח, תהרוג אלפים ואתה כובש, תהרוג מיליונים ואתה אלוהים".
-ז'אן רוסטאן.
אתה מבלבל בין חשיבות עצמית לחשיבות על פני אנשים אחרים:כי אני הוא שמש העמים
יגיעו באיזה מובן? בחלק מהמובנים הם כבר פה. הם מבקרים כל הזמן. זה לא מעניין.מירב הסיכויים שב 2027 הם יגיעו
מי שיספר לנו שהם קיימים זה הממשלות כשהם יחליטו להתוודות, לא החייזרים עצמם.או יתנו מידע שנדע בוודאות שהם קיימים.
לא.הם בובות.
פוטין לא נסחט. פוטין סוחט.פוטין פחות אבל הוא ניסחט
פוטין יכול לעשות כמעט כל מה שבא לו.ולא יכול להגיד את האמת על הרבה דברים.
יש יותר מסוג אחד של ציניות. יש ציניות של האדם המדבר לא באמת מתכוון אל הדברים. במקרה הזה, זאת לא הציניות הזאת. זאת ציניות של כעס ציני על עולם ציני ומעוות, אבל הוא עצמו, בהחלט התכוון אל הדברים, פשוט בצורה ביקורתית.הבנת שזה נאמר בציניות,נכון?
אתה מבלבל בין חשיבות עצמית לחשיבות על פני אנשים אחרים:
כל אחד מהאנשים הוא חשוב כי הוא חלק מאלוהים מכאן אתה מרגיש כמה אתה חשוב,
אתה טועה בכך שאתה חושב שאחרים לא מרגישים דבר דומה.
חחחחחחחגם אני דואג לשלומו.
איכס, מיאמי.אין דרך לדעת, הוא חי (או היה חי) במיאמי ולא היה בקשר עם אף אחד מהגולשים באתר.
באשדוד יש חוף מיאמיאיכס, מיאמי.
אבל עם שגיאת כתיב, כתוב שם בטעות "מיעמי".באשדוד יש חוף מיאמי![]()
הבעיה שלי היא לא עם חוף מיאמי, אלא עם העיר מיאמי. לא אוהב מקומות כאלו.באשדוד יש חוף מיאמי![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.