חוזרת עם תשובה לקולרגול

le ad

New member
חוזרת עם תשובה לקולרגול

|הלינק
|http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=809&messageid=160817217

מתנצלת שלקח כמה ימים. רק עכשיו מצאתי מחשב זמין עם קורא כרטיסים.
אכן, במחשב שמצאתי אפשר היה לראות את קבצי הוידאו הנעדרים.
יש לי אנטי וירוס מעודכן ואין לי מושג איך לראות כמה קבצים המצלמה מראה.
יש פתרון לבעית קליטת סרטוני הוידאו בלי קביעת תאריך על הצילום?
תודה וחג שמח
 

גיZמו

New member
מעבירים למחשב, משם לUSB, ולמחשב שלך.

לא הבנתי את השאלה שלך על הקליטה של הסרטונים והקביעה של התאריך..
התאריך מופיע בעת ההפעלה או בקובץ מצורף?
אם זה מופיע בזמן ההפעלה של הסרט אז במצלמה עצמה לפני או תוך כדי הצילום אמורה להיות פונקציה שמאפשרת או מבטלת את ההטבעה של התאריך על הסרט.
 

le ad

New member
אנסה להסביר את עצמי

המצלמה שלי היא מצלמת קנון A590 IS.
עד עכשיו העברתי תמונות מהמצלמה למחשב דרך USB. ועד כמה שזכור לי, גם את הסרטונים העברתי בדרך זו במחשב הישן. מאז עברו כמה שנים שלא ממש צילמתי בהם וגם יש לי מחשב אחר. במסגרת העבודה (והחלטה לפתח את הבלוג שלי) אני כעת מצלמת גם תמונות וגם קטעי וידאו. את התמונות אני מצליחה להעביר כרגיל - דרך ה USB, אבל קטעי הוידאו לא נקלטים כלל בדרך הזו - כאילו הם לא קיימים.

ביום שישי אורניהו המליץ לי לנסות להוריד את הסירטונים דרך כרטיס הזיכרון של המצלמה. בדרך זו הוצגו רק התמונות וקבצי THM. קבצי הוידאו לא הוצגו. בתגובה קולרגול הציע כתגובה למיין לפי תאריכים ואז לצלם וידאו נוסף ולראות מה קורה. ואכן, ברגע שהכנסתי את הפונקציה שמטמיעה את התאריך על הסרט והתמונות, המחשב קלט את הסרטון דרך כרטיס הזיכרון, אך לא דרך ה USB.

כאן נשאלה השאלה מה דינם של הסירטונים שהוצגו רק בקבצי THM, ועל כך המליץ לי קולרגול לנסות קורא כרטיסים ממחשב אחר (כי אני רואה את הסרטים במצלמה). ואכן, דרך קורא כרטיסים אחר הצלחתי להוריד את הסרטונים שנוצרו לפני הטמעת התאריך באופן אוטומטי. כנראה שבינתיים הפתרון הוא להוריד את הסרטונים דרך כרטיס הזיכרון ולא דרך ה USB - אא"כ יש לכם דרך אחרת להמליץ עליה.

שאלה נוספת שלא נענתה - עד כמה שזכור לי, בעבר הצלחתי לצלם סרטונים ארוכים יותר מבערך 3 דקות. היום אינני מצליחה לעשות זאת. האם אכן יש אפשרות לצלם סרטונים ארוכים יותר, או שאני טועה? אם יש אפשרות, איך עושים זאת?
המערכת שלי היא XP שיושבת על מחשב לנובו נייד.

תודה וחג שמח!
 

גיZמו

New member
בקשר לאורך הסרטונים,

אם בעבר צילמת סרטונים ארוכים יותר מ 3 דקות והיום את לא מצליחה, זה קשור במשהו למחשב שאת משתמשת בו? ההגבלה היא במצלמה, לא?
יש אפשרויות בחירה במצלמה לגבי איכות ההסרטה וכמות הפריימים לשניה, אחת מהאפשרויות מגבילה את אורך הסרט ל 3 דקות.
הנה ציטוט מהאתר של קנון לגבי המצלמה:

Movie: 640 x 480 (20 fps/20 fps LP), 320 x 240 (30 fps) available up to 4GB or 60 minutes, 160 x 120 (3 minutes at 15 fps)

אם היום כשאת מפעילה את הפונקציה של התאריך את מצליחה להוריד את הסרטונים למחשב שלך (לא ממש משנה אם זה דרך כבל או קורא כרטיסים ואגב, לדעתי קורא כרטיסים תמיד עדיף) אז בעצם הבעיה נפתרה.
 
למעלה